Je pěkné vidět, že to Koei Tecmo s hráči myslí opravdu vážně. Což společnost dokázala už po vydání alfa dema hry NiOh v dubnu letošního roku a následnými změnami ve hře, vzniklými ze zpětné vazby a z názorů od hráčů.
Stejně tak v těchto dnech oznámila Koei Tecmo výsledky průzkumu z beta dema NiOhu. Vývojový tým se seznámil s požadavky hráčů a přichází s přehledem zlepšení, které se projeví ve finální hře, vycházející pro PlayStation 4 příští rok 9. února.
Společnost rovněž uvedla, že už nyní můžete bezpečně odstranit beta demo NiOhu a uložená data z konzole. Jejich odmazání už nebude mít vliv na získání dodatečného obsahu ke stažení v podobě dvou DLC Mark of the Conqueror a Mark of the Warrior.
Pojďme si ale přiblížit, co všechno se tedy ve hře zlepší. Dočkáme se celkového vybalancování a vyvážení tempa hry. Budou upraveny RPG prvky jako je levelování hráčů a upraví se parametry brnění. Další vylepšení dostane herní rozhraní a výrazně dojde k usnadnění používání předmětů i inventáře.
Tvůrci plánují přidat další výukovou etapu, ve které se budete učit základní ovládací prvky a základní herní akce.
Vývojáři dále chtějí úplně revidovat TPS ovládací prvky, přidat nové a upravit stávající dovednosti samuraje, upravit poškození postavy a také její úplnou porážku. Budou upraveny způsoby snížení výdrže nepřátel, a také jejich provedení, a u jednotlivých druhů brnění bude přidána hmotnost a následná hbitost postavy.
Ke změnám dojde také v designu prostředí. Bude upravena pozice nepřátel a to včetně Twilight misí. Upraví se problémy s rozpoznáním nepřátel a upraví se různé kolize postavy, jako byl například pád Wiliama přes hrany.
Stejně jako minule dojde k úpravě síly a útoků nepřátel. Budou jinak nastaveny schopnosti sledování a seskupování se UI. Bossové dostanou v Twilight misích nové druhy útoků a revidován bude i superarmor a naváděcí schopnosti nepřátel.
Změn se dočkají i RPG prvky. Zvýší se maximální počet viditelných (rozbalených) položek a to celkově a za jednotlivou položku. Kleslo množství brnění, které můžete nalézt. Zvětšily se ale možnosti u kováře, hlavně se přizpůsobí požadavky u Re-Forge a Soul Match. Byly přidány předměty pro resetování levelu hráče a revidoval se takřka každý typ odměn.
Dále se podle požadavků hráčů vylepšil každý z druhů uživatelského rozhraní a jeho použitelnost. Stejně tak byl přidán výukový program.
V oblastech se špatnou viditelností a sklonem svahů, došlo k úpravě chování kamery a přidána byla možnost vypnout nebo zapnout automatickou kameru.
U online hraní bylo vylepšeno chování nepřátel při útoku během kooperativního hraní. Byly opraveny chyby u transparentnosti nepřátel a bylo povoleno přeskakovat předělové filmečky, co jste v kooperaci porazili bosse.
Samozřejmě byly opraveny další drobné chyby a stabilizována byla frekvence snímků a došlo k další optimalizaci obrazu.
A teď ještě výsledky průzkumu v grafu: