ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

    Recenze Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

    Recenze Re:Zero – Starting Life in Another World: The Prophecy of the Throne

    Recenze Re:Zero – Starting Life in Another World: The Prophecy of the Throne

    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Recenze Persona 5 Strikers

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

  • Videa
    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

  • Preview
    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

  • Speciály
    Březnové herní menu

    Březnové herní menu

    Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate zing clanek welcome 1140x570

    Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Resident Evil VII: Biohazard

    Resident Evil pro nováčky – kde nejlépe začít?

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
  • Recenze
    Recenze Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

    Recenze Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

    Recenze Re:Zero – Starting Life in Another World: The Prophecy of the Throne

    Recenze Re:Zero – Starting Life in Another World: The Prophecy of the Throne

    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    HW Test: myš Rival 3 Wireless

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Recenze Persona 5 Strikers

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze – Märchen Forest: Mylne and the Forest Gift

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Little Nightmares II

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

    Recenze Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition

  • Videa
    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Prodeje konzolí PS5 a Xbox Series X, film ze světa Mass Effectu

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Diablo II se vrací, Mortal Kombat upoutávka na film

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový mód do Cyberpunk 2077, CD Projekt napadli hackeři

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Nový Battlefield, česká hororovka

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Elon Musk hýbe s akciemi CDPR, PS Plus tituly na únor

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Videohry překonávají filmy i sport, Terminátor ve Fortnite

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Xbox představil nový ovladač, vznikající hra ze světa Star Wars

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

    Zing Podcast #23: Předpovídáme 2021

  • Preview
    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní retrostřílečky HROT

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Nebuchadnezzar

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní Resident Evil RE:Verse

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní King Arthur: Knight’s Tale

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Hitman III

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Dojmy z hraní Persona 5 Strikers

    Preview Humankind

    Preview Humankind

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy po 30 hodinách hraní Assassin’s Creed Valhalla

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

    Dojmy z hraní demoverze Hyrule Warriors: Age of Calamity

  • Speciály
    Březnové herní menu

    Březnové herní menu

    Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate zing clanek welcome 1140x570

    Únorové ohlédnutí redakce

    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Čeští vývojáři v zahraničí: Pavel Černohous

    Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate zing clanek welcome 1140x570

    Anketa: jaký obsah na Zingu preferujete?

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Zing Podcast #25: Únorové hry

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Přehledně o nedostatku hardwaru

    Resident Evil VII: Biohazard

    Resident Evil pro nováčky – kde nejlépe začít?

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Čeští vývojáři v zahraničí: Simona Bílková

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

    Zing Podcast #24: Byznys & hry

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate

Jan Kalný autor: Jan Kalný
13. 8. 2016
v sekci Novinky
28
Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate 32945 hots tracer 8
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp Odebírat Youtube

Střílečka od Blizzardu už je pár měsíců venku. Zatím jsme se dočkali několika updatů, nového hrdiny, eventu na motivy letošních olympijských her a letošní Gamescom by mohl přinést řadu informací o dalších aktualizacích. Už nyní víme, že se 18. srpna v 18:00 našeho času dočkáme nového animovaného filmečku, který se tentokrát zaměří na Bastiona.

V cestě za „dokonalostí” Overwatche ale stojí několik věcí a jednou takovou je i tick rate serverů. Ten byl (a zatím ve většině případech pořád je) na oficiálních serverech nastavený na 21Hz, během včerejšího dne ale začal Blizzard povolovat třikrát vyšší tick rate, tudíž 63Hz.

Samotná aktualizace serverů chvíli potrvá a počkáme si pár dní, možná týdnů, než se větší tick rate objeví na všech serverech ve všech regionech. Pokud si ale lámete hlavu nad tím, co vůbec tick rate je, tak je to ve zkratce obnovovací frekvence serveru.

 

1 z 1
- +
Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate 128549

1.

To ve zkratce znamená, že pokud je tick rate nízký, může se u vás na obrazovce něco stát (jako například to, že se schováte za zeď), ale server to vlastně ještě nezaznamenal. Tudíž tuhle informaci nerozeslal dalším hráčům, takže ostatní vás mohou pořád ovlivnit střelbou a případně vás třeba i zabít, a to i přesto, že vy už tam z vašeho pohledu „dávno” nejste.

V tak rychlé hře, jakou je Overwatch, to může představovat zásadní problém. Pro porovnání minimální tick rate okolo 60Hz mají i hry jako Battlefield 4 nebo Counter-Strike: Global Offensive.

Zvýšení tick ratu každopádně zatím platí pouze pro PC verze hry. Blizzard zjišťuje, jak to všechno správně přenést na konzole, ale v blízké době to raději neočekávejte. A pokud se bojíte, že vaše internetové připojení nedokáže zvýšený tick rate ustát, tak se nebojte, protože Blizzard zajistil, že pokud na to váš internet prostě nemá, nebude vyšší tickrate využívat. V dalších aktualizacích půjde nastavit i manuální omezení.

Štítky: Blizzardoverwatch
Předchozí článek

Dota 2 se dočká dvou nových hrdinů

Další článek

Tvůrci Deus Ex: Mankind Divided ukazují sběratelskou edici

Související články

Diablo 4 a Overwatch 2 v letošním roce nevyjdou
Novinky

Diablo 4 a Overwatch 2 v letošním roce nevyjdou

před 4 týdny
World of Warcraft: Shadowlands otevřel brány
Recenze

Recenze World of Warcraft: Shadowlands

před 3 měsíci
Start World of Warcraft: Shadowlands proběhl hladce
Novinky

Start World of Warcraft: Shadowlands proběhl hladce

před 3 měsíci
Další článek
Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate 32949 deusex

Tvůrci Deus Ex: Mankind Divided ukazují sběratelskou edici

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    28 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    15 Autoři komentářů
    DejfColdLootmasterbubujajMr.LolendoHonzas4400 Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      DejfCold
      Komunita
      Level 24
      DejfCold
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      @Mr. Lolendo: jen přidám postřeh k času ve hrách obecně, ne jen pro MP, pro ostatní.

      Pro GPU se používá obecně známý FPS. Počet snímků který se za sekundu odešle do grafické karty. Pro CPU se používá tzv. UPS (updates per second) , to by mělo být co nejvyšší, aby se zbytečně neodesílali stejné snímky do GPU. Když totiž UPS bude nastavené fixne na 30 a FPS bude nastavené fixně na 60, FRAPS, nebo jinej FPS counter bude sice ukazovat těch 60FPS, ale vám se to tak zdát nebude, protože procesor nebude aktualizovat např. umístění hráče 60 krát za sekundu, ale jen 30 krát. Je to takhle rozdělené proto, aby když vám klesne FPS ze 60 na 20 kvůli nějakým zvláštním efektům, nebo by to počítač moc nezvládal, běžela by vám hra zpomaleně ve slomo. Naopak, když by počítač zvládal víc, bylo by vše zrychlené. Tohle se i v dnešních hrách občas stává (hlavně u špatných portů z konzole) . Mám takovej pocit, že se to stávalo u NFS: RUN (EA tak ospravedlňovala FPS lock na PC) a u Falloutu 4, kde se to stávalo v borderless módu okna. (fallout4 jsem nehrál, jen jsem slyšel, že se to dělo)

      Doufám, že jsem to moc nezamotal a jde tomu rozumět :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 18:42
      Lootmaster
      Komunita
      Level 50
      Lootmaster
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mr. Lolendo: Děkuji za fundované informace na úrovni .

      PS: Na PS4 jsem nezaznamenal tento problém .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 11:26
      bubujaj
      Komunita
      Level 2
      bubujaj
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

      Děkuji za poskytnuté informace+objasnění už jsem zase o něco moudřejší :) . S těmi penězi a časem máte naprostou pravdu v dnešní době vývojáři spěchají a spěchají, aby hra byla co nejrychleji dodělaná až je nedodělaná a taky chcou na tom co nejvíce vydělat samozřejmě. Pamatuji si, když jsem byl ještě menší ( bavíme se o roku tak 2002-2006 přibližně) , tak hry byly dodělané a neměl jsem skoro nikdy s ničím problém, ale v dnešní době jsou většina her zabugované, zaglitchované a někdy i nedodělané. Dobrým příkladem je hra No Man’s Sky, kterou teď hraji. Hra má hrozný PC port a to jsem si myslel, že na PC pojede v pohodě, když na PS4 trpí FPS dropy, protože jsem si myslel, že PS4 port trochu odflákli a nakonec se ukázalo, že odflákli i PC port. Options menu je lež, protože vše potřebné jsem si musel nastavovat v konfiguračním souboru, aby mi hra běžela jakžtakž normálně. Pro standardní uživatele to není moc příjemné se hrabat v souborech hry, aby mu hra běžela normálně. O cenách her se ani bavit nebudu, protože v dnešní době většina vývojářů naslibuje hory doly a ve výsledku je hra většinou průměr až lehký podprůměr.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 5:20
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Peníze a čas.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 3:41
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      Nedávno jsem se mrknul kolik žere SW: Battlefront

      Bylo to jak jsem očekával do 200Kbit/s download/upload

      Nevím kde lidi berou představu o tom že potřebují na hry rychlí internet. Je to jen zase další reklamní zblbnutí. Reálné využití v MP her je od 5-45KBajt/s. Co je důležité tedy nadevše je odezva.

      Tickrate na serverech funguje obecně následovně. (obecně je myšleno normálně jak by mělo správně)

      Server má fixně nastavený tickrate třeba 66Hz (což je běžná hodnota všech source engin her. Ano HL2 má 66Hz. Ano hra z roku 2004 má větší tickrate než většína AAA her)

      1) Pokud klient není schopen dodržet tickrate daným serverem tak se ani klient nepřipojí na server.

      2) Pokud se připojíš tedy jako klient splníš podmínku tickratu serveru tak tě server pořád může vykopnout.

      Je zde totiž nastavený rozsah. Tolerance. Server tak i klient nemusí vždy být schopen dodržet daný tickrate díky zátěží síti apod. Takže dejme tomu 54-66Hz. Pokud server nedodrží tickrate tak se většinou nic neděje pokud server nedělal nějaký osel. Pokud klient nedodrží minimální tickrate tak jej server vykopne.

      3) Někdy se dělá v lepších případech s dynamickou toleranci pokud se jedná o MMO. Tedy nejenom je stanoveno 54-66-72 ale server upravuje tickrate podle aktuální zátěži. Jsou zde i tolerované přesahy klienta do určité míry. Tedy dejme tomu klient muže nesplnit rozsah tickratu po určitou dobu. Třeba 500ms.

      Napsal jsem to opět hodně zjednodušeně.

      Tedy není možné aby na jednom serveru hrály hráči s jiným tickratem.

      Proč je v dnešních hrách problém nízkých tickratů když daleko starší hry (dejme tomu od roku 2000) měly daleko vyšší?

      Odpověď je jednoduchá a stále se opakující.

      Prachy, čas a konzole.

      Konzole když má hry dělané na 30FPS s navíc gamepadem který má sám velkou odezvu tak je zbytečné ba i kontraproduktivní dělat vyšší tickrate.

      Teď to nejsložitější tedy peníze a čas. Zase zjednodušuji hodně protože to je na několik článků.

      A) Devkit. Je nástroj na pc pro tvorbu hry. Jsou to nástroje s enginem. Jinými slovy SDK.

      B) Samotný engin. Tedy na jakém princip funguje.

      C) Čas hry. Hodiny. Time… Je prakticky základní kámen celé výpočetní techniky. Tedy HW jako CPU, GPU… Tedy Bios a Operační systém… V poslední řadě samotný engin tedy hra.

      Vše musí nebo mělo by dodržovat synchronní čas. I zde je samozřejmě tolerance jak u tickratu. Hráči se často potýkají s problémem časování samotných Windows protože Winy nepracují realtime ale s typickou odezvou 15ms. Ta muže být aplikací vynucena až na 0, 5ms. Další věc u GPU je TDR problém. Tedy komunikace mezi GPU a CPU. Pokud není splněn požadavek do určité odezvy tak aplikace zamrzne, spadne apod. Též i nemusí se nic stát pokud je aplikace dobře napsané ale jsou zde limity ovladačů grafiky samozřejmě.

      Pointa tohohle mého drmolení má nastínil jeden zásadní vývojářský problém, překážku, rozhodnutí…

      Jak bude plynout ve hře čas. Jak jsem nastínil čas je velice důležitý pro to aby vše správně fungovalo a tedy všechny komponenty musí splňovat určitý standart.

      1) Čas hry je spjat s FPS. Což je neprimitivnější forma která se nedá dnes moc používat. Hlavně v MP to tak nelze. Či lze ale potom se musí používá tzv. skip-in – přeskakování. Tahle možnost nás ale v tomto případě nezajímá.

      2) Čas je nezávislí na FPS.

      Což je dnes běžné na PC ale na konzolích díky jednotné platformě a fixních FPS tak se všude muže používat první možnost a taky na PS3 a X360 se hojně používala.

      Z čehož potom plyne to jak je nesmírně náročné udělat PC port z takové konzolové verze pro vyšší FPS. Jinak by vám při 60FPS hra jela 2x zrychleně. Tohle je zásadní problém a drtič výkonu všech PC portů z konzol. Prostě je jednoduší udělat hru s fixním časem závislím na FPS.

      Která hra jak jede vám neřeknu ale teď si vemte případ druhý že i na konzoly je to tak dělané. Díky tomu že konzole jsou vlastně x86 architektura jak PC tak by konverze na PC měla jen obsahovat úpravu ovládání a práci z paměti RAM a VRAM (na tu se ale z vysoka kašle) . Bohužel zde nastává problém pokud je hra dělaná vyloženě na 30FPS. Hra muže jet při více FPS na PC bez úpravy ale úskalí je tom že každý element ve hře má nastaveno určité FPS. Pokud vše je dělané na 30 FPS a pustíte to na 60 tak máte zaděláno na průseru. Rychle shrnu. Časuje se počasí, stíny, světla, efekty… a hlavně animace a fyziky.

      Poslední dvě věci jsou obrovský problém který se musí předělat. Pamatujete si jak zabagovaný byl Battlefield 3? Animace blbly stylem že voják měl čtyřmetrový krk nebo tanky levitovaly. To je přesných důsledek toho.

      Proč se to tedy rovnou nedělá na 60Hz nebo prostě s dynamickou frekven

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 3:32
      bubujaj
      Komunita
      Level 2
      bubujaj
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Trochu jsem nepobral ty poslední věty, že pokud můj internet nebude moc zvládat 63Hz, tak ho nebude využívat. V dnešní době už tak pomalý internet skoro ani nikdo nemá, že by nezvládl 63 Hz. Pokud jsem to pochopil dobře, tak pokud někdo na těch 63Hz nemá, tak pojede na těch 21Hz jak je to do teď a ten co na to má, tak pojede na 63Hz ? Já si to nemůžu představit ve hře jak může někdo jet na 21Hz a druhý na 63Hz ? To je trochu nefér se mi zdá, ale možná jsem to jen špatně pochopil. Pokud někdo má nějaké vysvětlení týkající se tohohle, tak budu za něj rád :) .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 2:12
      Jan Kalný
      Autor
      Level 51
      Jan Kalný
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Filip Burík

      Myslim, že tomu bylo (/je) naopak. Klient i server měly od začátku tu kapacitu 63Hz, ale na serverech to bylo locknutý na 21Hz (s možností to povolit na 60-63 v Custom Games, což bylo v betě a dělalo to problémy) , zatímco klient to pořád posílal na 63Hz, nehledě na chování serveru. Teď to jen využívá ten potenciál.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 18:50
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jn hotovej skill base gaming dneska kdy X Ray vision ala Wallhack je ve hrách jako fičura.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 15:44
      TonyThon
      Komunita
      Level 25
      TonyThon
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele flexo369

      Ano, mylis se… Public servery jedou na 64 a profi zapasy se hrajou pouze na 128 tickrateovejch serverech.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 14:08
      alesekmoravec
      Komunita
      Level 22
      alesekmoravec
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele flexo369

      60 je kompetetiv na serverech od Valve, 128 je u third party matchmaking služeb a na offline esport lankách.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 14:02
      flexo369
      Komunita
      Level 28
      flexo369
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Jan Kalný

      V overwatch poznám len pár hrdinov ale Junkarta a jeho gule zatial nie :D :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 13:46
      flexo369
      Komunita
      Level 28
      flexo369
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      No pokial viem tak CS GO sa hrá len na nejakých +/- 30 Hz a iba profi scéna sa hrá na 60+, ale možno sa mýlim.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 13:44
      Filip Burík
      Komunita
      Level 39
      Filip Burík
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Tickrate na ofiko serverech je 60Hz jenom klient ma tickrate nastaveny na 20Hz. .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 12:39
      Maestrodk
      Komunita
      Level 48
      Maestrodk
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Jan Kalný

      Nejlepší je stejně Winston, s tím nemusím umět mířit. :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 12:28
      Jan Kalný
      Autor
      Level 51
      Jan Kalný
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Maestrodk

      Jo, Soldierova ultina je aimbot, ultina Widowmaker je wallhack. Play the game they said, it’s about skill they said :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 12:26

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:

      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Potvrzeno: březnové hry v PlayStation Plus

      Potvrzeno: březnové hry v PlayStation Plus

      26. 2. 2021
      Sony nabídne zdarma hru Ratchet & Clank

      Sony nabídne zdarma hru Ratchet & Clank

      23. 2. 2021
      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      23. 2. 2021
      Gotický horor zdarma na Epic Games Store

      Gotický horor zdarma na Epic Games Store

      25. 2. 2021
      Sony plánuje více her na PC, počínaje Days Gone na jaře

      Sony plánuje více her na PC, počínaje Days Gone na jaře

      57
      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      Smutné nahlédnutí do zákulisí Techlandu a vývoje Dying Light 2

      43
      Potvrzeno: březnové hry v PlayStation Plus

      Potvrzeno: březnové hry v PlayStation Plus

      38
      Záznam PlayStation State of Play z 25. února 2021

      Záznam PlayStation State of Play z 25. února 2021

      33
      Chystá se na nás komiksovo-herní spojení Batmana a Fortnite

      Chystá se na nás komiksovo-herní spojení Batmana a Fortnite

      1. 3. 2021
      Spider-Man z Harlemu málem porazil Maria

      Spider-Man z Harlemu málem porazil Maria

      1. 3. 2021
      Unikl trailer na hru Elden Ring

      Unikl trailer na hru Elden Ring

      1. 3. 2021
      Oznámen dinosauří survival Dinos Reborn

      Oznámen dinosauří survival Dinos Reborn

      1. 3. 2021

      Nejnovější komentáře

      • Matez Cz: Unikl trailer na hru Elden Ring
      • Phillios191: Březnové herní menu
      • CzechNeverEnd: Spider-Man z Harlemu málem porazil Maria
      • Martin Zavřel: Spider-Man z Harlemu málem porazil Maria
      • 23cicer: Breakpoint letos dostane další obsah
      • CzechNeverEnd: Spider-Man z Harlemu málem porazil Maria
      Returnal – Atropos upoutávka

      Returnal – Atropos upoutávka

      24. 2. 2021
      Final Fantasy XVI bude akčnější

      Final Fantasy XVI bude akčnější

      23. 2. 2021
      CDPR chce zastavit šíření ukradených kódů pomocí DMCA zákona

      Vývojáři Cyberpunku 2077 již dva týdny nemohou pracovat

      25. 2. 2021
      FFVII Remake – nová epizoda, next-gen verze

      FFVII Remake – nová epizoda, next-gen verze

      26. 2. 2021
      Breakpoint letos dostane další obsah

      Breakpoint letos dostane další obsah

      27. 2. 2021
      Star Wars Republic Commando dostane remaster

      Star Wars Republic Commando dostane remaster

      24. 2. 2021
      Subnautica: Below Zero má datum vydání

      Subnautica: Below Zero má datum vydání

      27. 2. 2021

      O Zing.cz


      Zing je magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview.


      Herní magazín Zing.cz pro Vás připravujeme ve spolupráci s herním obchodem Xzone.cz. Přijďte si vybrat svou hru nebo tričko.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2021 Zing s.r.o.

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2020 Xzone s.r.o.

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář