Společnost Codemasters odhalila nové detaily o připravované hře F1 2016. Před několika týdny byla hra oznámena, zároveň vývojáři lákali na návrat propracované kariéry s až deseti sezónami. Dnes přichází autoři s dalšími informacemi a minutovým trailerem.
Z dřívějška víme, že kromě propracované kariéry se o slovo v závodech přihlásí také Safety Car a Virtual Safety Car. To ale nebude vše, důležitou novinkou je zahřívací kolo před samotným startem. Codemasters chtějí, aby se hráči hlouběji ponořili do světa královny motorsportu a zažili tu atmosféru a vzrušení před startem. Stejně jako ve skutečnosti, i v F1 2016 bude zahřívací kolo důležité, budete muset kroužit, abyste dostatečně zahřáli pneumatiky a brzdy. Jenom tak budete moci dobře odstartovat a posunout se na roštu směrem vzhůru, případně se nepropadnout. Životně důležitá bude vaše reakční rychlost, jakmile zhasnou světla, musíte na to šlápnout.
Se zahřívacím kolem souvisí také možnost manuálních startů, kdy musíte správně nastavit spojku, vyvážit otáčky apod. Současní toho bude manuální kontrola při zastávce v boxech, musíte na začátku boxové uličky před bílou čárou snížit rychlost, konzistentní rychlostí dojet ke svým mechanikům a poté se vrátit zpět na závodní dráhu. Pokud pojedete nad stanoveným limitem, dostanete penalizaci.
Další potěšující informací je počet hráčů v multiplayeru. Ten byl navýšen na 22. To znamená, že v multiplayeru nemusí být žádná umělá inteligence. Během závodu nebudou chybět ani informace na boxové zídce při průjezdu cílovou rovinkou, realistický systém pokut/sankcí a samozřejmě realistické poškození formulí. Pozorní fanoušci si v novém videu jistě všimli debaty se svým agentem, závodním inženýrem a rychlé práci mechaniků při výměně pneumatik.
Poslední dnešní novinkou jsou renovované obrubníky, nový povrch a v neposlední řadě nová fyzika.
Tohle všechno se má postarat o to, že F1 2016 bude hrou, která bude reprezentovat formuli 1. Pokud vyhledáváte spíše arkádu, tak se F1 2016 nemusíte bát, vše si budete moci nastavit, nebude chybět asistence brždění, trakce atd.
Těším se na to
Stejně ty obličeje vypadají, jakoby je udělal někdo v roce 2005 a pak je dal do hry… Když se podíváme, jak mohou být v ostatních hrách obličeje propracované, a pak se mrknem na trailer z F1, tak se musíme jen smát Každopádně za přidělání něčeho, co tam mělo být už dávno, případně v sezóně, kdy se novinka zavedla (narážka na vše mimo plně manuálních startů) by opravdu zasloužili palec nahoru, pašáci. Jen pevně doufám v pořádnou podporu všech možných gamepadů. Hrát to na klávesnici je teď, s příchodem nutnosti dodržovat rychlostní limit v pitline, téměř vražedné. Tak uvidíme kam se hra posune.
Noooo bingo konečně mám větší zájem si to koupit o tom to jsem mluvil hned zpestření prostě musí každou maličkost využít přeci jenom chci ten adrenalin kde vím to že když to opřu do zdi tak fakt končím a nebo když pozdě zareaguji tak hned ztrácím výborně
jako vypadá to dobře, o tom žádná
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Hele s tema cislama je to tak jak jsem rikal, budou ve fontu toho daneho tymu. Kdyz jsem koukal na ten novy trailer uz asi po 20te tak jsem si vsiml v case 0: 15, ze na voze Toro Rosso je cislo 76 a to nikdo v tehle sezone nema
Tak snad bude split screen příště .
Ale jinak to vypadá skvěle .
Odpověď na komentář uživatele Neomo
Tak to podepisuju
F1 pravidelně sleduji, takže se těším, pro běžné hráče jsou tyhle věci jako zahřívací kolo atd. třeba hloupost, ale pro mě jakožto fanouška super novinka, další krůček k realitě. Jasně fyzika a ffb nebude na urovni AC nebo pcars, je to prostě hra pro masy, ale na druhou stranu tyhle hry nebudou mít nikdy tuhle atmosféru se vším všudy jako f1 od codies.
Edit: Teď jsem si všim že v tom videu při nehodě neuletělo kolo někam do atmosféry, že by přidali i tuhle věc? To by byla paráda
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Jj to jsem si parkrat vsiml, hlavne v kvalifikaci, kdyz dam flying lap Posledne se mi tam motal Hamilton v Melbourne v bariere a sterku
Odpověď na komentář uživatele Raymy
U mě záleží na trati s tím poškozováním… Asi nejvíc dostávají nejvíc na zadek v Singapuru (u mě) … Zbytek se dá v pohodě… Ale někdy holt probrzdím Jinak chyby pilotů se stávají, když spustíš flashback… To se leknou a udělají chybu
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Jo jo chybovat vic by mohli i kdyz co si tak vybavuju tak obcas chybku udelaji. Technicky problemy jsem nejak nezaznamenal, nebo jsem mel kliku (jak ja, tak AI) . Na to navazuje ze stabilne dojizdi 19 z 20 aut coz je taky vicemene blbost. Taky jsem mel problem s pneu, ktery se mi znicily mnohem driv nez byl planovany pitstop a to i kdyz jsem se snazil je setrit. Design helem me taky zajima a mohli by to udelat ty reklamy na visoru, po stranach. Cisla podle me budou ve fontu tech tymu, prece jen by to vypadalo divne kdyby ne. Abych nezapomel, tak bych rad videl SC a VSC i jinak nez ze se o nej postaram sam, ale to vlastne navazuje na ty chyby AI.
Odpověď na komentář uživatele Raymy
Je pravda, že letecké dny v F1 201X hrách chybí… Nicméně, zas tak často se k takové havárii jako se stala FA v Austrálii nedostaneme Já si hlavně přeju, aby AI chybovala (ale ne jako v F1 2015, při obtížnosti Legend, kdy do vás naráželi agresivně) , aby docházelo k technickým problémům (i u mě, třeba nedostatkem R&D) , a co asi nejvíc je to designování helem, rád bych, aby se tam objevil nějaký template týmu (sponzoři, apod. ) Taky jsem zvědav, jak se Codemasters vypořádali s vlastními čísly (jestli použijí grafiku fontu daného týmu)
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Po pravdě to bylo dost trapný, že jo?
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
To mas pravdu, myslel jsem destrukci typu Alonsova McLarenu v GP Australie letos atp. Vzdy maximalne odpadnou kridla, kola. Treba boky se ani nehnou ani pri primem narazu, coz je nerealne. Ale me to nevadi, ja zavodim a nejezdim Demolition derby
Odpověď na komentář uživatele Wa4lock
To nebylo ani vtipný…