Je to zvláštní, v době, kdy generální ředitel Ubisoftu mluví o tom, že není vůbec jisté, že v příštím roce vyjde nový díl ze série Assassin’s Creed, se na internetu objeví obrázek, který má právě z něho pocházet.
Obrázek potvrzuje dřívější spekulace: nový díl se bude jmenovat Assassin’s Creed: Empire a zahrne crafting. Na obrázku krom toho vidíme ještě náznak mikrotransakcí.
Neoficiální informace ze začátku letošního roku tvrdily, že se Empire bude odehrávat v Egyptě, kde se dočkáme návratu k tradicím série, a titul se přikloní k oblíbenému Zaklínači 3.
„Na egyptském dobrodružství pracuje tým okolo pirátského Black Flag. Z toho důvodu se mají vrátit bitvy na lodích. Navíc má jít o kompletní návrat k tradičnímu Assassin's Creed, včetně koně. Dotyčný ještě zmiňuje volný pohyb, propracovaný boj a progres postavy (postupné vylepšování). Jinými slovy inspirace u Zaklínače, včetně rozsáhlého otevřeného světa, kde si budete moci dělat, co budete chtít – budete moci svobodně svět procházet, jezdit na koni nebo plout lodí,“ dočtete se v naší předešlé novince.
V další novince jsme informovali: „Samotný svět má být vytvořen od nuly. Zasazení do Egypta umožní designérům svobodnější a také barevnější svět. Užívat si budete modrého nebe, svěží vegetace a pouště. Důležité je, že nebudete muset čekat na načtení jednotlivých lokalit, případně měst jako tomu bylo u Black Flag. Vše je vzájemně propojeno, přitom svět má být třikrát větší než ten pirátský v Karibiku. Zamrzí skutečnost, že starověký Egypt nemá tolik míst k lezení, tedy krom vesnic a městeček.
Oproti tomu zase mají být hráči s pokojeni se svobodou, stejně jako v Zaklínači 3 se budete moci rozhodnout, co budete dělat (jaké budete plnit úkoly), kam se podíváte atd.
Co se hlavní postavy týče, hrát máme za otroka, případně bývalého otroka. Vypadat má jako Altaïr Ibn-La'Ahad, ale s tmavší barvou pletí. K dispozici budete mít orla, kterého budete moci ovládat. Pravděpodobně něco jako ve Far Cry Primal s útočnou a průzkumnou sovou.“
Odpověď na komentář uživatele
Proč řešíte obrázek pod nadpisem? Ten je jen ilustrační. Důležitý je ten dolní. Pokud si dobře vzpomínám, tak ten obrázek pod nadpisem je fanouškovský artwork.
Takovy obrazek jsem viděl už v roce 2012. Zajimavé že ? Každopadně do člověka s černou pleti se nedokažu v citit. Produkt tedy vynecham
To by mohlo být fajn. Hlavní je pojat to originálně.
Odpověď na komentář uživatele naliM
Čteš mi myšlenky Pokud jsou asasíni novici, měli by se zodpovídat vyšším nebo mentorovi o všem, co udělají. Ale rádoby "rebelové" (Arno nebo dvojčata Fryovi, co neposlouchají staršího) v řádu bratrstva je trochu hloupost.
Kdyby jsme začali hru rovnou jako mistři asasíni, tak by jen občasné navštívení bratrstva mělo smysl.
Chce to více o assassínech, ne jen že ze začátku se k ním přidáš a pak už tě tak moc nezajímají jak v Unity, ale hodně, chodit dělat ukoly pro ně, vylepšení doupěte, a později třeba i mentor jak to bylo s Eziem, … Prostě mě tam chybí to bratrstvo, třeba se i něco více o něm dozvědět, historii, dat důraz na zvyklosti assassinu a tak…
Mě Egypt dost nezajímá a historie jakbysmet , takže mám smůlu .
Odpověď na komentář uživatele Alcatras
V Unity je bratrstvo vidět asi nejvíc od ACRe, ale taky nic moc. On Arno sice je asasín, ale pak jede na svý triko. V Syndicate prakticky žádné bratrstvo není, jen banda chuligánů a Ind v bílém. ACRo je dlouhý asi jako Brotherhood nebo Revelations.
Nevím, ale už bych chtěl konečně finální zakončení assassinský linie. No když se to tak veme pro mě to skončilo jak umřel Desmond
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
To radši ne já jedu teď jen 1 a Eziovu sérii, protože to má to kouzlo těch assassinů a 3, 4 a Rogue mi tohle neda ještě přemýšlím o Unity a Syndicate. Tam aspoň je to bratrstvo. Teda aspoň v Unity a celkově se mi to líbí víc
Ale jestli je Rogue fakt tak krátký, tak to potěš Když mi někdo řekne open world, tak si predstavim hru, s otevřeným světem a dlouhým příběhem. Ale takych her je málo a zatím co tak vidím, tak Zaklínač 3 tohle splňuje a proto si tu hru tak užívám.
Odpověď na komentář uživatele Alcatras
To si zahraj Assassin’s Creed Rogue, to se poměješ. Ta hra prakticky vsází na collectibles a discovering. Black Flag měl dobrý story a i jeho délka byla taková standardní…
Odpověď na komentář uživatele Miles
Kdyby jsem měl hrát jen ten příběh tak za pár dnů už není co hrát. Ten příběh byl pěkný a mě se líbil, ale fakt krátký. Tam se spoléhali jen na ten open world, na vedlejší úkoly a pak ty vylepšování lodí, které uměle natahují herní dobu. Jinak to je fajn hra.
Odpověď na komentář uživatele
Pozor, nové AC je určitě ve vývoji. Generální ředitel Ubisoftu jen prohlásil, že vyjde ve správný čas, až si budou jisti, že je to pořádný díl. Dle tvého komentáře si to spíš pochopil tak, že na tom ani nedělají, což není pravda. Kdyby na tom nedělali, tak vyjde až tak za tři/čtyři roky.
Nejprve si na Zingu přečteme článek o tom, že tvůrci si chtějí dát od AC nějakou dobu pauzu. Že prý nemusí nutně vycházet každý rok nový díl. Na novém dobrodružství budeme pracovat až přijde ten správný čas a budeme vědět, že máme hráčům co nabídnout. No a vida. Uplyne pár týdnů a už tady straší s novým Assasínem Tomu říkám rychlost. Tak jestli ta hra bude hotová a optimalizovaná, jako jejich přednášky, tak to bude zase prasárna. Ne že by takový Egypt nebyl dost lákavý, ale přiznejme si to. Nebylo by lepší nechat AC u ledu a vytvořit něco nového?
Odpověď na komentář uživatele Alcatras
Lodě by tu údajně měli být pouze jako dopravní prostředek, žádné bitvy. Jinak trochu nechápu tvé tvrzení že Black Flag měl krátký příběh. Kdybys napsal Rogue, tak to jo, ale u BF?
Tak doufám, že tam zas nebudou ty hloupé sledovací pasáže lodí, nutnost loď vylepšovat a krátký příběh co měl 4 díl. Jinak se mi to líbí a těším se