Otázka downgradu, tedy zhoršení grafické stránky kvůli optimalizaci a snaze spustit hru hladce i na konzolích a slabších PC, je v případě očekávaných titulů často diskutované téma. Zvlášť když dojde k odkladu vydání. Proto mu nemůže uniknout ani studio Warhorse a jeho RPG Kingdom Come: Deliverance.
Komunitní manažer Warhorse Studios však na oficiálním fóru hry prohlásil, že k žádnému downgradu nedojde a že jsou dokonce konzolové verze Kingdom Come portem PC verze, ne naopak, jako tomu bývá až příliš často.
„PC verze nebude změněna kvůli konzolím, konzolové verze budou vytvořeny jako port PC verze, ne naopak. Jestli máte opravdu silné PC, budete ho moci řádně využít.”
Je samozřejmě otázka, jestli se tenhle plán postupem času nemůže změnit. Tvůrci Zaklínače 3 koneckonců downgrade také popírali, i když na něj stejně došlo. A to z důvodu nutnosti celou hru optimalizovat, protože původně prezentovaný segment hry, který ukazoval úchvatnou grafiku, byl sice sám o sobě bezproblémový, ale při zkombinování s celým tím otevřeným světem a vůbec všemi částmi hry začal být až příliš náročný a nefunkční.
Nezbývá tedy než čekat, jak se Warhorse s optimalizací Kingdom Come popere a jak vlastně budou vypadat ty konzolové verze, když budou portem z PC verze, která zatím po grafické stránce dělá dobrý dojem. To se snad dozvíme někdy během příštího roku, kdy Kingdom Come: Deliverance vyjde na všech platformách současně. Přesnější datum vydání stále neznáme.
Už sem asi nikdo nekoukne, ale i tak dodatečně ještě dávám stejné místo ze hry ze základní verze Skyrimu a modifikované:
Vanilla: [ odkaz ] , Mod: [ odkaz ]
Vanilla: [ odkaz ] , Mod: [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele
Jo, jde tam registrace zdarma. Před pár dny jsem se zrovna registroval.
Odpověď na komentář uživatele Melneor
A zde máš ještě můj namodovaný Skyrim v pohybu. Dvě 90 vteřinová videa. Jsou dělaná loni narychlo a na první pokus. [ odkaz ] , [ odkaz ] . Najdeš na youtube jasně že lepší, od lidí co tomu věnovali roky, ale od Čecha s kým právě rozmlouváš to má větší váhu
Odpověď na komentář uživatele Melneor
Jasně na Nexusu. Mohl bych ti o tom vyprávět hodiny, tak jen stručně ti dám radu. Lepší je jít podle nějakého návodu. Nejlépe videonávodu. To jsem udělal i já a za 2 hodiny jsem měl namodovano asi 50 největšími mody (hlavně textury, voda, příroda + tzv ENB – tam jde o nasvícení jako slunce, že ti po ránu probleskuje mezi větvemi či přes poledne pálí do očí apod. ) . No třeba tento tip RealVision ENB [ odkaz ] , který má 21 mil. zhlédnutí a 4, 3 mil. stáhnutí… Zde screeny z mého PC jak to dopadlo: [ odkaz ] , [ odkaz ] , [ odkaz ] .
Mě to tak chytlo, že někdy sedím u toho Nexusu a hledám, prohlížím si desítky a desítky super modu, u toho ten čas tak uteče… Takže zároveň ti odpovídám na otázku, který mod hru nejvíce předělá. Zkus těchto 50 a když hru pak spustíš budeš mít otevřenou pusu jako jsem měl já…
Ještě dodám třeba: Viděl jsem stream Skyrimu kde byl třeba i mod že ty jako hlavní postava zabíjíš vlky přímo z koně mečem, že se z koně nakláníš a sekáš – což v základní hře myslím ani nelze. Jsou prostě mody, které i mění/dodávají animace postav při různých úkonech.
Druhý dodatek k Nexusu. Tam je snad přes 50 000 Skyrim modů, a ještě před více jak rokem to bylo tak, že mody do 2 MB sis mohl stáhnout bez registrace. Nad 2 MB se musíš zaregistrovat. Snad se lze registrovat jen tak i dnes, tedy bez pozvánky nebo tak něco… Musíš zkusit. Prostě si to sám tam vše očucháš jak to chodí…
NewScream: A můžeš doporučit nějakou stránku kde všechny ty mody jsou? Nebo třeba doporučit nějakej mod kterej hru dost předělá? Dabing hlavní psotavy asi nedodělali že?
Si je Cvrnda nějak jistý, že by to mohlo vyjít příští rok. Ale jestli třeba zázrakem… dejme tomu že jo, tak schválně kdy vyjdou zbylé 2 akty.
Odpověď na komentář uživatele Melneor
Melneore jsem přesně stejná cílovka jako ty (RPG typu TW, Risen 1, Skyrim, Zaklínač 3) , a dám ti malý tip (no možná nepomůže, ale i tak) . Hrál jsi Dragons Dogma? Letos zkraje roku snad vyšla PC verze, tedy žádný pravěk to není. Podle mě podařená hodně moc na PC a přesně ten styl RPG Skyrimu spod. (dokonce se psalo, že je to nejpodařenější port z konzole na PC v historii portů skrze platformy. Což potvrzuji) .
A druhý tip. Když už se v dohledné době se nic nechystá co se týče TOP RPG, tak si udělej sám Skyrim 6 . A sice tak, že věnuj víkend či několik dní modování Skyrimu, namodni si aspon 500+ modů a máš úplně novou hru, kde každý krok, každý detail, chození po tom novém světě je úplně jiný a plný poznávání a oceňování moderů jak za 5 let Skyrim dokázali vyšperkovat. Mimo módů ocení dnes človek Skyrim i tak, že před témeř 6 lety chodil Skyrim na grafárnách v té době (např já měl 8800 se 128 stream procesory) , dnes jsou grafárny (střední třída) s 1664 stream procesory (jen ukazuji jeden z parametrů jak grafárny rostou) , a tím pádem je Skyrim neuvěřitelně plynulý s obrovským dohledem kde vidíš např. na několik stovek m jak bojuje na planině drak s obrem, zvlášť na dnes mnohdy větších monitorech s větším rozlišením. Dokonce lze Skyrim využít i na populárních 21: 9 monitorech, a to je žrádlo ta rozlehlost, apod. Nic jen jako nápad o kterém sám uvažuji. A třeba na Twitch. tv je i dnes několik streamerů kteří hrají namodovaný Skyrim a je vidět jaká je to krása.
To je jen dobře, ale aby to nedopadlo jako vždycky.
Proč se vždycky najde někdo, kdo musí rejpat a vytahovat bláboly o PC verze vs. Konzole, i když se o to nikdo neprosil. Pokud vím, tak autor článku chtěl zaujmout čtenáře a hlavně zaujmout ty, které tato hra zajímá, aby věděli co a jak se má. Ne ty, kteří chtějí hanit hru nebo shazovat autora článku. Jestli se nepletu, tak je tu možnost udělat takový svůj malý "článek". Tak nesměle do toho….
To je novinka? Pokud si dobře pamatuji, tak něco takového říkali už na kickstarteru, že pc je primární, a tehdy případné konzolové verze budou porty.
Odpověď na komentář uživatele Melneor
Pokud nebereme v potaz menší indie projekty tak bych s žádným akčnějším RPG asi delší dobu nepočítal. Většina vývojářů se snaží cílit hlavně na staromilskou komunitu která preferuje tahovky a kvalitně vystavěné rozhovory.
Jinak Divinity je o definice více hrdinů. Rozhovory v něm prozatím namluveny nejsou časem by se to ale mělo změnit.
Miky: Scifi jde bohužel úplně mimo mě a Divinity 2 je úplně jinej styl hry. Nejsou tam snad ani namluvený dialogy ne? To není o piplání jednoho hrdiny
Bohužel to vypadá, že budu doufat v novej TES. Aspoň že Zaklínač pořád drží
Odpověď na komentář uživatele Melneor
Divinity: Original Sin 2 (už je v předběžném přístupu na Steamu) nebo Mass Effect: Andromeda.
OT: Nevíte někdo jestli má v blízký době vyjít nějaký TOP RPG s otevřenym světem? Něco jako Witcher, Skyrim, DAI?
Odpověď na komentář uživatele @Karel.Play3
Slovo bulvár se používá v souvislosti s nehodnotný či senzacechtivý. Jak tento článek může být bulvár? Kolega Martin sepsal článek podle vyjádření Warhorse. Bulvárem bych spíše označil článek, který si vymýšlí. Zde nadpis je pravdivý, PC verze nebude ovlivněna konzolovými, tím pádem nebude ani tolik diskutovaný downgrade.