Přečtěte si o možnostech, které si budete moci nastavit v PlayStation 4 verzi Rise of the Tomb Raider. Majitelé konzole PS4 Pro si budou moci v listopadu vybrat dokonce 4K rozlišení při 30 snímcích za sekundu nebo rozlišení 1080p při 60fps.
Přečtěte si o možnostech, které si budete moci nastavit v PlayStation 4 verzi Rise of the Tomb Raider. Majitelé konzole PS4 Pro si budou moci v listopadu vybrat dokonce 4K rozlišení při 30 snímcích za sekundu nebo rozlišení 1080p při 60fps.
© 2010-2023 Zing & Grunex
Odpověď na komentář uživatele
Tak tuhle možnost volby má zatím jen TR a moc nevěřím že to bude standart u každé hry.
ono v podstate komu sa páči grafika akú dáva stará PS4, tak si môže aj u PS4 PRO nastaviť u TR mód fullHD/pôvodná grafika – a dostane k tomu ešte bonus 60 FPS
Odpověď na komentář uživatele Martin Držálek
Ja som konzolu zatiaľ nemal, takže sa teším že PS4 PRO vyšlo a nemám čo riešiť, idem do nej…
Áno, pomer cena-výkon je tam myslím veľmi slušný.
Odpověď na komentář uživatele
Nejak tak. Hlavne při ceně ps4 pro si myslim ze je to zcela odpovídající. .
Už len pri porovnaní fullHD obrazu na 23 palc. fullHD monitore tam rozdiely vidieť sú – niekde väčšie, niekde menšie. Hlavne pri záberoch sôch 6: 43 sú tie rozdiely veľmi markantné – PS4 rozmazaný obraz, PS4 PRO ostrý obraz. Ďalej detaily ako ihličie na stromoch či dohľadnosť a vykreslenie detailov v diaľke.
Je jasné že majitelia starej PS4 tie rozdiely nechcú moc vidieť, resp. ich budú zhadzovať To však nič nemení na tom, že rozdiely tam sú a niekde aj dosť markantné. U iných hier ten rozdiel môže byť ešte väčší… A to sa bavíme len o pokroku v grafike, nie o možnosti voľby graf. módu, resp. možnosti voľby 60 FPS u PS4 PRO.
Kvuli těm detailum snad ani nebudu spát
Jasně nějaké rozdíly (nijak zvlášť významné) tam jsou, ale na hratelnost to má vliv nulový. Hru jsem už dřív dohrál na PC na střední detaily, koupil jsem novou grafiku a hrál chvíly znovu – je to o dost hezčí ale nic to nemění na tom, že by mě to bavilo i na minimálních detailech…
Tohle je legracni diskuze, aneb kdyz se konzolisti bavi o rozdilech ktery na svych monitorech videt ani nemuzou. Fakt se bavim
Odpověď na komentář uživatele
Palce nahoru si nevsimej. Blbej mobil
Jinak co s tim ma Sony? . Treba to ze laka na 4TFLOP a jak to bude ve hre hodne znat ten vykon? Jak hry ho vyuzijou na lepsi framerate a vizual? Jen rikam dalsi lez a nafoukla bublina.
Odpověď na komentář uživatele
Tak ono i na tom 1080p monitoru uvidíš, jestli tam je víc částicových efektů, lepší fyzika, světelný efekty, kouřový efekty, …. .
Odpověď na komentář uživatele @Ako Suminoe
By mě zajímalo co má Sony společného s vývojem Rise of the Tomb Raider na PS4 a PS4 Pro kromě toho, že prodali SE licenci, tohle je problém toho, že Crystal Dynamics udělali port PS4 verze na PS4 Pro, hodili tam ostřejší textury a to je tak vše. Taky nevím, kde jsi přišel na upscale na 4K u XOS, který to zvládne jen u filmů (Což umí každá 4K TV) a i to je diskutabilní, protože údajně to u jiných než BR a Neflixu ani neumí.
K některým se ani vyjadřovat nebudu, protože pokud hledají rozdíly 4K verze na 1080p monitorech, tak to hovoří samo za sebe.
To je paráda teda. Hned si pro něj jdu. Ne vážně obraz je nepatrně ostřejší a je o malinko lepší dohled, jinak nic nevidim. Naopak některé efekty jsou vidět jenom v obyčejné verzi. Jako ty rozžhavené částečky od ohně. Todle video nemeli ukazovat.
4K TV nemám a v detailech snad ani rozdíl nevidim a to ty rozdíly hledám, což u hraní snad nikdo nedělá… Jediný, proč bych do PS4 pro šel je těch 60fps při full hd, ale to stejně Sony negarantovala, takže si počkám na další generaci…. cca 5000, – za upgrade + dvojnásobná spotřeba mi za to nestojí…
Odpověď na komentář uživatele @Ako Suminoe
Tim padem to nemuzes zrat ani od MS, kde to je tuplem usmevne.
PS4 pro je jen nafoukla bublina. Tohle je toho dukazem ze rozdil prakticky neni. Jedine co to umi je upscal na 4k ale to zvlada i xone S. Kvalita vizualu pri upscalu je pak vic nez usmevna [ odkaz ] . Tohle uz ti nezeru Sony.