Deus Ex: Mankind Divided zahrne obtížnost určenou pro hráče, kteří si chtějí užít v první řadě příběh hry, tak pro hráče, kteří hledají výzvu. A pořádnou. Tu nabídne nejtěžší obtížnost hry nazvaná I Never Asked for This, což odkazuje na ikonickou prupovídku Adama Jensena z Human Revolution.
Režim I Never Asked for This lze odemknout po absolvování Mankind Divided na Hard (těžkou) obtížnost, přičemž zahrne trvalou smrt. To znamená, že sice můžete bez problémů ukládat a načítat svou pozici, ale jakmile jednou zemřete, je konec a musíte začít zase od začátku hry. O zakomponování této obtížnosti informoval server Gamespot.
Něco takového rozhodně není nic nového. S obtížností, při níž si musíte vystačit s jedním jediným životem, jste se mohli setkat třeba v sérii Zaklínač, v novém Doomovi nebo v řadě dalších titulů. Určitě ale půjde o vítanou volbu pro každého, kdo si chce hraní co nejvíc ztížit nebo protáhnout.
Připomínáme, že Deus Ex: Mankind Divided zahrne také tradiční New Game+, o níž se více dozvíte z nedávné novinky.
Odpověď na komentář uživatele carhrozny
Nesnasim cheatery. xD
Odpověď na komentář uživatele
Ako poznám cheaterov umrel by si ty a zastrelený by zostal žiť
Pokud clovek nasledkem umrti ve hre nezemre i v realu, tak to nebude to prave HC orechove.
Odpověď na komentář uživatele
V nějakém pořadu jsem viděl, jak týpek hrál Battlefield na 360 stupňové obrazovce s pohyblivou plochou (pásy) a střílely po něm airsoftové pušky.
No mě napadlo něco lepšího. Než trvalá smrt a hraní od začátku, nějaká čidla na tělo, že by bolel každý zásah kulkou. Případně pád na zem, nebo kopanec apod. Myslím, že tohle není absolutně nereálné. Nějaké lehounké podvlíkačky s čipy nebo špunty, které by dávaly brnění impulsy apod. Jako v mezích jasně. : o) ooo)
Za tohle bude jistě nějaký pěkný achievement!
Už dopředu vím, že tohle nedám. Ale za zkoušku by to stálo. A taky za ty nervy.
Super. Dnes jsou hry většinou směšně snadné. Dáte si hard a umřete jen když zvednete telefon a hrajete jednou rukou jak se mi to stalo u konce Bioshock Infinite. Do té doby jsem nevěděl jak parádní "oživovací" obrazovku hra má.
Odpověď na komentář uživatele Behavioralista
Ano, až na to, že pri probléme s pomalosťou netu ti postavu mohli zabiť a to potom boli tie pravé nervy na Blizzard. Tu by to hroziť nemalo, aspoň dúfam.
Ha, to je fakt dobré. K čemu dneska normální nebo těžkou obtížnost? Jen a pouze tuto. Mimochodem toto bylo už v Diablu.
Zdá se to jako maličkost, ale neskutečně to mění zážitek ze hry. Byl bych rád kdyby se tohle objevovalo častěji, člověk má pak motivaci si hru zahrát znovu, taková náhrada za new game +
Odpověď na komentář uživatele Blackhand47XD
No veru, možno že pre nejakých bohatších s oboma ľavými rukami by mohli vymyslieť dokupovanie životov po smrti za realne prachy.
Pro úplné magory to ještě chce obtížnost, že to odinstaluje hru a donutí hráče si ji znova koupit.