ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Další střípek z The Last of Us Part I

    Další střípek z The Last of Us Part I

    Představeno datum vydání Sunday Gold

    Představeno datum vydání Sunday Gold

    Souhrn recenzí hry Cult of the Lamb

    Souhrn recenzí hry Cult of the Lamb

    Tower of Fantasy oslavuje své spuštění impozantním trailerem

    Tower of Fantasy oslavuje své spuštění impozantním trailerem

    Získejte výhodně sérii Resident Evil

    Získejte výhodně sérii Resident Evil

    Frenetické vaření ve hře zdarma na Epicu

    Frenetické vaření ve hře zdarma na Epicu

  • Recenze
    Recenze Cult of the Lamb – fanatické ovečky útočí

    Recenze Cult of the Lamb – fanatické ovečky útočí

    Recenze Multiversus

    Recenze Multiversus

    Recenze Syberia: The World Before – příběh plný emocí

    Recenze Syberia: The World Before – příběh plný emocí

    Test stavebnice LEGO Super Mario: Dobrodružství s Peach

    Test stavebnice LEGO Super Mario: Dobrodružství s Peach

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Recenze Xenoblade Chronicles 3 – vrchol série

    Recenze PowerWash Simulator – uspokojující úklid

    Recenze PowerWash Simulator – uspokojující úklid

    Forza Horizon 5: Hot Wheels

    Recenze Forza Horizon 5: Hot Wheels

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Dojmy z hraní PC verze Marvel’s Spider-Man Remastered

    Dojmy z hraní PC verze Marvel’s Spider-Man Remastered

    Dojmy z hraní Hitman 3 Ambrose Island

    Dojmy z hraní Hitman 3 Ambrose Island

    Dojmy z hraní Rollerdrome

    Dojmy z hraní Rollerdrome

    Dojmy z hraní Mato Anomalies

    Dojmy z hraní Mato Anomalies

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Dojmy z hraní Arma Reforger

    Dojmy z hraní Arma Reforger

    Dojmy z hraní Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour

    Dojmy z hraní Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

  • Speciály
    Vlny krys a pupkatí bozi: Přehled her, které vyjdou na podzim 2022

    Vlny krys a pupkatí bozi: Přehled her, které vyjdou na podzim 2022

    Srpnové hry: přehled & anketa

    Srpnové hry: přehled & anketa

    Červencové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Červencové ohlédnutí redakce

    V Space Punks je chaos vaše druhé jméno, říká v rozhovoru autor hry

    V Space Punks je chaos vaše druhé jméno, říká v rozhovoru autor hry

    Červencové hry: přehled & anketa

    Červencové hry: přehled & anketa

    Červnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Červnové ohlédnutí redakce

    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
  • Přihlásit
  • Registrace
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
  • Novinky
    Další střípek z The Last of Us Part I

    Další střípek z The Last of Us Part I

    Představeno datum vydání Sunday Gold

    Představeno datum vydání Sunday Gold

    Souhrn recenzí hry Cult of the Lamb

    Souhrn recenzí hry Cult of the Lamb

    Tower of Fantasy oslavuje své spuštění impozantním trailerem

    Tower of Fantasy oslavuje své spuštění impozantním trailerem

    Získejte výhodně sérii Resident Evil

    Získejte výhodně sérii Resident Evil

    Frenetické vaření ve hře zdarma na Epicu

    Frenetické vaření ve hře zdarma na Epicu

  • Recenze
    Recenze Cult of the Lamb – fanatické ovečky útočí

    Recenze Cult of the Lamb – fanatické ovečky útočí

    Recenze Multiversus

    Recenze Multiversus

    Recenze Syberia: The World Before – příběh plný emocí

    Recenze Syberia: The World Before – příběh plný emocí

    Test stavebnice LEGO Super Mario: Dobrodružství s Peach

    Test stavebnice LEGO Super Mario: Dobrodružství s Peach

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Recenze Xenoblade Chronicles 3 – vrchol série

    Recenze PowerWash Simulator – uspokojující úklid

    Recenze PowerWash Simulator – uspokojující úklid

    Forza Horizon 5: Hot Wheels

    Recenze Forza Horizon 5: Hot Wheels

  • Videa
    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #44: To nejlepší z červnových herních akcí

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #43: Game Access 2022, The Callisto Protocol a dojmy z The Quarry

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #42: Nově oznámené hry a Vampire The Masquerade – Swansong

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #41: Silent Hill, Alan Wake a letní konference

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #40: Grunex, Mafia prequel a Fortnite

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #39: Upíři, změna PlayStation Plus a nové LEGO Star Wars

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Zing Podcast #38: Kauza kolem Gran Turisma 7 a dojmy z březnových her

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Recenze Kirby and the Forgotten Land – zábava pro každého

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

    Zing Podcast #37: Výlet do Bradavic a duchovní nástupce Until Dawn

  • Preview
    Dojmy z hraní PC verze Marvel’s Spider-Man Remastered

    Dojmy z hraní PC verze Marvel’s Spider-Man Remastered

    Dojmy z hraní Hitman 3 Ambrose Island

    Dojmy z hraní Hitman 3 Ambrose Island

    Dojmy z hraní Rollerdrome

    Dojmy z hraní Rollerdrome

    Dojmy z hraní Mato Anomalies

    Dojmy z hraní Mato Anomalies

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Dojmy z hraní Xenoblade Chronicles 3

    Dojmy z hraní Arma Reforger

    Dojmy z hraní Arma Reforger

    Dojmy z hraní Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour

    Dojmy z hraní Battlefield 2042 Season 1: Zero Hour

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Midnight Fight Express

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

    Dojmy z hraní Metal: Hellsinger

  • Speciály
    Vlny krys a pupkatí bozi: Přehled her, které vyjdou na podzim 2022

    Vlny krys a pupkatí bozi: Přehled her, které vyjdou na podzim 2022

    Srpnové hry: přehled & anketa

    Srpnové hry: přehled & anketa

    Červencové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Červencové ohlédnutí redakce

    V Space Punks je chaos vaše druhé jméno, říká v rozhovoru autor hry

    V Space Punks je chaos vaše druhé jméno, říká v rozhovoru autor hry

    Červencové hry: přehled & anketa

    Červencové hry: přehled & anketa

    Červnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Červnové ohlédnutí redakce

    Reportáž z Prague Champs

    Reportáž z Prague Champs

    Červnové hry: přehled & anketa

    Červnové hry: přehled & anketa

    Květnové ohlédnutí redakce zing clanek welcome 1140x570

    Květnové ohlédnutí redakce

  • Platforma
    • PC
    • PlayStation 4
    • PlayStation 5
    • Xbox One
    • Xbox Series X|S
    • Switch
    • Další
      • Playstation 3
      • Xbox 360
      • 3DS
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • Linux
      • Mac
      • iOS
      • Android
      • Vita
  • Fórum
No Result
View All Result
ZING - hry, recenze her, preview, videa a novinky
No Result
View All Result

Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate

Jan Kalný autor: Jan Kalný
13. 8. 2016
v sekci Novinky
28
Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate 32945 hots tracer 8
Sdílet na FacebookTwitterRedditWhatsapp

Střílečka od Blizzardu už je pár měsíců venku. Zatím jsme se dočkali několika updatů, nového hrdiny, eventu na motivy letošních olympijských her a letošní Gamescom by mohl přinést řadu informací o dalších aktualizacích. Už nyní víme, že se 18. srpna v 18:00 našeho času dočkáme nového animovaného filmečku, který se tentokrát zaměří na Bastiona.

V cestě za „dokonalostí” Overwatche ale stojí několik věcí a jednou takovou je i tick rate serverů. Ten byl (a zatím ve většině případech pořád je) na oficiálních serverech nastavený na 21Hz, během včerejšího dne ale začal Blizzard povolovat třikrát vyšší tick rate, tudíž 63Hz.

Samotná aktualizace serverů chvíli potrvá a počkáme si pár dní, možná týdnů, než se větší tick rate objeví na všech serverech ve všech regionech. Pokud si ale lámete hlavu nad tím, co vůbec tick rate je, tak je to ve zkratce obnovovací frekvence serveru.

 

1 z 1
- +
Overwatch servery budou mít třikrát větší tick rate 128549

1.

To ve zkratce znamená, že pokud je tick rate nízký, může se u vás na obrazovce něco stát (jako například to, že se schováte za zeď), ale server to vlastně ještě nezaznamenal. Tudíž tuhle informaci nerozeslal dalším hráčům, takže ostatní vás mohou pořád ovlivnit střelbou a případně vás třeba i zabít, a to i přesto, že vy už tam z vašeho pohledu „dávno” nejste.

V tak rychlé hře, jakou je Overwatch, to může představovat zásadní problém. Pro porovnání minimální tick rate okolo 60Hz mají i hry jako Battlefield 4 nebo Counter-Strike: Global Offensive.

Zvýšení tick ratu každopádně zatím platí pouze pro PC verze hry. Blizzard zjišťuje, jak to všechno správně přenést na konzole, ale v blízké době to raději neočekávejte. A pokud se bojíte, že vaše internetové připojení nedokáže zvýšený tick rate ustát, tak se nebojte, protože Blizzard zajistil, že pokud na to váš internet prostě nemá, nebude vyšší tickrate využívat. V dalších aktualizacích půjde nastavit i manuální omezení.

Štítky: Blizzardoverwatch
Předchozí článek

Dota 2 se dočká dvou nových hrdinů

Další článek

Tvůrci Deus Ex: Mankind Divided ukazují sběratelskou edici

Související články

Call of Duty
Novinky

Call of Duty podle Sony nemá konkurenci

před 1 týdnem
overwatch 2
Novinky

Overwatch 2 si budete moci vyzkoušet již tento měsíc

před 2 měsíci
overwatch 2
Novinky

Overwatch 2 si budete moci vyzkoušet již tento měsíc

před 2 měsíci
Další článek
Tvůrci Deus Ex: Mankind Divided ukazují sběratelskou edici 32949 deusex

Tvůrci Deus Ex: Mankind Divided ukazují sběratelskou edici

avatar
  
smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
    wpdiscuz_captcharefresh
    28 Komentáře
    0 Odpovědi
    0 Sledovatelé
     
    Komentář s nejvíce reakcemi
    Nejzajímavější komentáře
    15 Autoři komentářů
    DejfColdLootmasterbubujajMr.LolendoHonzas4400 Poslední komentující
    avatar
      
    smilewinkmrgreenneutraltwistedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyangelcrysmileeyeokeyskullbeerheartcyberpunksteamepicsonyxboxzaklinacswitchmario
      wpdiscuz_captcharefresh
        Odběr komentářů  
      nejnovější nejstarší s největším počtem hlasů
      Přihlásit se k odběru komentářů se můžete jen po přihlášení.
      DejfCold
      Komunita
      Level 24
      DejfCold
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      @Mr. Lolendo: jen přidám postřeh k času ve hrách obecně, ne jen pro MP, pro ostatní.

      Pro GPU se používá obecně známý FPS. Počet snímků který se za sekundu odešle do grafické karty. Pro CPU se používá tzv. UPS (updates per second) , to by mělo být co nejvyšší, aby se zbytečně neodesílali stejné snímky do GPU. Když totiž UPS bude nastavené fixne na 30 a FPS bude nastavené fixně na 60, FRAPS, nebo jinej FPS counter bude sice ukazovat těch 60FPS, ale vám se to tak zdát nebude, protože procesor nebude aktualizovat např. umístění hráče 60 krát za sekundu, ale jen 30 krát. Je to takhle rozdělené proto, aby když vám klesne FPS ze 60 na 20 kvůli nějakým zvláštním efektům, nebo by to počítač moc nezvládal, běžela by vám hra zpomaleně ve slomo. Naopak, když by počítač zvládal víc, bylo by vše zrychlené. Tohle se i v dnešních hrách občas stává (hlavně u špatných portů z konzole) . Mám takovej pocit, že se to stávalo u NFS: RUN (EA tak ospravedlňovala FPS lock na PC) a u Falloutu 4, kde se to stávalo v borderless módu okna. (fallout4 jsem nehrál, jen jsem slyšel, že se to dělo)

      Doufám, že jsem to moc nezamotal a jde tomu rozumět :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 18:42
      Lootmaster
      Komunita
      Level 50
      Lootmaster
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Mr. Lolendo: Děkuji za fundované informace na úrovni .

      PS: Na PS4 jsem nezaznamenal tento problém .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 11:26
      bubujaj
      Komunita
      Level 2
      bubujaj
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo

      Děkuji za poskytnuté informace+objasnění už jsem zase o něco moudřejší :) . S těmi penězi a časem máte naprostou pravdu v dnešní době vývojáři spěchají a spěchají, aby hra byla co nejrychleji dodělaná až je nedodělaná a taky chcou na tom co nejvíce vydělat samozřejmě. Pamatuji si, když jsem byl ještě menší ( bavíme se o roku tak 2002-2006 přibližně) , tak hry byly dodělané a neměl jsem skoro nikdy s ničím problém, ale v dnešní době jsou většina her zabugované, zaglitchované a někdy i nedodělané. Dobrým příkladem je hra No Man’s Sky, kterou teď hraji. Hra má hrozný PC port a to jsem si myslel, že na PC pojede v pohodě, když na PS4 trpí FPS dropy, protože jsem si myslel, že PS4 port trochu odflákli a nakonec se ukázalo, že odflákli i PC port. Options menu je lež, protože vše potřebné jsem si musel nastavovat v konfiguračním souboru, aby mi hra běžela jakžtakž normálně. Pro standardní uživatele to není moc příjemné se hrabat v souborech hry, aby mu hra běžela normálně. O cenách her se ani bavit nebudu, protože v dnešní době většina vývojářů naslibuje hory doly a ve výsledku je hra většinou průměr až lehký podprůměr.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 5:20
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Peníze a čas.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 3:41
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele

      Nedávno jsem se mrknul kolik žere SW: Battlefront

      Bylo to jak jsem očekával do 200Kbit/s download/upload

      Nevím kde lidi berou představu o tom že potřebují na hry rychlí internet. Je to jen zase další reklamní zblbnutí. Reálné využití v MP her je od 5-45KBajt/s. Co je důležité tedy nadevše je odezva.

      Tickrate na serverech funguje obecně následovně. (obecně je myšleno normálně jak by mělo správně)

      Server má fixně nastavený tickrate třeba 66Hz (což je běžná hodnota všech source engin her. Ano HL2 má 66Hz. Ano hra z roku 2004 má větší tickrate než většína AAA her)

      1) Pokud klient není schopen dodržet tickrate daným serverem tak se ani klient nepřipojí na server.

      2) Pokud se připojíš tedy jako klient splníš podmínku tickratu serveru tak tě server pořád může vykopnout.

      Je zde totiž nastavený rozsah. Tolerance. Server tak i klient nemusí vždy být schopen dodržet daný tickrate díky zátěží síti apod. Takže dejme tomu 54-66Hz. Pokud server nedodrží tickrate tak se většinou nic neděje pokud server nedělal nějaký osel. Pokud klient nedodrží minimální tickrate tak jej server vykopne.

      3) Někdy se dělá v lepších případech s dynamickou toleranci pokud se jedná o MMO. Tedy nejenom je stanoveno 54-66-72 ale server upravuje tickrate podle aktuální zátěži. Jsou zde i tolerované přesahy klienta do určité míry. Tedy dejme tomu klient muže nesplnit rozsah tickratu po určitou dobu. Třeba 500ms.

      Napsal jsem to opět hodně zjednodušeně.

      Tedy není možné aby na jednom serveru hrály hráči s jiným tickratem.

      Proč je v dnešních hrách problém nízkých tickratů když daleko starší hry (dejme tomu od roku 2000) měly daleko vyšší?

      Odpověď je jednoduchá a stále se opakující.

      Prachy, čas a konzole.

      Konzole když má hry dělané na 30FPS s navíc gamepadem který má sám velkou odezvu tak je zbytečné ba i kontraproduktivní dělat vyšší tickrate.

      Teď to nejsložitější tedy peníze a čas. Zase zjednodušuji hodně protože to je na několik článků.

      A) Devkit. Je nástroj na pc pro tvorbu hry. Jsou to nástroje s enginem. Jinými slovy SDK.

      B) Samotný engin. Tedy na jakém princip funguje.

      C) Čas hry. Hodiny. Time… Je prakticky základní kámen celé výpočetní techniky. Tedy HW jako CPU, GPU… Tedy Bios a Operační systém… V poslední řadě samotný engin tedy hra.

      Vše musí nebo mělo by dodržovat synchronní čas. I zde je samozřejmě tolerance jak u tickratu. Hráči se často potýkají s problémem časování samotných Windows protože Winy nepracují realtime ale s typickou odezvou 15ms. Ta muže být aplikací vynucena až na 0, 5ms. Další věc u GPU je TDR problém. Tedy komunikace mezi GPU a CPU. Pokud není splněn požadavek do určité odezvy tak aplikace zamrzne, spadne apod. Též i nemusí se nic stát pokud je aplikace dobře napsané ale jsou zde limity ovladačů grafiky samozřejmě.

      Pointa tohohle mého drmolení má nastínil jeden zásadní vývojářský problém, překážku, rozhodnutí…

      Jak bude plynout ve hře čas. Jak jsem nastínil čas je velice důležitý pro to aby vše správně fungovalo a tedy všechny komponenty musí splňovat určitý standart.

      1) Čas hry je spjat s FPS. Což je neprimitivnější forma která se nedá dnes moc používat. Hlavně v MP to tak nelze. Či lze ale potom se musí používá tzv. skip-in – přeskakování. Tahle možnost nás ale v tomto případě nezajímá.

      2) Čas je nezávislí na FPS.

      Což je dnes běžné na PC ale na konzolích díky jednotné platformě a fixních FPS tak se všude muže používat první možnost a taky na PS3 a X360 se hojně používala.

      Z čehož potom plyne to jak je nesmírně náročné udělat PC port z takové konzolové verze pro vyšší FPS. Jinak by vám při 60FPS hra jela 2x zrychleně. Tohle je zásadní problém a drtič výkonu všech PC portů z konzol. Prostě je jednoduší udělat hru s fixním časem závislím na FPS.

      Která hra jak jede vám neřeknu ale teď si vemte případ druhý že i na konzoly je to tak dělané. Díky tomu že konzole jsou vlastně x86 architektura jak PC tak by konverze na PC měla jen obsahovat úpravu ovládání a práci z paměti RAM a VRAM (na tu se ale z vysoka kašle) . Bohužel zde nastává problém pokud je hra dělaná vyloženě na 30FPS. Hra muže jet při více FPS na PC bez úpravy ale úskalí je tom že každý element ve hře má nastaveno určité FPS. Pokud vše je dělané na 30 FPS a pustíte to na 60 tak máte zaděláno na průseru. Rychle shrnu. Časuje se počasí, stíny, světla, efekty… a hlavně animace a fyziky.

      Poslední dvě věci jsou obrovský problém který se musí předělat. Pamatujete si jak zabagovaný byl Battlefield 3? Animace blbly stylem že voják měl čtyřmetrový krk nebo tanky levitovaly. To je přesných důsledek toho.

      Proč se to tedy rovnou nedělá na 60Hz nebo prostě s dynamickou frekven

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 3:32
      bubujaj
      Komunita
      Level 2
      bubujaj
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Trochu jsem nepobral ty poslední věty, že pokud můj internet nebude moc zvládat 63Hz, tak ho nebude využívat. V dnešní době už tak pomalý internet skoro ani nikdo nemá, že by nezvládl 63 Hz. Pokud jsem to pochopil dobře, tak pokud někdo na těch 63Hz nemá, tak pojede na těch 21Hz jak je to do teď a ten co na to má, tak pojede na 63Hz ? Já si to nemůžu představit ve hře jak může někdo jet na 21Hz a druhý na 63Hz ? To je trochu nefér se mi zdá, ale možná jsem to jen špatně pochopil. Pokud někdo má nějaké vysvětlení týkající se tohohle, tak budu za něj rád :) .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      14. 8. 2016 2:12
      Jan Kalný
      Autor
      Level 51
      Jan Kalný
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Filip Burík

      Myslim, že tomu bylo (/je) naopak. Klient i server měly od začátku tu kapacitu 63Hz, ale na serverech to bylo locknutý na 21Hz (s možností to povolit na 60-63 v Custom Games, což bylo v betě a dělalo to problémy) , zatímco klient to pořád posílal na 63Hz, nehledě na chování serveru. Teď to jen využívá ten potenciál.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 18:50
      Mr.Lolendo
      Komunita
      Level 49
      Mr.Lolendo
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Jn hotovej skill base gaming dneska kdy X Ray vision ala Wallhack je ve hrách jako fičura.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 15:44
      TonyThon
      Komunita
      Level 25
      TonyThon
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele flexo369

      Ano, mylis se… Public servery jedou na 64 a profi zapasy se hrajou pouze na 128 tickrateovejch serverech.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 14:08
      alesekmoravec
      Komunita
      Level 22
      alesekmoravec
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele flexo369

      60 je kompetetiv na serverech od Valve, 128 je u third party matchmaking služeb a na offline esport lankách.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 14:02
      flexo369
      Komunita
      Level 28
      flexo369
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Jan Kalný

      V overwatch poznám len pár hrdinov ale Junkarta a jeho gule zatial nie :D :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 13:46
      flexo369
      Komunita
      Level 28
      flexo369
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      No pokial viem tak CS GO sa hrá len na nejakých +/- 30 Hz a iba profi scéna sa hrá na 60+, ale možno sa mýlim.

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 13:44
      Filip Burík
      Komunita
      Level 39
      Filip Burík
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Tickrate na ofiko serverech je 60Hz jenom klient ma tickrate nastaveny na 20Hz. .

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 12:39
      Maestrodk
      Komunita
      Level 48
      Maestrodk
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Jan Kalný

      Nejlepší je stejně Winston, s tím nemusím umět mířit. :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 12:28
      Jan Kalný
      Autor
      Level 51
      Jan Kalný
      Komentář označíte kliknutím na ikonku jeho vlajky. Moderátoři diskuze budou o tom informováni a nahlášený komentář mohou smazat nebo zablokovat jeho autora. Nebojte se, vaše zpráva je anonymní.

      Odpověď na komentář uživatele Maestrodk

      Jo, Soldierova ultina je aimbot, ultina Widowmaker je wallhack. Play the game they said, it’s about skill they said :D

      Musíte být přihlášen00Musíte být přihlášen Odpověď
      13. 8. 2016 12:26

      Naše zprávy můžete sledovat i zde:


      • Populární
      • Komentáře
      • Nejnovější
      Far Cry 6 opět dostupné zdarma

      Far Cry 6 opět dostupné zdarma

      3. 8. 2022
      Assassin’s Creed slaví výročí alkoholem

      Assassin’s Creed slaví výročí alkoholem

      8. 8. 2022
      Vlny krys a pupkatí bozi: Přehled her, které vyjdou na podzim 2022

      Vlny krys a pupkatí bozi: Přehled her, které vyjdou na podzim 2022

      8. 8. 2022
      Aktivujte si zdarma na Steamu povedenou stealth akci

      Aktivujte si zdarma na Steamu povedenou stealth akci

      1. 8. 2022
      Vlny krys a pupkatí bozi: Přehled her, které vyjdou na podzim 2022

      Vlny krys a pupkatí bozi: Přehled her, které vyjdou na podzim 2022

      24
      Dojmy z hraní PC verze Marvel’s Spider-Man Remastered

      Dojmy z hraní PC verze Marvel’s Spider-Man Remastered

      18
      Přehled novinek z Japonska 31. týdne

      Přehled novinek z Japonska 31. týdne

      13
      PC verze Marvel’s Spider-Man Remastered kompatibilní se Steam Deckem

      PC verze Marvel’s Spider-Man Remastered kompatibilní se Steam Deckem

      11
      Další střípek z The Last of Us Part I

      Další střípek z The Last of Us Part I

      12. 8. 2022
      Představeno datum vydání Sunday Gold

      Představeno datum vydání Sunday Gold

      12. 8. 2022
      Souhrn recenzí hry Cult of the Lamb

      Souhrn recenzí hry Cult of the Lamb

      11. 8. 2022
      Tower of Fantasy oslavuje své spuštění impozantním trailerem

      Tower of Fantasy oslavuje své spuštění impozantním trailerem

      11. 8. 2022

      Nejnovější komentáře

      • Geralt z Rivie: Souhrn recenzí PC verze hry Marvel’s Spider-Man Remastered
      • ynwacz: Souhrn recenzí PC verze hry Marvel’s Spider-Man Remastered
      • Ondřej Zeman: Modifikace Half-Life 2: VR odstartuje příští měsíc betu
      • Tomáš: Far Cry 6 opět dostupné zdarma
      • Mighty: Modifikace Half-Life 2: VR odstartuje příští měsíc betu
      • Geralt z Rivie: Získejte výhodně sérii Resident Evil
      Bojovku MultiVersus si již zahrálo přes 10 miliónů hráčů

      Bojovku MultiVersus si již zahrálo přes 10 miliónů hráčů

      10. 8. 2022
      Do Hunt: Showdown dorazila dvojice nových lovců

      Do Hunt: Showdown dorazila dvojice nových lovců

      5. 8. 2022
      League of Legends přepracovává postavu Udyra

      League of Legends přepracovává postavu Udyra

      7. 8. 2022
      Assassin’s Creed slaví výročí alkoholem

      Assassin’s Creed slaví výročí alkoholem

      8. 8. 2022
      Odhalena další expanze pro Back 4 Blood

      Odhalena další expanze pro Back 4 Blood

      5. 8. 2022
      Overwatch 2 už nebude mít další betu

      Overwatch 2 už nebude mít další betu

      6. 8. 2022
      Experimentální české sci-fi Afterglitch hlásí lehké zpoždění

      Experimentální české sci-fi Afterglitch hlásí lehké zpoždění

      5. 8. 2022

      O Zing.cz


      Zing je online magazín o počítačových a konzolových hrách plný herních novinek, recenzí a preview


      Majitelem herního magazínu Zing.cz je agentura Grunex.

      Rubriky

      • 3DS
      • Android
      • Blogy čtenářů
      • Deskové hry
      • Filmy/Seriály
      • iOS
      • Jednohubky
      • Linux
      • Mac
      • Novinky
      • PC
      • Playstation 3
      • Playstation 4
      • Playstation 5
      • Preview
      • Podcasty
      • Recenze
      • Soutěže
      • Speciály
      • Switch
      • Videa
      • Vita
      • Xbox 360
      • Xbox One
      • Xbox Series X

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      • Redakce Zing
      • Advertising / Inzerce na Zing.cz
      • Zásady ochrany
      • Pravidla
      • Prohlášení o blozích
      • RSS kanál
      No Result
      View All Result
      • Novinky
      • Recenze
      • Videa
      • Preview
      • Speciály
      • Platforma
        • PC
        • PlayStation 4
        • Xbox One
        • PlayStation 5
        • Xbox Series X|S
        • Switch
      • Fórum
      • Přihlásit
      • Zaregistrovat se

      © 2010-2022 Zing & Grunex

      Vítejte zpátky!

      Přihlaste se ke svému účtu

      Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se

      Přidejte se do komunity Zing.cz!

      Vyplňte formulář níže a vytvořte si účet

      Všechna pole jsou povinná. Přihlásit se

      Obnovte si heslo

      Zapomněli jste své přihlašovací údaje? Uveďte svou přezdívku nebo email a my Vám je připomeneme zprávou zaslanou na emailovou adresu registrovanou k Vašemu účtu na Zingu.

      Přihlásit se
      wpDiscuz
      Comment Author Info
      E-mail pošlete uživateli

      Přesunout komentář