Hackerská akce Watch Dogs byla v mnoha ohledech nedodělaná a dalo by se říct, že ji Ubisoft vydal dřív, než skutečně měl. Řízení aut v prvním díle bylo takovou jednodušší simulací, která byla o něco těžší než v případě Grand Theft Auto.
S příchodem Watch Dogs 2 se věci mění, autoři se rozhodli, že Watch Dogs 2 bude mít arkádovější řízení vozidel. Simulace by v tomhle případě nefungovala, protože se nebudete věnovat pouze řízení. Budete sledovat okolí, střílet po nepřátelích, pronásledovat vozidla a mnoho dalšího. Vývojáři chtěli, aby řízení bylo zábavou, a to by nefungovalo, kdyby nechali model řízení, jako byl u prvních Watch Dogs.
„Snažíme se dostat do bodu, kdy bude řízení vozidel mnohem dostupnější. Právě teď se na to zaměřujeme. Měníme věci a díky tomu vidíme, že hráči se řízení do žil vlije po pěti minutách. Chceme, aby řízení aut ve Watch Dogs 2 bylo zábavné, abyste si ho mohli užít a dělat bláznové věci,“ říká hlavní producent Dominic Guay pro magazín Stevivor.
Druhým dechem dodává, že i přes tyhle změny bude mít každé vozidlo svůj styl a odlišné chování, stejně jako v původních Watch Dogs.
Watch Dogs 2 vyjdou 15. listopadu letošního roku na PC, PS4 a Xbox One. Hra se bude odehrávat v San Franciscu, kde bude kladen důraz na hackování, stealth, boj a parkour. Více zde.
v SR 3 a 4 se mi řídilo dobře
Odpověď na komentář uživatele
Malasnikov
Jo mě to tam také vyhovuje, jen mě to poprvé dost pobavilo, protože jsem to zrovna v GTA nečekal v takovém Saints Row bych se tomu nedivil. .
Odpověď na komentář uživatele
To převracení se ze střechy zpět na kola je možná k smíchu ale opravdu hodně to prospívá hratelnosti…stejně jako ovládání vozidel ve vzduchu. Když letíš autem tak si ho ve vzduchu můžeš pěkně nasměrovat aby jsi dopadl na kola. Je to sice divný, ale jsem moc rád že to tam je. Komu to náhodou kazí zážitek ze hry, tak to dělat nemusí, stačí na střeše nebo ve vzduchu nesahat na analogovou páčku.
To jo řízení všech vozidel v GTA V R* posunul na úplně jinou úroveň, to bylo na hru s otevřeným světem naprosto super, tedy až na to převrácení aut ze střechy zpět, to mě pobavilo. .
Watch Dogs měl tragický jízdní model, to byla naprostá hrůza ale upřímně ona celá ta hra byla propadák, takže se nebylo čemu divit. Největší problém her s otevřeným světem je ten, že se snaží překonat GTA, což přiznejme si je prostě nemožné, ještě když si z nich potom R* v každém GTA dělá srandu viz. narážky na Sleeping Dogs a Saints Row v GTA V, Watch Dogs i když vyšel později se tomu také nevyhnul, protože ten si zase vybrali v GTA Online. 
Mohu s klidným svědomím říct, že na WD byl jízdní model to poslední co mi vadilo. A to samé mohu říct i o WD 2
Tady mi víc vadí, jak sluníčkovou hru z toho dělají. Já doufám v temnou a drsnou hru. A oni to prezentují, jako normální mladistvou srandu. Což mě osobně vadí. Já od dob filmu "Nepřítel státu" hledám hru v podobném duchu a nejspíš to WD 2 nebude. 
Lol a já myslel, že víc to ježdění oproti jedničce už podělat nemůžou
očividně sem se spletl
to i snad True crime: New York, kterej měl naprosto příšernej jízdní model byl lepší jak WD model
To mysli vazne? Vzdyt gta v ma arkadove rizeni ale oproti watch dogs je to cista simulace, jinak celkove watch dogs byla tupa a nedodelana hra a me jako zakaznika nezajima ze to vydali predcasne to je jejich blbost
Odpověď na komentář uživatele
Víc arkádový?
jak říkal někdo z konkurenčního webu…. dojmy z E3 WD2 hraní: "Prý je ovládání vozidel lepší, hodně jsme na tom zapracovali. Sedl jsem k PC, nastoupil do auta, rozjel se a Víííížíííívvvvžžžžíííí…. ne není to lepší". Nejlepší řízení je dle mě v GTA V, aspoň ta auta nekloužou jak na ledě a nepřevrací se SUVčka jak v GTA IV (i když GTA IV mělo slušný jjízní model) .
WD1 jednodušší simulace? xD Nevím jestli brečet nebo se smát za to vtipné slovní spojení
To jízda na vozíku v Kauflandu je větší simulace
Já chodil většinu času pěšky, protože se to fakt nedalo
Kdyby to udělali jako v GTA či Forza Horizon
Tak si nestěžuju . . ale je to Ubisfot, takže …
To je v pohodě že je to arkádovější. Jen aby to bylo kvalitně udělané. V GTA to zmákli dobře, třeba ve Sleeping Dogs ne.
vod nejarkada (openw) . . justcause-saintrow-sleepingdogs-watchdogs-gta5-mafia2-gta4
Řízení v GTA IV bylo nejlepší, v 5 je pěkně na hovno. Ve WD bylo řízení horor a jestli někdo tomu říkal simulace tak musel žertovat.
Odpověď na komentář uživatele
Spiker
Ve Watch dogs se jezdilo lépe než v SR 1-3 (ve 4ce už řízení auta postrádalo smysl
) ale simulace to asi nebyla . Za mě nejhorší v open Sleeping dogs a Just Cause. Tam je ale podobný důvod jako v SR4 . Existuje zábavnějíší forma cestování.
Race – NFS HP 2010.
ve Awtch dogs to nebyla žádná simulace. to byla prostě naprosto na hovno hratelnost, ještě horší než u naprosto odbytého jízdního modelu ze saints row (a to říkám jako fanoušek SR) .
Zas na druhou stranu, motorky se jim povedly, teda alespoň mě se řídily dobře.