Nedávno jsme tu měli HW požadavky Battlefieldu 1 a nyní tu máme nároky jeho kolegy, Titanfallu 2. Narozdíl od nového Battlefieldu jsou ale požadavky druhého Titanfallu poměrně rozumné a uvěřitelné a vypadá to, že při jejich sestavování někdo aspoň občas vážně přemýšlel. Tak se na ně podívejme.
Minimální požadavky:
• CPU – Intel Core i3-3600t nebo ekvivalentní AMD
• RAM – 8GB
• GPU – NVIDIA Geforce GTX 660 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB
Doporučené požadavky:
• CPU – Intel Core i5-6600 nebo ekvivalentní AMD
• RAM – 16GB
• GPU – NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB, AMD Radeon RX 480 8GB
Požadavky pro ultra nastavení (4K při 60 fps):
• CPU – Intel Core i7-6700k nebo ekvivalentní AMD
• RAM – 16GB
• GPU – NVIDIA Geforce GTX 1080 8GB
Neměnné požadavky:
• Operační systém – Windows 7/8/8.1/10 64bit
• Volné místo na disku – 45GB
• DirectX – 11
• Připojení k internetu – 512 Kb/s nebo rychlejší
Respawn přitom slibuje, že když se trefujete do minimálních požadavků, stejně vás čeká solidní zážitek. V takovém případě byste při použití rozlišení 1600×900 nebo jemu podobného mohli nechat většinu věcí v nastavení zapnutou a stejně hráli v průměru při 60 snímcích za sekundu. Tvůrci zkrátka chtějí, abyste jejich práci viděli v každém případě a nemuseli hned pro stabilní snímky všechno vypínat nebo nastavovat na minimum. Minimální nároky jsou zkrátka sestavené tak, aby vyhovovaly možnosti hrát při 60 fps.
To tak znamená, že by Titanfall 2 měl být aspoň v nějaké formě hratelný i na PC, jehož hardware nesplňuje ani mimimální nároky.
Doporučené požadavky cílí na rozlišení 1920×1080 nebo 2560×1440, 60 snímků za sekundu nebo více a možnost nastavit téměř vše na maximum. Údaje pro ultra nároky cílí na rozlišení 4K, samozřejmě opět při 60 fps.
Možnosti grafického nastavení
Respawn se ale u pouhých HW nároků nezastavuje a podělil se o další informace. Třeba o to, jaké možnosti vlastně Titanfall 2 nabídne ve svém grafickém nastavení:
• Anti-Aliasing – žádný, TSAA, MSAA (2x, 4x, 8x)
• Ambientní okluze (HBAO+) – zapnutá, vypnutá
• Poměr stran – 4:3, 16:9, 16:10, 21:9
• Jas – posuvník
• Zobrazení – fullscreen, v okně
• Dynamické bodové stíny – zapnuté, vypnuté
• Detaily efektů – nízké, střední, vysoké
• Zorné pole – posuvník
• Stopy po nárazu – vypnuté, nízké, vysoké
• Detaily modelů – nízké, střední, vysoké
• Ragdolly – nízké, střední, vysoké
• Detaily bodových stínů – vypnuté, nízké, vysoké, velmi vysoké
• Sun Shadow Detail – vypnuté, nízké, vysoké, velmi vysoké
• Filtrování textur – bilineární, trilineární, anisotropické (2x, 4x, 8x, 16x)
• Kvalita textur – nízká, střední, vysoká, velmi vysoká, extrémní
• Vertikální synchronizace – vypnutá, dvojitý buffering, trojitý buffering, adaptivní, poloviční framerate, dynamická
Využité technologie
• Nové PBR renderování pro mnohem konzistetnější a realističtější materiály a textury (zahrnující nový systém extrahování souborů, který v porovnání s prvním Titanfallem výrazně snižuje načítání úrovní)
• Temporální supersample anti-aliasing (vytvořený přímo v Respawnu a k dispozici pod názvem TSAA), který má za následek zobrazení hladkých hran při minimální ztrátě výkonu
• Velmi kvalitní hloubka ostrosti a nový systém pro bloom/streak
• Vlastní systém pro vysoké rozlišení textur, vytvořený především s ohledem na rychlé tempo pohybu v Titanfallu
• Podpora většího množství světel vrhajících dynamické stíny
• Nový systém fyziky, který umožňuje změnu a pohyb celých úrovní pod nohama vaší postavy
• Nový systém ozvučení s podporou okluze, prostorového zvuku v interiérech a inteligentního systému na mixování zvuků v reálném čase, který vám pomůže identifikovat hrozby v chaosu bojiště
• Velmi rychlý matchmaking a upravený netcode pro příjemnější online hraní
• Zcela nový systém pro hosting serverů, který využívá fyzické vyhrazené servery i řadu poskytovatelů cloudového řešení
• Nový síťový systém, který vám pomůže najít hráče na podobné úrovni, seskupit se v partě, spouštět soukromé zápasy na dedikovaných serverech a chatovat s ostatními hráči napříč celým světem
Další možnosti PC verze
• Neuzamčené snímky za sekundu dosahující až 144 fps
• Plně upravitelné nastavení ovládání
• Vypnutí či zapnutí akcelerace myši
• Individuální soubory lokalizace zvuků pro zmenšení velikosti stažených a nainstalovaných souborů
• Podpora gamepadu s několika konfiguracemi a možnostmi citlivosti
• Uschování uložených pozic a konfigurace v cloudu (konfiguraci obrazu a ovládání lze upravit v .txt souborech)
• Hlasový a textový chat ve hře a v síti
• Anti-cheat ochrana FairFight od GameBlocks
Titanfall 2 bude také vybaven možností zakládat soukromé zápasy se sloty pro diváky (spectatory). Tvůrci však na PC verzi stále pracují, takže seznam věcí specifických pro PC verzi se může ještě změnit.
Hra se obejde bez benchmarku, ale na oficiálním blogu se můžete podívat na to, jaké nastavení lze očekávat od kterých požadavků. Mohl bych je sem zkopírovat jako všechno před tím, ale snad uznáte, že novinka nemůže být dlouhá jako Lovosice. Zvlášť když tu máme ještě gameplay záběry z PC verze. Vybral jsem čtyři videa, odkazy na další najdete opět na oficiálním blogu, takže zájemce odkážu na odkaz na začátku tohoto odstavce
Odpověď na komentář uživatele @intel44
Este to neni 100%, mimoto tipuju este denuvo. Inak titanfall je primarne MP
Odpověď na komentář uživatele
Lazy
bez dvd ? tak zato ten titanfall 2 stáhnu z cztorrentu ! electronic arts mě nepotěšil já ho taky nepotěšim !
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Na Source 2 zatím jede jen Dota 2. Titanfall 2 by měl pořád pohánět hodně modifikovaný původní Source engine
Jako opravdu by mě zajímal ten AMD ekvivalent k Intel procesorům
To jede na Source Enginu 2?
wohooo Attrition ! Bal sem se, ze ho tam nedaj. Co se tyce smart pistole tak doufam, ze ta tam bude taky. Vim ze byla proti hracum hodne OP, ale radsi bych aby tam pridali nejakej counter na ni (nejspis perk) nez aby ji dali uplne pryc. Nebo to muzou mit vsichni piloti zabudovany treba v helme v zakladu aby se na ne ta pistole nezamerovala a do lidi se muselo strilet normalne jako s kazdou jinou pistoli.
Odpověď na komentář uživatele
Carljack
Myslím že ne.
Přátelé, kolegové, spoluhráči i redaktoři – mám dotaz! Bude ve druhém Titanfallu má nejoblíbenější věc na tom prvním – ona samozaměřovací pistole?
Pro mě opravdu nejzajímavější věc samotné hry a dosti by mě od hry asi odradilo, pokud dvojka tuto pistoli v sobě mít nemá – ať už jako Classa, či jako zbraň v singlu.
Jakožto velký fanoušek pistolí, mě ona pistole neskutečně bavila, hrál jsem s ní pokaždé a miloval jsem tu hru, hlavně i díky ní
Děkuji za odpověď a Trailer je samozřejmě nesmírně povedený!
Odpověď na komentář uživatele
Michal Burian
To je mozne, ale jednohubky nectu
Odpověď na komentář uživatele
Lazy
O tom jsme informovali v jednohubkách. Zatím to není potvrzené.
Hra to bude určitě dobrá, beta mě bavila. Ale plnou cenu za to nedám.
Odpověď na komentář uživatele
Botů sis klidně nemusel všímat pokud jsi nehrál attrition a i tak jsi je nemusel zabíjel. Mě osobně vůbec nevadili a alespoň ty mapy nebyly tak prázdné.
Jinak ten pilots trailer a PC záběry mě hodně potěšili po těch záběrech z tech testu jsem byl celkem v rozpacích, ale tohle mě přesvědčilo o koupi. Přidali hodně věcí co mi v prvním díle chyběli (i tak mě jednička hodně bavila) takže věřím, že tohle bude ještě o kus lepší zážitek.
Pry asi retail verze bude obsahovat pouze key bez dvd….
na titanfalu mi nejvíc vadili boti, hral sem tu hru když byla časově omezená nabídka.
Vzhledem k tomu, že to jede na enginu source a taky to vypadá jak několik let stará hra je aspoň dobře, že to není moc náročné.