Dnešní sada obrázků ze hry The Surge od studia Deck 13 a vydavatele Focus Home Interactive opravdu není velká, ale představuje nám blíže jednotlivé sady typů brnění od ingame společnosti CREO, ve kterém můžete „vyrazil zachránit svět“. Najdete zde celkem 3 typy.
Liquidator
Zbroj Liquidator je vybavena přídavnými průmyslovými doplňky tak, aby byla použitelná v oblastech, náchylných k úniku nebezpečných látek. Je vytvořena podle sloganu „kvalitními ochrannými pomůckami k nejbezpečnějšímu pracovišti“. Liquidator poskytuje velmi silnou ochranu lidí vůči záření, ohni a únikům jedovatých látek, kombinovanou s mobilitou zevního skeletu.
Proteus
Proteus je u společnosti CREO zlatou střední cestou mezi sety ochranných brnění. Tuto experimentální sadu vybavení používá i bezpečnostní personál CREOa. Proteus je moderní a lehké brnění, poskytující lidem menší možnosti regenerace zdraví. Potřebuje ale střední velikost napájecího jádra pro poskytnutí energie implantátů.
Lynx/MG Gorgon/Black Cerberus
Na posledním obrázku je několik různých zbrojí. Lynx byl vyvinut pro pracovníky, kteří vyžadují rychlost, flexibilitu a přesnost. Převyšuje daleko standardní zařízení a to díky výkonné hydraulice. Nepotřebuje až tak výkonné jádro, ale vše je to na úkor menší fyzické a elementární ochrany proti záření a jiným nebezpečím, na které můžete v prostředí narazit. Na obrázku jsou vidět části brnění MG Gorgon a Black Cerberus, které poskytují obrovské bezpečí a jsou vyloženě určeny pro zvládání nepokojů.
Ve hře Surge má mít každý kus výbavy svůj účel, ale často nejsou původně vůbec určeny pro boj. Podle Decku13 budou moci hráči najít a vybavit se „tisícem různých kombinací kusů předmětů pro ochranu v boji“. Ať už jde o průmyslové, výrobní kousky, nebo ty určené pro zvedání a manipulaci s nebezpečnými materiály.
The Surge vyjde pro PlayStation 4, Xbox One a pro PC v roce 2017.
Odpověď na komentář uživatele Ivan Jeziorek
Asi tak no.
Já se nemůžu zbavit pocit, že ta hra vznikla nějak jako "Vezmeme jakékoli hack’n’slash fantasy RPG a posadíme ho do budoucnosti, lidi se budou bít jakoby meči, ale aby to nebylo tak okaté, zabalíme to do pracovních obleků. Však jste viděli druhé vetřelce? "
Ale vizuálně to na mne působí dobře.
Mně v této hře ani nevadí vzhled brnění. Pasuje to k poslednímu odstavci, že to není primárně určeno na boj. To samé platí určitě i o zbraňovém arzenálu, ale tam mi už ten vzhled nesedne víc. Snad i tam bude výběr