Někteří z vás si možná vzpomínají na původní GoldenEye 007 pro Nintendo 64. Ano, ta velmi úspěšná bondovka z pohledu první osoby. Původně měla vyjít i její remasterovaná verze na Xbox 360, ale z toho zdá se sešlo.
Všechno bylo odhaleno na webu Rare Thief, kde si můžete přečíst konkrétní informace. Hra měla běžet na 60 snímků za sekundu, grafika byla lepší a… no prostě to mělo původně vyjít v někdy v roce 2008 a nic z toho nebylo, což je tak jako tak škoda. Podle všeho za to mohlo Nintendo, které Activisionu řeklo, že vydání hry na Xbox by mohlo ohrozit jejich vzájemný vztah.
Hra navíc měla mít možnost přepínat mezi původní a novou grafikou, což je ve videu níže demonstrováno také.
Odpověď na komentář uživatele MARTIN MAJDA
Ta katastrofa jménem 007 Legends, která vyšla ke Spectre, zabila celou licenci Activistion a teď už máme jen mobilní nesmysly. Ale kdysi Telltale vykládali, jak chtějí dělat nějakou bondovskou hru.
Radši ať nevychází hry podle bomba s 90% je to karaoke, možná některé starší se dali.
Škoda, že už nevychází další bondovky, byl by to pěkný dárek k filmům jako Quantum of Solace, Skyfall a Spectre.
Tak tohle bych si s radostí dal i dneska.
BTW ta hudba je pořád naprosto boží.
Na Wiki se píše, že Nintendo od roku 2006 pracovalo na vlastním remaku pro Wii, PS3 a X360 a nakonec se nedohodli s MS po finanční stránce ohledně spuštění (této) verze určené výlučně pro XBA.
Hodně škoda, že to nevyšlo. Ale Nintendo je dost svéráz.