Dnes večer se konala událost Call of Duty XP, kde se poprvé světu představila hra více hráčů v Infinite Warfare. Studio Infinity Ward se díky tříletému vývojovému cyklu odvážilo experimentovat a posunout svou novou hru na další žebříček.
Infinity Ward se inspirovalo u svých přátel z Treyarchu a přišlo s vlastní obdobou specialistů z Black Ops 3. Hráči v Infinite Warfare si tak budou moci upravit svůj RIG oblek, který obdařuje postavy jednou speciální zbraní (masivní těžký štít či rychlopalná kuše) a schopností (dočasné zrychlení nebo neviditelnost).
Existuje zde šest odlišných obleků, z nichž každý disponuje trojicí různorodých zbraní/schopností: Warfighter, Merc, Synaptic, FTL, Stryker a Phantom. Každý RIG se liší nejen vzhledem, ale i svojí specializací, například Warfighter je specialista na boj v úzkých prostorách.
Call of Duty: Infinite Warfare nabídne dosud neviděnou techniku, od inteligentních výbušných dronů až po zařízení vytvářející malou černou díru pohlcující nepřátele. Zbrojní arzenál se rozšířil až na stovky nových zbraní, které se navíc dají upravovat. Každá zbraň má několik úrovní, které kromě upravených vlastností nabízí i vychytávky navíc. Za zmínku stojí možnost naplnit svoji munici nanodrony, které poškozují nepřítele ještě několik sekund po zásahu.
Chybět nesmějí ani scorestreaky, které se víceméně podobají těm z předchozích dílů. Do očí ale určitě praští odměna v podobě obřího mecha, který řídí počítač nebo hráč na dálku. Taková obdoba titánů z konkurenčního Titanfallu 2.
Největší změnou jsou ale určitě mapy. Už nebojujeme pouze na Zemi, tentokrát se vydáme i na ostatní planety naší soustavy. Hráči se tak budou bít ve Švýcarsku na Zemi, na Marsu, Měsíci, ve vraku vesmírné lodě či na měsících Saturnu. Nečekejme však žádné gigantické bojiště, hra opět sází na malé až střední mapy.
Infinite Warfare opět není záležitosti, kdy stojíme nohama pevně na zemi. I zde se budou hráči pohybovat a nadnášet jetpacky. Vrací se i běhání po zdech z Black Ops 3. Je to sice lepší, než exo skoky z Advanced Warfare, ale i tak to není to, co hráči chtějí.
Herní módy se opět rozšíří o několik nových i starších kousků. Kromě návratu nepopulárního módu Team Defender z Modern Warfare 3 zde bude jakási obdoba Team Deatmatche nazvaná Frontline, v níž nebude docházet ke změně spawnů.
Stejně jako minulý rok, i letos nabídne nové Call of Duty multiplayerovou betu. Ta bude dostupná již 14. Října, a to nejdříve na konzoli PS4 (Xbox One bude následovat). Přístup do ní dostanou pouze zákazníci, co si hru předobjednají. Žádná otevřená beta po vzoru Battlefieldu 1 se tedy nekoná. Zarážející ale je, že PC komunita žádnou betu nedostane. Activision tak pokračuje ve svém nepopulárním stylu a PC komunitě hází další klacky pod nohy.
Activision také vydá Jackal Assault, minihru pro virtuální realitu. Tuto hříčku obdrží zdarma všichni majitelé PS4 verze Call of Duty: Infite Warfare. Jackal Assault bude simulovat létání ve stejnojmenném stroji ze hry pro jednoho hráče. Čekat můžete podobný projekt jako Star Wars: Battlefront Rogue One: X-Wing VR Mission.
Call of Duty: Infinite Warfare vyjde 4. listopadu 2016 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
to cod vypadá daleko lépe než betlbug 1
Já sem myslel že černá díra je v multiplayeru od nepaměti v podobě zabití a následným spawnutí za zádama teho kdo mě zabil
Já jsem spokojen, těším se na oznámenou betu a hlavně vydání.
Docela se těším
Vsichni furt volaji po necem novem, ale for je v tom, ze to starsi bylo lepsi nez to soucasne. A nemyslim si, ze by ze mne ted nejak extra tryskala dedkovska nostalgie. Nejlepsi MP melo CoD do MW1. Nejlepsi MP v BF byly po 2143. Kvalita a trvanlivost jakekoli MP hry stejne ve finale stoji a pada s naprosto zakladnim a fundamentalnim gameplayem a jeho mechanikami. To scorestreaky a superclassy nezachrani. Map design placky odrazujici od pechotniho boje taky ne. Grafika uz vubec ne. Pokud je map design k hovnu, spawn system k hovnu a hra odmenuje kempovani a solovani unlockama lepsich zbrani, tak mne se vracej zaludecni stavy. Cela tahle era unlockama pohanenejma strileckama je vred. Proc jsem znevýhodněnej horsim vybavenim a tim mensi sanci vyhrat jenom proto, ze u toho nesedim 10 hodin denne? Tady aspon musim pochvalit tu betu BF1, protoze plneni objectivu je svete div se aspon bodove odmeneno. Zrovna vcera jsem byl prvni v tabulce s cca 14 000 bodama a mel 7 fragu a 9 smrti:-) Manik, co byl v tabulce druhej za mnou mel asi 30 fragu – takze zakempena rakovina se sniperkou. A takovejch je v kazdym zapase minimalne pulka serveru. U mne to je spatne pokud hra svym map designem a ostatnima svejma strevama vybizi vetsinu hracu k podobnymu hrani. Doby tymovych her jsou pryc. Je to chyba jak vyvojaru, ktery to hrace naucili, tak hracu, ktery uz takhle proste ve hrach premejslej. Solovat a kempit, honit si triko se svym K/D a na tym se vysrat. Pokud k tomu, abych unlocknul lepsi zbran nebo vybaveni potrebuju 100 headshotu sniperkou, tak k cemu to asi ve hre povede? K tymove spolupraci pri dobyvani vlajek? Asi ne. A to je stupida unlock systemu v praxi.
Odpověď na komentář uživatele MoRt8
Fanoušek série nejsem ani náhodou, v životě jsem si koupil jen BF3 na které mám sotva 100h Jen bych neřekl, že je BF v prdeli. COD je v prdeli, to souhlasím na plné čáře, ale DICE teď, alespoň trošku vyhovělo hráčům a dalo BF do první světové. (Je vidět, že nějaká snaha je) Takže v prdeli je silné slovo. Samozřejmě ta hra zase omrzí po sotva 70h hraní, ale co v tomhle žánru ještě udělat nového? Grafiku, už moc posouvat nejde, nové herní mechanizmy jsou v MP prakticky o ničem, stejně to každý hraje kvůli střílení a nějaké serepetičky nikoho nezajímají. Dle mého je žánr akčních FPS, už totálně přesranej, takže není tak jednoduché udělat něco nového co oslní většinu hráčů. Samozřejmě COD na hráče sere úplně, ale jak říkám, ten BF se alespoň trochu snaží.
Ondra 865 : : : : Predpokladam, ze ses fanda BF. Pak asi nebudem navzajem marnit svuj cas debatou, ktera nikam nepovede. Zminujes pouze BF, takze s tou casti o "prdelnosti" CoD zcela prekvapive souhlasis? Za chvili se objevi fanousek CoD, co se bude ptat jak jsem prisel na to, ze je zrovna CoD v pdeli. U BF bude po tvem vzoru tise souhlasit. Takze tu mame 3 nazory 3 lidi a kazdy z nich ma svou optikou pravdu. Takze je vsechno v poradku.
Tak lidi nadávají že je bf1 jen přeskinovanej bf4 ale tady se ani neobtěžovali to přeskinovat od BO3
Odpověď na komentář uživatele MoRt8
Na to, že je BF v prdeli si přišel jak
Já myslel, že koukám na DLC do BO3
Nevím no doufám, že se časem vrátí k nějaké tradičnější střílečce, než to zase takhle plácat do kupy.
Takze si to shrnme. Call of Duty je v prdeli. Battlefield je v prdeli. Nejprodavanejsi hry? Call of Duty a Battlefield:-) Nekde se pred lety jak na strane vyvojaru a vydavatelu, tak na strane zakazniku stala chyba a ne a ne se z toho vybabrat ven.
Odpověď na komentář uživatele @Martass311
Podle komentářů se na to raději ani dívat nebudu
Budu dělat , že jsem ten trailer neviděl.
Nadupana střílečka hah v cloveku to vyvolává adrenalin ale vic mě asi bude bavit mulťak než příběh
Úplně stejné jako BO3.