Ruští designéři Alex Nesmeev a Eugene Nesmeev pracují na revolučním gamepadu, který je spojením konzolových ovladačů a klávesnice s myší. Dvojici vadí, že gamepady Xboxu One, PlayStationu 4 a Steam controller nejsou dostatečně přesné, což nutí vývojáře vytvářet jednodušší – a méně vzrušující – konzolové hry.
R-Handle má tohle všechno napravit. Jde o prototyp s 25 tlačítky, kde nechybí ani d-pad, analogové páčky a jakási robustní věc na pravé straně. Celkově gamepad vypadá úžasné a děsivě zároveň.
Z obrázku a videí nedokážeme posoudit, zda právě R-Handle bude tím pravým ovladačem pro hraní her. Alex Nesmeev a Eugene Nesmeev jsou o tom přesvědčeni a v budoucnu budou chtít od komunity získat peníze, aby mohl gamepad spatřit světlo světa.
Odpověď na komentář uživatele
Corvus
A to si čech
Ty ostudo národa, co je zdarma se přece bere vždycky

Ani zadarmo.
Takových revolučních ptákovin jsem už viděl tunu a žádná se neujala, protože to prostě většinový hráč nechce a vyvíjet to pro pár nadšenců nemá smysl, když vývojáři her nikdy neoptimalizují své hry pro milion tlačítek na tomhle gamepadu, tak ani nemá smysl tam dávat tolik tlačítek… Možná pro Armu by to bylo využitelné.
Odpověď na komentář uživatele
Anciabl
Pravda. V CS: GO se obvykle používá DPI v řádu stovek.
Ancibbal: Ja jen psal do kolika jde nastavit pokud jsi to nepochopil kolik si nastavíš je samozrejmne na tobě
Hrozně revoluční, jestli s tímhle budou hrát ruští kidi CSko, tak to potěš.
Odpověď na komentář uživatele
Faldmen
Si přečti svůj první komentář a mooožná pochopíš. S tímhle by ti natrhnul triko. I když něco takového mohli vymyslet asi fakt jen v rusku gamepad by s tím dal. Víš ? Tak se hned nevztekej ty náš vztekloune
Odpověď na komentář uživatele
HereticMuu
Vtipný jak se výrobci ohání velkým DPI a přitom je to jen marketingovej tah jak nalákat lidi co tomu prd rozumí. Nastav si ve hře tolik DPI co si napsal a netrefíš ani barák. Používá se v profi gamingu sotva polovina
na krysu a klávesku to fakt nemá….
To mi pripomina, jak tehda chteli sovetsti soudruzi stvorit supercloveka, nebo dokonce jakehosi hybrida mezi clovekem a opici. . Jak tak koukam, tak pokracuji ve stejnych slepejich. xD
No, revoluční tak 25 let zpátky.
Je to pořád stejně na ho*no jak všecky ostatní gamepady.
Odpověď na komentář uživatele
Můžeš mi vysvětlit, co máš furt za problém? Já v tomhle "gamepadu" prostě nevidím potenciál… Co to má společnýho s tím, jak hraju?
Uděláme obrovský ovladač s hodně čudlíky, z boku přilepíme myš na tyčku a bude to čupr. No jo, ale pohodlí minimalistického ovladače je fuč a citlivost krysy to taky ještě nemá. Na tom bude ještě hodně práce, jestli chtějí dostát slova.
Přijde mi, že ty tlačítka jsou ale dost na hovno, kromě toho, že je jich hodně a blízko u sebe, tak jsou na straně, kde je palec na analogový páčce, takže se postava bude muset vždycky zastavit, abych mohl něco stisknout. Nemluvě o tom, že ty vzdálenější jsou daleko jak od levý, tak od pravý ruky.
Je to tak dobrý možná na ty FPSka no.
Odpověď na komentář uživatele
Faldmen
Hod sem video jak ty hrajes CSko s tím tvým hbitým gamepadem