Třetí díl série Sniper: Ghost Warrior byl relativně nedávno odložen až na začátek příštího roku, ale přísun materiálu tím neskončil. Zrovna včera jsme se dočkali nového videa, které nám v necelých 17 minutách ukazuje tři základní složky hry – hraní za snipera, ducha a válečníka.
Ze všeho nejdříve začínáme v úkrytu, ze kterého si vezmeme výbavu na naší misi, poté nasedneme do auta a dojedeme k místu, kde se celá mise odehrává. Jako první styl uvidíte hraní se sniperkou, kdy hráč z bezpečné vzdálenosti eliminuje cíl. Pozor si ale musí dávat na vítr a balistiku.
Druhý způsob hraní je pak duch, kdy využívá stínů, různého rozptylování, tichého zabíjení a vyschlýchávání.
A v neposlední řadě je tu válečník, klasický rambo styl, kde se do vašich cílů trefí jen každá desátá kulka. Ve všech případech vám samozřejmě bude k dispozici všemožná technika a vybavení od dronů až po granáty.
Když všechno půjde dobře, tak bychom se měli hry dočkat 27. ledna 2017 na PC, PS4 a Xbox One.
Jako nevypadá to tak zle, oproti předešlým dílům. Ale také tam vidím chyby, které chtějí ještě doladit. Třeba jako zobrazení zásahu formou krve na obrazovce, i když jsme na střeše a nikdo o nás neví. Vyhození zásobníku a neopětovné nabití ale hned máme 40 nábojů a zásobník v samopalu. Hru to bude chtít ještě doladit, protože místy to trhání je znát, hlavně v přestřelce. To že tam ty jejich obrněná vozidla jen jezdí a nestřílí neberu jako extra chybu. Naše Pandury by tam jen stáli A uměla inteligence je na úrovni nízké obtížnosti. Osobně mám radši Sniper Elite ale i tato značka má své a hlavně stálé chyby. A že jich je.
Snad tento díl ve finále dopadne kladně…rád bych si zahrál hru, abych se cítil jako kovaný odstřelovač, se vším co k tomu patří, ale musí to odpovídat kvalitě, možnost výběrů hejkalů, sám si upravovat zbaně podle vegetace přímo v terénu apod.
Odpověď na komentář uživatele Pront
Doskakující textury na zbrani si snad ve finální verzi taky odpustí
Odpověď na komentář uživatele GoOdTiMe
No jo city interactive , ale věřím že do vydaní se to zlepší. Ta kolísající snímková frekvence taky moc důvěru nebudí
Semuel: A protože je tam kromě ikonky větru i teplota a vlhkost vzduchu tak jde automaticky o propracovanou hru ? AI a primitivní design vyloženě bijou do očí. . A to nemluvím o tom, že stačí chytit jednoho chudáka pod krkem a hned znám pozici cíle a frajer ještě zahlasí že má dokonce vizuální kontakt . . A kam zmizel ten tank v poslední části jsem taky nepobral. .
Odpověď na komentář uživatele jacks1108
Nepřátelé ve videu jsou gruzínci…
Ten třetí styl válečník může ve hře Sniper s podtitulem Stínový bojovník používat jen naprostý idiot a děcka.
Naopak ten druhý styl skaut, tak to je přesně můj styl. Místo toho válečníka by to chtělo mix prvních dvou a naprostá spokojenost. Navíc eště bych nastavil nejvyšší obtížnost bez možnosti změny na lehčí, odstranit ty trapné ukazatele pro děcka a můžeme se bavit o solidním, herním zážitku.
Preco sa musia nad hlavami vojakov zobrazovat tie hlupe cervene/biele trojuholniky? Ved aj vo videu do nich striela aj cez kriky Mne to pride ako cheaty. Nestacilo by ze by videl vojakov na mapke v lavo dole? Dufam ze sa to bude dat vypnut.
zrovna nedavno jsem si rikal ze bych uvital nejakou novou hru ve stylu project igi. a tohle vlastne vypada dost podobne. akorat v city interactive nemam kvuli predchozim hram moc duveru. i kdyz posledni sniper prej nebyl uplne spatnej. sam jsem ho nehral. tohle ani nevypada tak nizkorozpoctove jako jejich predchozi hry. az na tu prestrelku. pocit ze strelby a pohybu pri prestrelkach je tu takovej nakej divnej i kdyz to mozna ten clovek jen neumel hrat. a taky by meli zapracovat na dabingu nepratel. bleskurychla reakce vojaka na vyhozenej granat klidnym prohlasenim "grenade" byla docela vtipna. jeste se to pak ozvalo znova jen s nizsim pitchem. doufam ze to jsou jen nejaky placeholdery. a taky doufam ze dodelaj to vyslychani kdy vojak rekne jen "atak atak" a hlavni hrdina z toho rozlusti souradnice hlavniho cile. naopak chvalim absenci autohealu. takovouhle hru by to kazilo.
Jasné laciné jako předchozí díl a podobné nesmysly co tu znějí, je vidět že někteří neví o čem mluví. Už jen ta balistika se změnila nemluvě o tom že z toho co jsem viděl náměr ovlivňuje nejen vítr. A to Vám přijde jako laciné, nenech te se vysmát. Dovolím si tvrdit že ani jeden nebudete schopní bez asistence (ukazatele jako v Sniper elite ) vystřelit a na první ránu zneškodnit cíl.
Ghost warrior riznuty farcry3 proc ne!
Odpověď na komentář uživatele GoOdTiMe
To jo, ale jako jednohubka, až to bude v akci… Proč ne.
opět hodný American soldiers a zlé Rusko?
Asi jako tenkrát humanitární bombardování srbska či Lybie
No, budu tomu věnovat pozornost, nevypadá to špatně.