Už dlouho víme, že Deus Ex: Mankind Divided zahrne podporu DirectX 12. Doteď se počítalo s tím, že bude součástí hry už od jejího vydání, které je stanovené na 23. srpna. Nově ale Eidos Montreal oznámil, že v tomto směru dojde k menšímu zdržení.
Nově by tedy měla podpora DX12 dorazit v týdnu, který začíná v pondělí 5. září. Tvůrci vysvětlují tohle lehké zdržení nutností vše související s DirectX 12 řádně optimalizovat. Kvůli tomu potřebují více času, aby mohli poskytnout řádný zážitek.
V oznámení se navíc dočteme, že si vývojáři uvědomují, že série Deus Ex má kořeny na PC, a proto se snaží o vytvoření co nejpreciznější PC verze Mankind Divided.
Mimochodem, chcete víc důvodů, proč kromě Deus Ex: Mankind Divided hrát i mobilní hru Deus Ex GO? Za splnění některých úkolů v téhle mobilní hře získáte Praxis kity, které můžete využít na odemykání nových schopností v PC a Xbox One verzi Mandkind Divided.
Prostřednictvím Deus Ex GO můžete získat až pět Praxis kitů. Důvod, proč je z této nabídky vyloučen PlayStation 4, však neznáme.
Odpověď na komentář uživatele Pront
Objektivně to napsat opravdu nejde. Protože každý potřebuje něco jiného a finanční situace je každého jiná. Největší je ale problém v dostupných informacích.
Tedy jedině by jsme museli unést inženýry od AMD a NV. Mučit je tak dlouho dokud by nevydali veškeré informace.
Odpověď na komentář uživatele Pront
Ja sem prave zvedav co ktomu rekne DD, pac vsude psal jak zrovna novy DeusEx bude met DX12 hned ze startu atd. . a ono je to opet DX11 a neco z DX12 (a este ktomu pozdejc)
Tak on uz neco malo dokonce napsal pry konkurencni boj vyrobcu grafik
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
No jednou snad někdo udělá seriozní objektivní článek na tohle téma. DD to určitě nebude
Stejně nemám DX12 kartu, takže mi to může být fuk, ale je to mnoho povyku pro nic.
EDGE neváhal udělit hodnocení 9/10, měl přitom k dispozici PC verzi tohoto akčního RPG Fans si přidají 2 až 3 body nahoru
"V oznámení se navíc dočteme, že si vývojáři uvědomují, že série Deus Ex má kořeny na PC, a proto se snaží o vytvoření co nejpreciznější PC verze Mankind Divided. "
Děkuji a právě proto nelituji posledního centu, který jsem do této skvostné série kdy vložil. Přesně TOHLE jsem si představoval vždy u her, které mají kořeny v PC scéně. Bohužel obrovská spousta sérií, jejichž prapůvod je v PC dnes na PCčku vyjde mimoděk nebo jako nedodělané verze nebo pro jistotu vůbec. Každému, kdo zachová PC jako hlavní/domovskou platformu rád narvu peníze do chřtánu.
Za mne to z pohledu laika a tupého uživatele HW už začíná bejt trapas. Pořád ze všech stran slyšíme, že je tady revoluce v hraní díky Vulkanu a DX12 a ona to "žádná" hra ne a ne podporovat:-)
Odpověď na komentář uživatele Alfajk
Deus Ex GO jsem ještě nehrál, ale podle všeho to funguje přes Square Enix účet. Přihlásíš se s ním v DXGO, pak v Mankind Divided a vše se přesune a synchronizuje
Odpověď na komentář uživatele Pront
S tím hrubým výkonem si už ani nejsem jist. Ano v teoretickém výkonu AMD karty mají a vždy měli více. Jenže to je jen díky počtu shaderů. Když si projdeš řady NV a AMD grafik. Tak uvidíš že AMD karty mají vyšší počet shaderů. Tedy NV má vyšší hrubí výkon na shader než AMD. Intel iGPU mají ještě vyšší.
Více shaderů= vyšší spotřeba a teoreticky i nutnost rychlejšího CPU Samozřejmě vše je dáno poměrem a technologií.
Nevím mno takhle mi to dává smysl.
Chce to aby vyšlo Crysis 4 ale na novém DX12/Vulkan enginu vycházející z CryEnginu 2. Tedy realtime volumetrické efekty, bump-maping, tesselace, penumbra shadows… a žádný kryplující postprosessing.
Podle mě je stále nejlepší test výkonu GPU benchmark STALKER Clear Sky. Ty plně dynamické volumetrycké sluneční paprsky grafiku pěkně rozpálí. Skoro jak FurMark který vytěžuje GPU na samotné maximum jak žádná hra.
Deus Ex: Mankind Divided bude tedy zase je o tom kdo bude mít lepší ovladač a na jakých grafikách to vývojáři optimalizovaly.
Odpověď na komentář uživatele Rivers25
Nvidie nepotřebuje žádný DX12 a Vulkan. Tedy v opěvovaném jediném smyslu asynchronních shaderů. Ty jedou hybridně low level od Maxwell grafik.
AMD sice má pěkný nárůst pokud hra podporuje asynchronní shadery ale je to něco za něco a hlavně je v tom paradox. AS by měli snižovat nároky na CPU. Bohužel u AMD to tak nefunguje. Právě že pokud zapojíte pomalejší procesor tak hra s AS pojede hůře než bez nich.
Navíc AMD stále používá neefektivní rasterizaci celého snímku. Tedy díky tomu potřebuje grafiky s větší VRAM a jejich propustností.
Další HOAX co se po internetu nese je že AMD grafiky buď nemají kompresi do zápisu VRAM nebo ji mají zastaralou neefektivní. Je to právě blud který krouží hlavně mezi RX480 vs GTX1060. Nová řada grafik od AMD používá DELTA kompresi jako Nvidia.
Co se týče obou firem vůči 4K tak zde též není žádný velký rozdíl použitých technologií. Ve VR je na tom technologicky Nvidia lépe ale bez pořádné podpory ze strany her a VR brýlí je jí to k ničemu.
V podstatě není důvod kupovat dnes RX kartu od AMD. V referenční verzích je to naprostý nesmysl. Nereferenční karty aspoň mají kvalitnější chladič, PCB a součástky. Bohužel jejich čipy se nedají stejně moc taktovat.
Moje GTX750TI přetaktovaná na 1425/6200 dá v AvP 46. 5FPS kdežto RX 460 jen 40. 1FPS
Takže AMD ve směs dotáhla výkonem/spotřebou/cenou grafiku z roku 2014? !
S takovým přístupem AMD bude Nvidia vesele prodávat GTX 2060 za 15K příště.
Jestli teď grafiky přeskočí výrobní proces až na 7nm tak to bude taky tanec s cenami.
Odpověď na komentář uživatele Rivers25
Nvidia karty umí dx12 dost dobře, ale jde o to že amd má velký hrubý výkon, který pod dx11 neumí využít. Pod dx12 amd karta může využít mnohem více výkonu kdežto nvidia karty jedou naplno už pod dx11.
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Kartam od nvidie se vykon pod DX12 nemuze moc zlepsit, protoze ho narozdil od amd poradne neumi ikdyz to tvrdi. Jinak ten DirectX 12 patch me zklamal cekal jsem, ze v Deus Ex bude nativne podporovany.
Odpověď na komentář uživatele Alfajk
Bude to asi tak jak jsou dělané apps na Dying Light, SW: BattleFront, Mass Effect 3 apod. Prostě přes nějaký účet hry.
Odpověď na komentář uživatele GoOdTiMe
mno v klasickym deusu me to je jasny, spis by me zajimalo, jak si ty z GO preneses do hry
OMG DX12 patch? ! To ať si nechají. Chci DX12 nebo Vulkan nativní hru. Ten patch stejně zvýší výkon jen těm co mají AMD kartu.