Akční RPG Vampyr nám bylo do dnešního dne představováno hlavně z příběhové stránky. Dnes se dozvídáme podrobnosti o samotném boji. Hra se soustředí na Londýn roku 1918, kdy v ulicích vypukla smrtelná španělská chřipka. V Londýně nenajdeme pouze lidi, ale také zmutované ohavnosti, upíry a lovce upírů. Někde mezi nimi se nachází hlavní hrdina Jonathan Reid, který se stal upírem. Se svým osudem ale bojuje, zatím si vybírá, kdo se stane jeho večeří.
Jonathan Reid bude mít k dispozici celou řadu zbraní, stejně tak své schopnosti. V záchvatu v sobě probudí upíra a dokáže protivníka napíchnout na kůl. Tyto a další schopnosti se budou postupně vylepšovat, záležet bude pouze na vašich rozhodnutích. V nelineárním dovednostním stromě budete odemykat schopnosti na základě získaných zkušeností. Jde například o silnější útoky. To umožňuje hráčům vytvořit si vlastní archetypy odpovídající jejich hernímu stylu. Můžete hrát agresivně a řešit vše násilím nebo bezpečněji a zaměřit se na kradmý pohyb.
Velký přísun zkušenostních bodů získáte za vysátí krve z civilistů. Má to však své následky, nejen, že si lidé po několika útocích budou v temných uličkách Londýna dávat větší pozor, ale projeví se to také v příběhu.
Vampyr je naplánován na rok 2017 pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Souhlasím, LiS byla (alespoň pro mě) naprosto revoluční a emotivní záležitost. Tohle je takové bezduché. Je vidět, že jim tenhle typ her tak úplně nesvědčí.
Atmosféra hry se mi docela líbí, ale souboje bych buďto úplně vynechal, nebo je měl jen na bázi zbraní a hru bych radši bez magických schopností. Ale tak se mi to jeví teď, uvidíme až hra vyjde, jak dobře to vše dopadne.
Já se hrozně bojím, aby Life Is Strange nebyl jediný úspěšný produkt těchto vývojářů. To by byla vážně škoda, protože evidentně hry tvořit umí. Upíři tady docela citelně chybí a já doufám, že se hra povede. Atmosféra je skvělá, zajímavě zní i soundtrack, ale ty souboje, TY SOUBOJE! Zatím to vypadá 50 na 50… Pro mě je to stále černý kůň, tak snad si nezláme haxny.
Od prvních ukázek mi to příjde jako taková béčková nuda, která se mezi ostatními tituly ztratí. Tento tým měl zůstat raději u těch adventur. Pokud to ale bude mít nadprůměrný příběh, tak to možná i vyzkouším.
Sice je to od tvůrců Remember Me a Life is Strange, ale vůbec mě to nezaujalo a rovnou říkám, že vůbec neuvažuji o překladu této hry.
Když bude super příběh a atmosféra, tak slabší souboje mi fakt vadit nebudou. .
Odpověď na komentář uživatele
Hlavne at to ma dobrej pribeh toho boje se malicko obavam
Z toho soubojoveho systemu mam rozpacite myslenky, navic zahalene mlhavymi predstavami o neuspechu teto hry. No uvidime. . Upirska tematika se mi zamlouva, tak, at to nepotento. .