Studio Warhorse se v novém videu snaží vyvrátit zažitý omyl, že se brnění používané ve středověku dalo snadno prorazit. Tak to samozřejmě ve skutečnosti nebylo.
Kingdom Come bude tuhle skutečnost reflektovat, což znamená, že na různé typy zbrojí ve hře budete muset používat jiné zbraně, potažmo zbraně se specifickým typem útoku. Proti plátovému brnění se tudíž hodí tupé zbraně, zatímco na tenčí zbroje je nejvhodnější sečná zbraň. Proti kroužkové zbroji a jí podobným druhům ochrany je zase nejlepší použít bodné útoky.
Každá zbraň v Kingdom Come má svou váhu, která určuje, jak rychle s ní můžete zacházet a kolik energie a výdrže si její použití vyžádá. Postavy ve hře přitom disponují více než 30 zónami, do nichž je lze zasáhnout.
V Kingdom Come: Deliverance přitom nebudou chybět halapartny, účinné na střední vzdálenost, v otevřených prostorách a při snaze udržet si od protivníka odstup. S halapartnami můžete sekat a bodat, ale v užších místech s minimem prostoru pro manévrování není tahle dlouhá zbraň příliš účinná, takže s ní můžete tak maximálně bodat.
Nedávná ukázka stealth mechanik naznačila zahrnutí dýky. Ta je použitelná výhradně při plížení. Když se potichu dostanete k protivníkovi, můžete ho zabít jednou ranou, ale jakmile vás odhalí, bude vám dýka k ničemu. V takovém případě ji prostě a jednoduše nelze použít jako zbraň pro boj zblízka.
Abyste se mohli připlížit k vaší oběti, musíte mít také adekvátní oblečení. Viditelnost nebo rachocení těžké zbroje vás hned prozradí, takže když zvolíte méně nápadné oblečení, které vás moc neochrání, budete mít při plížení mnohem větší šanci na úspěch.
Tvůrci však dodávají, že zabíjení není vždy tou nejlepší cestou, jak řešit v Kingdom Come úkoly a různé situace. Když někoho jen omráčíte nebo jiným způsobem uvedete do stavu bezvědomí, mohou se vám otevřít nové cesty k úspěšnému vyřešení úkolu a změně celkové situace.
Odpověď na komentář uživatele
Sakra, tak já taky a pak mi to povíš.
Odpověď na komentář uživatele Virus
Hele jdu na cigo a pak ti to reknu.
Odpověď na komentář uživatele
Kterého?
To bude hra roku! …sarkasmus.
Sakra práce, ty s tou hrou chtějí dělat hotové zázraky.
Lootmaster: To já jdu ještě dál, já odkládám až na rok 2018 a klidně bych to posunul ještě o rok.
Tahle kritika začala být velmi nezdravá
Klasicka pr omacka votom, jak za 20 let dozenem Nemecko ( (:
Celkem zajímavé a výstup si každý musí udělat sám , ale už snad druhý rok píšu odloženo na příští rok …
Ze začátku jsem se těšil, ale teď to vypadá prostě. . berou si více než unesou, navíc se mi nelíbí kdo je dotuje
stuntman – tvá hra se mi taky líbí víc
Zábavnejšie bude si pustiť žilou alebo hodiť mašľu, ako hrať túto hru.
Já četl oznámení KC 2 . Tohle bude první česká dvojka co se začala dělat dřív než vyjde jednička . Takže už se na KC 1 asi ani nedělá …
[ odkaz ]
Líbí se mi tady číst naivní až neuvěřitelné věci prý vývoj jak Warcraft nebo Starcraft 2 byl pátek chápu no alkohol a drogy dělají své… … jen tak pro zajímavost šíří se spekulace , že je zrušen vývoj DLC a už makají na dvojce . To jen na Zingu je jakýsi podivný hype. . tak jen , aby jste dostaly kvalitní sprchu hned z rána …. jo a odloženo na Q2 2017 …
Odpověď na komentář uživatele fordzy
Mám také rád historii i šerm, ale při zakomponování to vypadá až příliš složité, pomalé a neplynulé … Myslím že právě ta přílišná realističnost bude achillovou pátou, při recenzování se budou řešit detaily a všechno se bude rozebírat strašně do hloubky. Ale to je možná i dobře.
Jinak to co na psal D. Vavra neberu jako kritiku ale jako normální urážku, napsat že to je sra*ka umí každý. Stejnak se mi zdá že on tu hru dělá jen kvůli jeho článku 100+ o skyrimu aby předvedl že to umí lépe, jen tak, z hecu.
Odpověď na komentář uživatele fordzy
Danova kritika Deus Ex je už v samém základu nesmyslná. Prakticky kope do série která se mu už samého začátku nelíbí. A to jeho srovnání s MGS no potěš. Jinak v čem má KC revoluční systém dobývání ?