Chystané RPG Shiness: The Lightning Kingdom mělo původně pro PlayStation 4, Xbox One a pro PC vyjít někdy neurčitě koncem tohoto roku. Jeho vydavatel, společnost Focus Home Interactive, teď ale oznámila, že k uvolnění dojde v prosinci. Moc velký rozdíl to tedy není, ale zní to daleko lépe.
Zároveň byl se zprávou vydán nový vývojářský deník „behind-the-scenes“, který poeticky vypráví příběh zrození hry od prvního nápadu. Ten vznikl už před dávnými 20 lety v hlavě kreativního ředitele studia. Tehdy ji totiž poprvé nakreslil jako mangu. Tým studia také trochu nastiňuje bojový systém hry, který spojuje RPG prvky s bojovými herními mechanismy.
Musíte při něm zvládnout blokování útoků nepřátel v reálném čase, jejich odvracení, uhýbání a ještě vytvářet komba, která jsou v tomto směru klíčovým prvkem. Každá z 5 hratelných postav pak nabídne trochu jiný styl hraní a také má své vlastní speciální schopnosti, použitelné i mimo boji. S nimi třeba musíte plnit životně důležité hádanky, na které narazíte všude možně v prostředí Shiness.
Shiness: The Lightning Kingdom má také svůj vlastní jedinečný jazyk, vytvořený pro ještě větší vtáhnutí hráče do děje a do tohoto bájného vesmíru. Kouzlo hry pak dotváří orchestrální soundtrack, zkomponovaný Hazem Hawashim, režisérem studia Enigami.