I když se tomu často těžko věří, DayZ od Bohemia Interactive je stále ve vývoji. Není to tak dávno, co se alfa verze na Steamu dočkala masivní aktualizace 0.60, která konečně přidala dlouho očekávaný renderer Enfusion enginu. A nyní tvůrci ukazují, jak se další aktualizace s označením 0.61 a změny v technologii ozvučení projeví v případě zvuků střelby.
V novém videu uvidíte a především uslyšíte několik ukázek, díky nimž by měl mít každý hned lepší představu o tom, jak určité zbraně zní z různé vzdálenosti. Vše je ale stále rozpracované, ostatně jako vždy.
Finální verze DayZ by měla ve verzi pro PC dorazit ještě tento rok. To bylo alespoň řečeno na konci minulého roku a od té doby jsme se nedočkali žádných informací naznačujících změnu. Termín vydání konzolových verzí je přirozeně stále neznámý.
A aby toho nebylo málo, v DayZ budete moci dříve či později jezdit v autě Sarka 120. Stačí letmý pohled a každému bude určitě jasné, že jde o obdobu klasické Škody 120.
Odpověď na komentář uživatele witcherrr
Dělá se na novém animačním systému.
Jediný EA ktorý neľutujem je Rust. I keď od zombie survival konceptu to upustilo, je krásne vidieť ako na hre pracujú v podobe updatov ktoré sú každý týždeň, a obsahujú kopu zmien , opráv chýb, či Nový obsah. DZ je už dávno mŕtvy…Zhrabli prachy a adios tupci…
No přemýšlel jsem že si hru někdy zkusím, ale chtít 30 éček za betu, pro fanoušky možná. Každopádně zdá se mi to, nebo jsou animace naprosto otřesné? U army vypadají lépe.
No než to vydají (na ostro) přijde dřív espace from tarkov
Odpověď na komentář uživatele bejvalo
Ono to spíš vypadá, že ti ostatní si vzali dovolenou.
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
aha takže podle tvojí logiky (respektive nelogiky) by lidi, stojici za zvukem, meli jet na dovolenou a cekat. tak to potom ano…
Odpověď na komentář uživatele bejvalo
Nevím proč mě to tu píšeš když sem jen řekl že upravovat zvuky můžou kdykoliv jindy a zaměřit se na závažnější problém. Nebyla by to první ani poslední hra kde se zvuky upravovali několik měsíců od vydání hry
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
další jarmil co si myslí, že coder je to stejný co grafik…
mozna by stalo za to, udelat clanek o vyvoji her, protoze o tom tady nema nikdo ani paru
panebože prosím už zpřístupněte možnost vlastních dedikovaných serverů abych si tu hru mohl konečně opravit protože z neschopnosti té party idiotů která si říká "vývojáři" začínám mít vředy
Začátkem prázdnin jsem se kámošem nechal přemluvit a nakonec DayZ i přes lehkou nechuť koupil, doufám tedy že tu hru stihnou dát do nějaké lepší formy co nejdříve. Co jsem tak slyšel tak ten update 0. 60 hodně pomohl ale furt je na čem pracovat.
Nemyslím si, že je tahle fíčura koko*ina. Hezky to sedne hře a půjde líp vyhodnotit nebezpečí. Ale proč se to tam teď přidává a né nějaká jiná funkce? Protože Arma APEX je hotovej a tenhle zvukovej system je (podle mě) nejspíš nejblíže k dokončení (implementaci) . . ostatní jsou tak na půl cesty .
Hra znovu ožije, na to si vsadím. Jak? Jednoduše tak, že se udělá výraznější tečka za vývojem a zpřístupní se modding … A pak to vypukne ! ! !
Ty kola na škodovce mají hrozně velký
Dělají oni na té hře nebo upravují jen kokotiny. Pardon, ale už bych raději konečně viděl zprávu o tom, že to ukončili než takové ptákoviny. A to myslím ukončili i ve stylu… kašleme už na to.
Zabugovaná hra jako **** určitě potřebuje nové zvuky … za ty roky vývoje se téměř nic nezměnilo …
Wooow, tak tohle je mazecek. Myslel jsem, ze hra je mrtva, ale tohhle ji dava uplne novou tvar. Okamzite znovu instaluju. S takovou inovaci, to mame jistych dalsich 200 hodin zabavy nez nas hra omrzi. Pecka no, vidim to na hru roku.
A ted vazne. Jo zni to znatelne lip nez driv, to uznavam. Ale sakra zrovna tohle nejsou ty problemy ktere hru trapi a nejsou to inovace, ktery by do hry znovu nahnaly hrace. S 0. 60 jsem si rikal, ze se to zacina konecne trochu hybat, ale ted zase nejak ztracim nadeji. Shade samozrejme tresnicka
Už by se s tím mohli jít zahrabat a přiznat pravdu, že na to kašlou a nikdy to nedodělají, už jsou fakt všem jen k smíchu.