No Man's Sky je něco, co doslova prasklo, a to v dobrým i špatným slova smyslu. Kolem hry se nyní točí jedna velká kontroverze, co se lživé reklamy a nesplněných slibů týče. Steam relativně nedávno zavedl, že pokud hru nevlastníte déle jak dva týdny a nemáte nahráno více jak dvě hodiny, můžete si požádat o vrácení peněz. Výjimečně ale toto pravidlo neplatí a dovolí vracení peněz i v případě, že máte nahráno více. To platí hlavně u kontroverzních titulů. A jedním takovým je právě No Man's Sky.
Pokud hru vlastníte na Steamu a máte nahraných několik „přijatelných” hodin, můžete se pokusit zažádat o refund. Lidi hlásí, že byl refund povolený i po více než deseti/patnácti hodinách. Amazon dělá to samé.
V případně PSN je to trochu složitější, protože podle politiky Sony jsou všechny koupě finální. Hodně lidí ale hlásí, že jim podpora vyhověla, a to i těm, kteří nahráli i 50 a více hodin.
Návody, tipy i příběhy ostatních si můžete přečíst jak na NeoGAFu tak Redditu. A co vy, popřemýšlíte nad refundem?
Tak přeci nebudou vracet peníze jen tak, lidi neblázněte…
Odpověď na komentář uživatele
tak zkus ty hallo games no, ale ocividne se jim penize vracet nechce… ja takhle omylem koupil hru bez dlc, pri tom v akci meli balicek ty samy hry+dlc za stejny penize a taky me to odmitli vratit, zlatej steam a jejich refund system…
Tak už som dostal od podpory (skôr mi to pripadá ako hnutie odporu) email č. 2.
Dobrý den,
Děkujeme za Váš email.
Bohužel refund za produkt nemůže být nábídnut, jelikož nejsou splněny podmínky storna nákupu:
– žádost byla předložena do 14 dnů od koupě
– hra nebyla stažena
Jak jsme již zmínili v předchozím emailu Hello Games si je vědom určitých nedostatků a vydal update pro odstranění chyb.
Prosíme tedy o jeho kontaktování, nahlášení chyb a uchování referenčního čísla a konverzace pro případnou eskalaci problému na SCEE.
S pozdravem,
Radka
PlayStation Support
Zaujímavý prístup. Vôbec nebrali do úvahy moje argumenty o tom, že poskytujú nepravdivé informácie. Na svojom webe v hernom obsahu NMS majú uvedené: "Síťové hraní", čiže MP, ktorý ale v hre nieje! ! ! Priložil som error log, kde som preukázal, že hra mi padala skoro každú hodinu. Takže keď Ti SONY predá šmejd, nič s tým nemôžeš urobiť od momentu, odkedy si si hru stiahol na HDD Tvojej konzoly. Nebrali vôbec do úvahy skutočnosť, že mi odopierajú právo na reklamáciu vadného produktu? ! ? ! ? !
Odpověď na komentář uživatele
Smirnow
v naprosty vetsine pripadu vubec nectou co jim pises, ale vybiraji odpoved z predpripraveny kolonky podle toho, jakou kategorii dotazu na zacatku zvolils
Joo. . kokoti, co si poridej hru, nepresvedcej se o cem to vubec je a pak placou jak je to hrozny. Smula no.
Poslal sem ticket na steamu support, kde sem stručně napsal, že chci refund. Napsali mi nějakou kravinu o tom , že komunita se zmýlila, a že platí stejné refundy na No Man´s Sky. Tak sem to zkusil udělat jak to psal jeden borec, naházet na ně fakta, poslat jim odkazy a citace co řekli tvůrci a co ve hře vůbec neni a stresovat to, že jsem dlouho na steamu a chtěl bych i nadále používat steam v dobrém duchu. Napsal sem jim jednu A4 a oni mi jako odpověď poslali jako přes kopírak uplně tu samou zprávu, že komunita se zmýlila. Mega borci
Odpověď na komentář uživatele
Jj to je klasický ojeb co na mě skoušelo EA na Originu.
Musíš je umlátiti fakty a popřípadě jejich chování postnout někde na sociálních sítí. Jen ať to každý vidí. Na špatnou reklamu většinou každý slyší.
Jinak na PS4 je výpis logu pokud ti hra padá apod. Viděl jsem video kdy konzolista na PS4 měl po 15-25min. samé pády hry za sebou v logu, To by snad mělo jít nějak přeposlat ne? !
To sa dalo čakať, hádam si nemyslíte, že chcú aby všetci vrátili hry. Aj keď by teoreticky mohli.
Odpověď na komentář uživatele
nejdriv po dobrym, potom po zlym, pokracuj pres PSN, rekni ze ani pres patche nejspes spokojenej s hrou a citis se podveden a zmin, ze na komunikaci s hallo games nemas dostatecnou anglictinu a znovu pozadej o refund, kdyby se dal cukaly, bude to chtit citaci zakona (to budes muset asi vygooglit, ale urcite to tam je) o tom, ze reklamace resi prodejce, tzn PSN
Keď som vypísal formulár, dostal som takúto odpoveď:
Dobrý den,
Děkujeme za Váš email.
Publisher hry No Man´s Sky si je vědom určitých nedostatků a vydal update pro odstranění chyb.
Zasíláme odkaz ohledně této problematiky i kontakt na Support Hello Games, kde můžete bugs ve hře nahlásit popřípadě informovat o požadavku vrácení peněz.
[ odkaz ]
[ odkaz ]
Doporučujeme vyzkoušet přeinstalování hry, obnovení licencí i rebuild database v safe modu.
Prosím uchovejte si historii konverzace s Hello games i přidělené referenční číslo pro případ nutné eskalace Vaší žádosti o vrácení peněz z naší strany.
S pozdravem,
Radka
PlayStation Support
Ja som hru ale kupoval od PSN CZ a nie od HALLO GAMES! ! ! ! Neviem prečo by som sa mal obracať na výrobcu, keď reklamácie sa vždy podávajú u predajcu…

Odpověď na komentář uživatele
Alfajk
Veľmi pekne ďakujem.
Formulár som vyplnil a odoslal.
Odpověď na komentář uživatele
Smirnow
Třeba byl zájem tak velký, že to radši zrušili, aby měli aspoň nějaký zisk z prodejů
(myšleno Hello, ne Valve)
Odpověď na komentář uživatele
PSN podpora je i cesky kupodivu, ja jim taky psal anglicky a nakonec odepsali cesky, prihlas se a tady [ odkaz ]
Thank you for inquiring about a refund for No Man’s Sky. There has been some recent confusion in the community about Steam refunds for this title. Our standard refund policy continues to apply to No Man’s Sky, and playtime continues to matter when refunding the product.
No tak internetoví ogaři asi zase kecali