Další ze série tzv. Inside Look videí z vývoje Mafie 3 se zaměřuje na dodatečný obsah, na němž se nyní začíná pracovat. Vývoj samotné hry je totiž v tuto dobu prakticky u konce. Video většinou shrnuje věci, které jste si mohli přečíst ve starší novince, občas se ale z úst Hadena Blackmana ze studia Hangar 13 dá vyčíst něco nového.
Závody, které budou jedním z bezplatných přídavků, mají být rozdělené do několika typů, v nichž bude záležet na vámi použitém autě. K dispozici tak budou třeba silniční závody nebo terénní závody a jejich tratě vás provedou celým městem.
Bezplatná aktualizace, která vám dá možnost upravovat Lincolnův vzhled, nabídne nejen oblečení, jež lze za určitých okolností nosit v původní hře, ale i zcela nové kostýmy. Tenhle dodatečný obsah vážně vznikl na základě žádostí hráčů, kteří si chtějí Lincolna upravit k obrazu svému a podle sebe. V samotné hře totiž Lincoln mění oblečení jen v závislosti na situacích spojených s příběhem.
V Hangaru 13 chtějí, aby všechna placená rozšíření dělala rozdílný dojem. Kupříkladu Roxy, nová postava představená spolu s prvním přídavkem Faster, Baby! (v českém překladu Přidej, kotě!), může ve spojitosti s Lincolnem nabídnout trochu té romantiky. Jde zároveň o dceru jedné z postav, se kterou se setkáme v původní hře, konkrétně kontaktu přezdívaného Hlas. Po stránce hratelnosti se má navíc Faster, Baby! trochu lišit od základní hry. Jak už víme z dřívějška, zaměřuje se hlavně na automobilové honičky.
Druhý přídavek s názvem Sign of the Times (Znamení časů) má připomínat první řadu seriálu Temný případ (True Detective) a celkově půjde o poněkud temnější záležitost. Tohle DLC bude navíc hodně zaměřené na prozkoumávání herního světa.
Třetí a poslední placené DLC, Stones Unturned (Na kameni kámen) se pro změnu zaměří na vojenskou tématiku a vztah Lincolna a agenta Johna Donovana, který je v základní hře jedním z vašich spojenců. On a Lincoln totiž spolu bojovali ve Vietnamu. Tvůrci přitom doufají, že se jim podaří vyvážit nový příběh, nové herní prvky a nový pohled na již existující prvky, a hodlají Stones Unturned zaměřit spíše na boj.
Na všechny placené přídavky, které nabídnou nové příběhy, může mít vliv zpětná vazba hráčů z hraní základní hry. Díky ní budou v Hangaru 13 vědět, co by měli vylepšit nebo rozšířit a jaké prvky se lidem líbí. Mechanismů, které se mezi hráči ujmou, bude přirozeně v DLC víc, přídavky ale zahrnou i zcela nové aktivity.
Video je vážně dlouhé, neobsahuje žádné nové záběry a neustále se v něm mluví, takže jestli vám můj souhrn všeho důležitého nestačí, nezapomeňte si v případě potřeby zapnout během sledování české titulky.
Odpověď na komentář uživatele Lazy
No podle toho jak meleš pátý přes devátý, tak můžu být cokoli co chceš!
Odpověď na komentář uživatele bejvalo
Muj osobni nazor! Apodle toho jak pises sa slunickar hodi na tebe
Inak ty taky nemozes dokazat ze ty dlc namaju hotove!
Odpověď na komentář uživatele Martin Cvrček
Já mám třeba bývalého spolužáka v Bohemce. A myslím, že by se ti klidně pod to plus minus podepsal. Když člověk slyší jak se co má, začne si vývojářů trošku vážit. Ano, taky bych spoustu věcí udělal v Armě jinak, ale ruku na srdce – i tak skvělá práce. Věřím ze developing u ostatních her bude velice podobný.
Tvrdit ale, že maj DLC hotový jak tvrdí Lazy je kravina, navíc si to očividně vymýšlí, žádný zdroj nic. To že PR oddělení prezentuje DLCčka neznamená, že jsou hotový. Nehledě na to, že designer není to co kodér.
Odpověď na komentář uživatele bejvalo
Jen aby bylo jasno, ten můj popis rozhodně není univerzální, takže v některých případech třeba pravdu mít nemusím. Nikdo nevidí do vývoje všech her, takže se může občas ten přístup lišit, ale jsem přesvědčený, že většinou to funguje právě takhle. Zcela mimo stojí třeba pre-order bonusy, které se často zcela očividně dělají vážně dlouho dopředu, protože ty musí vyjít spolu se samotnou hrou. Pak už je na samotných vydavatelích, jak s tím naloží a jestli pre-order bonus dají po čase všem zdarma (jako právě v případě Mafie 3 a toho balíčku tří zlatých skinů zbraní) nebo to po čase vydají jako placené DLC. Což už i já obvykle považuji za svinstvo
Odpověď na komentář uživatele bejvalo
Nejake znalosti v tomto pripade mozna, ale pravdu? O tom silne pochybuju. Dlc uz maju z vetsiny hotove, mozna uplne.
Odpověď na komentář uživatele Esprite
Asi si pleteš pojmy trošku. Sluníčkář je podle tebe někdo kdo má pravdu a očividný znalosti vývoje her?
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele Martin Cvrček
Tak ty jsi hustej sluníčkář tvle
Carljack: To je hodně idealistickej postoj. Po tom co tady předvádí EA s Ubi poslední roky, a přidávají se i další studia, to vidim spíš tak.
Odpověď na komentář uživatele Slim50
Takhle jednoduše to v tomhle průmyslu vážně nefunguje. To, že mají pár obrázků a vědí, co to zhruba bude obsahovat, ještě neznamená, že to mají hotové. To není tak, že se měsíc před vydáním dodělá hra a pak se ve studiu půl roku kopou do zadku a vypouští vystřižený obsah. A až budou mít ty zadky dostatečně zmalované, tak se milostivě vrhnou na pokračování nebo jinou hru. Obvykle se krátce před dokončením hry začne přemýšlet nad dodatečným obsahem a ve chvíli dokončení samotné hry se na něčem z toho začne dělat. V dnešní době dosahují AAA hry gold statusu plus mínus měsíc před vydáním a mezi tím dokončením a vydáním musí ti vývojáři taky něco dělat. A tak dělají DLC. Takhle to pokračuje s každým přídavkem.
Někdy se dělá jeden za druhým, jindy se vymýšlí/vyvíjí paralerně. Někdy se do DLC zpracuje něco, co původně bylo v plánu už pro samotnou hru, ale nestihlo se to. Jenže to pořád neznamená, že to záměrně vystřihli, aby to mohli prodat extra. To prostě jen některé prvky nestihnou deadline, ale tvůrcům je líto je úplně vyhodit do koše. Už hodně dlouho jsem neslyšel o hře, na jejíchž DLC by se cíleně dělalo společně se samotnou hrou do takové míry, že by byly fakt vyloženě hotové společně s tou hrou jako takovou
Odpověď na komentář uživatele Slim50
Toť otázka, můžeme hned být negativní a házet všechny do jednoho pytle. Brát to opravdu jako vytržený obsah, co už je dávno vytvořen, skupina většiny vývojářů po vydání odjíždí na čtvrtletou dovolenou do Karibiku a zbytek bude vyrábět bezvýznamné patche…
A nebo se na to můžeme podívat tak – jak to říkají a nehledat v tom zbytečnosti – a opravdu během psaní scénáře – který už byl jistě dávno hotový, začali tvůrci vymýšlet další věci, které se nehodily do samotné hry a rovnou je napadlo – co kdyby jsme z toho udělali DLC? No a pak přišel manažér a řekl že tyhle tři nápady jsou vážně báječné – budou z nich DLC… no a nyní po dokončení hry a po recenzích atd se tým zaměstná okamžitě na výrobu těchto tří scénářů. Plus do těch DLC mají tím pádem možnost vložit i věci – o které hráči projevily zájem při hraní základní hry.
Buď jsem až moc velký idealista… a nebo můžeme hledat špínu vážně na všem
Odpověď na komentář uživatele Slim50
To je jedna možnost…ta druhá že se šeredně pleteš
Zase obsah vyřízlej ze hry za účelem dalšího zpoplatnění. Jasně, neni to součást main story jak nám ten pán s ujetejma ponožkama vysvětlil, je to něco jinýho, ale i tak je to obsah, kterej je hotovej ještě před vydáním hry, a jako takovej by tam měl být v podobě side missions, a ne vyříznutej za účelem vycucat ještě dodatečne co to dá s pokakanym season passem.
wohoo jsem nadšen bude bomba
Esprite Všechny AAA hry jsou na masy …. Proto se jim z poloviny říká AAA hry protože jsou zaměřené na masy a navíc ty kdyby si nebyl vývojář, tak bys nechtěl vydělat ? Mafie 2 byla taky zaměřená na masy a je logické, že čím více lidem to bude přístupné, tím více lidí si to koupí ….