Zítra se Hitman dočká páté epizody, v níž se spolu s Agentem 47 podíváme do amerického Colorada, konkrétně na sluncem zalitou farmu, z níž se stal výcvikový tábor pro privátní ozbrojené složky. Na farmě vás čeká nejen množství po zuby ozbrojených nepřátel, ale především čtveřice cílů a řada nových i starých způsobů, jak je zlikvidovat.
Vydání epizody jako obvykle předchází nový trailer. Zatím není k dispozici oficiální verze, takže si musíme vystačit s uniklým trailerem v horší kvalitě, ale pro začátek nám bude muset stačit. Video každopádně nastíní, co vás v Coloradu čeká, přičemž nechybí ani menší pomrknutí na příznivce předešlého dílu. To uvidíte i na novém screenshotu.
K vydání by mělo dojít zítra ve 13:00, a to na všech třech platformách. Spolu s epizodou dorazí nový patch, který by měl mít 5 až 7 GB. Jestli vlastníte samotnou epizodu nebo Full Experience, dohromady byste měli stahovat 12 až 14 GB. Součástí aktualizace je třeba možnost vyhledávání komunitou vytvořených kontraktů podle tagů či filtrů. Navíc dojde k restartu tabulek (leaderboards) příběhových misí, escalation kontraktů a featured kontraktů.
Colorado je přitom předposlední epizodou aktuálního Hitmana. Poslední epizoda se bude odehrávat v Japonsku a Torben Ellert z IO Interactive britskému Eurogameru prozradil, že půjde o exotickou lokaci a něco, co nejspíš nečekáme. Tak se nechme překvapit.
Nový balíček výzev
Autor: Jan „Honzas4400“ Kalný
Abyste si mohli čekání na novou epizodu nějak zkrátit, můžete se vrátit do Marrakéše a vyzkoušet nové výzvy, které si pro nás tvůrci připravili.
Dohromady pět výzev (Future Events, Seven Years of Bad Luck, It Was an Axeident, Wishful Thinking a Master Fortune Teller) se točí kolem využívání převleku věstce, kterého najdete poblíž tržiště. Za splnění všech výzev navíc získáte novou zbraň – TAC-4 Desert Assault Rifle.
Konečně doma a na steamu mi to stahuje aktualizaci jen cca 800 MB.
//Upraveno
Tak už je další 4. 1GB. Mají to po kouskách a to mě zmátlo.
Jo, jo strašák. Můj oblíbený zabiják sexy vražedných jeptišek. To by bylo ho nevyužít.
Chupseater: Chňápu co chceš říct, ale to si můžeš stěžovat všude a u všeho, protože cokoliv co je nějaká série (hry, filmy, auta, knihy, …. ) je těžké něčím vylepšit. Někdy a někde to jde ale záleží jak kupující na to reagují. Někdy se tvůrci potáží s dobrou a jindy ne. A svým způsobem každý nový díl/věc série (ne nová hra, nové auto, nová kniha) se v něčem opakuje a vlastně i musí, jinak by to do série ani nepatřilo. Samozřejmě nesmíš to brát u všeho doslova. Takže Hitman si jede po svých kolejích nájemného vraha, který má pestrou paletu náčiníčka a volnou ruku. Nebaví tě ale to neznamená, že musí k ledu. Hitman, až na tento trestuhodný čin tvůrců nebo koho, nevycházel každý rok aby musel jít k ledu. Hra vyšla jednou za čas s plnou kupou misí. AC k ledu už šlo, protože všicí víme proč.
A s Detroitem si to netrefil. To je nová hra, od jednoho studia využívající podobné prvky. To by muselo vyjít pokračování hry od tvůrců, které máš tedy rád. To by pak tedy mohla být nová hra od IO Interactive, já nevím třeba Murderer a s podobným konceptem jako má Hitman. Ale proč to dělat, když je to blbost, že jo.
V pohodě Jen jsem musel říct svůj názor na tyto série Nic jiného v tom nehledejte. Je to asi jen otázka vkusu a jak se říká 100 lidí 100 chutí
Odpověď na komentář uživatele
Však jasný, akorát drtivá většina sérií se taky moc neposouvá, přestože se mnohdy jedná o něco, co nabízí spousta jiných značek, takže to zrovna Hitmanovi sotva můžeš mít za zlé
A Minecraft bych zrovna taky nevytahoval, protože se jedná o mnohem mladší hru, která je na tom navíc kompletně postavená + jedná se o úplně jiný typ interakce…
Brát ti to nebudu, ale je to pořád dokola. Nikam se to neposunulo a to je to jediné co mi na takových sérií vadí. A není to jen Hitman. A teď to neber jako hate, ale interakci s prostředím můžeme zažít i v Minecraftu a určitě také dost významně.
Odpověď na komentář uživatele
Kde prosím tě píšu, že to byl jen Hitman? MGS a Thiefa jsem samozřejmě v potaz bral, proto jsem taky napsal, že série Hitman je jednou z nich, ne jediná. Navíc se o tebou jmenovaných her značně liší v tom, že se u nich jedná o "plížení ve stínech", zatímco Hitman je o tom, abys splynul s davem. To splynutí s davem sice do ostatních her moc nedostal, ale minimálně interakce s prostředím je významná.
Odpověď na komentář uživatele
Jenže o to právě u zaběhlých značek jde. Máš název Hitman a máš hrdinu Agenta 47. Nekopíruje to Hitmana, zkrátka to Hitman je.
Tak hry, které využívají stealth bylo víc. A ne že tady je jen Hitman. To už byl Metal Gear Solid, Thief a já nevím co ještě. Takový ten Goblin Styx. Nebo naposledy co jsem hrával, tak Shadwen. Nevím jestli zrovna Hitman definoval žánr stealth. V tomhle bych řadil spíš MGS 1 a nebo starého Thiefa. Tohle kdyby se nejmenovalo Hitman a hlavní postava nebyla plešatá, tak to lidi zhejtují, jenom proto, že to kopíruje Hitmana a kdo ví třeba by nakonec celá hra zapadla do obyčejného průměru. Je to jen můj názor, ale osobně mi nebaví hrát hry, které se po tolika letech nikam neposunují.
Odpověď na komentář uživatele
Že si na toto stěžuješ zrovna u Hitmana, který je fakticky v tomto žánru sociálního stealth prakticky sám. Podívej se na všechny ty přiblbý střílečky, kterých vychází každý rok tak sto a všechny jsou úplně stejný už deset let.
Odpověď na komentář uživatele
No že Detroit má stejné mechaniky a funguje na stejném nápadu interaktivního filmu, takže to žádná inovativní novinka taky není. Příběh je možná zajímavý nápad. V Hitmanovi mi o příběh nikdy nešlo. Tam jde spíš o hratelnost.
Originální, myslíš teda v tom příběhu? To asi ne, ale originální je jedna hra z tisíce. Trošku unikátnější v hratelnosti už třeba je. Nevidím tu běhat 20 dalších plešounů, potajmu vraždících cíle.
Odpověď na komentář uživatele
Hitman je v podstatě jedna z sérií, které definovaly žánr stealth. Disponuje rozsáhlými úrovněmi a velkou škálou možností, díky kterým může hráč nalézat nové cesty či se u toho pořádně vyblbnout. Sice je pěkné, že chceš něco nového, ale to už byl Absolution, který ale nebyl tolik úspěšný, což dokazuje, že hráči prostě preferují starý koncept a žádné drastické změny nechtějí
Já jsem jmenoval jen Detroit, který má zajímavou myšlenku. Nebo mi chceš tvrdit, že taková série Hitman je v něčem originální? Co myslíš, že se změní s příchodem nového dílu? Edit: Jinak jmenované hry, které jsi zmínil znám a patří mezi mé top. Teda kromě Fahrenheit. To mě moc nebavilo
Odpověď na komentář uživatele
Detroit? To myslíš Fahnrenheit, Heavy Rain, Beyond: Two Souls? To je originální koncept jak poleno. Špatný příklad.
Hitmana jsem nikdy nemusel. Některé hry by zasloužili uložit k ledu. Stejně jak Assasins Cread. To je x dílů a pořád dokola. Buď přijít s něčím novým a nebo se k takovým sériím už nikdy nevracet. Nevím v čem by měl být nový Hitman jiný než předchozí díly. Přijďte raději s něčím novým, neokoukaným, originálním. Kupříkladu chystaná hra Detroit na Ps4. A ne pořád recyklovat starý obsah do nového kabátku. V základě je to pořád Hitman deset let starý.