Není nad to, když vývojáři naslouchají fanouškům. Přesně to se stalo v případě připravované hry Friday the 13th. Společnosti Gun Media a IllFonic původně plánovaly, že půjde striktně o multiplayerový zážitek, kde jeden hráč v kůži vraha Jasona Voorheese bude lovit sedm táborníků v kempu Crystal Lake. Tahle skupinka sedmi hráčů měla mít za úkol přežít noc.
Vydání v tomhle stavu mělo proběhnout na podzim letošního roku. Dnešním dnem už to neplatí. Tvůrci vyhověli komunitě a rozhodli se do svého hororu přidat singleplayer, stejně tak další požadované vlastnosti. To zabere nějaký čas. Na Friday the 13th se můžeme těšit na začátku roku 2017.
Mezi další požadované funkce patří boti ovládané umělou inteligencí, Tommy Jarvis jako hratelná postava a mapa Packanack Lodge.
V současné době to bude tak, že koncem letoška bude dostupná beta. Na začátku roku 2017 bude multiplayer obohacen o hratelnou postavu Tommyho Jarvise a mapu Packanack Lodge (půjde o třetí mapu). V létě 2017 bude potom do hry přidán singleplayer a AI boti.
„Chceme, aby všichni věděli, že odložit hru nebylo jednoduché rozhodnutí, ale věříme, že pozitiva převažují nad negativy. Den co den jsme četli požadavky našich fanoušků na sociálních sítích. Ty nejzajímavější nebudeme ignorovat,“ řekl Wes Kelter, spoluzakladatel firmy Gun Media.
Připomeňme, že Friday the 13th na Kickstarteru vybral 1,625 milionů dolarů, vývojáři přitom požadovali 700 tisíc dolarů.
Friday the 13th: The Game vyjde ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Tady nikdo nečeká, že Jasonovi upadne mačeta a ty z něj naděláš pak sushi. Ale vyváženost musí být. Je to jasně zábavnější, než když od začátku víš, že nemáš šanci udělat nic. Jo, budeš se bát, lekneš se nejspíš ale bude to jednou, 2x, 3x a pak už jen stereo. S partou na skypu je to bžunda vždy to jo ale když ji nemáš, je to horší a to dobře víš sám. Ale hru na kočku a myš, jak říkáš, si přestavuji trochu jinak než, že tě Jason vidí v rentgenu až do nějaké schovky a ta se pak rozzáří jak stromeček. Nedej Bože aby rentgen šel i uvnitř nebo, když se vyplížíš ze schovky ven, tak budeš furt v hledáčku. Osobně to vidím tak, že ten teleport by šel udělat jinak. Nebo aspoň by nešlo se portnout přímo před oběť ale kus od ní. Rentgen bych vynechal a nechal jen echolokátor. Nebo se prostě schováš někde v domě, a zmizíš z rentgenu ale nezobrazí se ti ten dům. A kdyby Jason uměl místo sprintu rychlí krok, teleport by ani nemusel být. Naopak bych mu přidal schopnosti, jako vrhání zbraně na dálku nebo vyvolat falešný zvuk. Něco na způsob, že někde budeš stát, uvidíš oběť a jak je to s vložením teleportu, tak podobně by si na zemi označil místo s falešným zvukem, který by byl třeba prasknutí větve, zašustění křoví atd. Prostě vyvolání strachu a paniky. Třeba by oběť pak i běžela tvým směrem.
Odpověď na komentář uživatele Virus
Takovy hry na tento způsob (kočka a myš) prostě jsou. Je to spíš pro partu lidí, kteří si chtějí po večeru zablbnout, "postrašit se" a pak papa. Z velkého procenta těch přežívajících přežije minimum. Takovy ty hry zkrátka jsou. Tady nejde ani tak moc o to vyhrát, ale zažít ten strach a případně euforii, že se povedlo téměř nemožné a postava přežila.
Vůbec nevím jak tohle bude fungovat ve hře, ale zatím počkám s nákupem a s celkovym hodnocením. Zatím jsem viděl jen pár videí a něco málo jsem přečetl, ale na závěry toho vím prd. Musí to být vyváženy, ale Jason musí být stále velká hrozba.
Odpověď na komentář uživatele Strec
Hranice mezi zábavou z toho schovávání a být ve střehu a mezi nudou z věčného umírání je tenká vole. Mně prostě přijdou ty schopnosti moc okaté a určitě by šli udělat líp. Nebo tebe by bavilo, když Jason, si zapne rentgenové vidění a vidí tě pak všude? Když každý hluk má hned v echolokátoru a v mžiku se teleportuje před tebe a sejme tě? ! Třeba to bude nějak vyvážený (mapy velké, echolokátoru se půjde vyhnout plížením, rentgen nepůjde použít všude) ale takhle to působí dost jednostranně. Zábava na 10 min pro Jasona, než všechny zapiká ale kdo pak bude chtít hrát na druhé straně?
Odpověď na komentář uživatele dopitapetr
Jo možnost čekat na cokoliv je supr věc…
Odpověď na komentář uživatele
Ale má. Aspoň teda Sony pro své hráče na PS určitě.
Odpověď na komentář uživatele Virus
Tak ono je to o tom, aby přeživší byli pořád ve střehu a furt se báli.
Odpověď na komentář uživatele Strec
Ne když je mapa navržena tak, aby kolem toho museli hráči někam proběhnout. A takové místo můžeš mít u jezera, chatek, u nějakého prostranství, v lese atd. A jak říkám, zhasneš někde v mapě třeba lampu (rozbiješ rozvodnu, přesekneš kabel, …) a uděláš si nové místo, které na začátku hry nebylo. Zapni fantazii, když nechce, š aby Jason dokázal dát do kroku Já nenavrhuji mapu ale teleportovat se o pár metrů přímo za záda oběti je o hovínku. Prostě Jason má těch schopností až moc.
Odpověď na komentář uživatele Virus
K teleportům na předem daná míta: Tím pádem by se těm místům hráči obloukem vyhýbali a ztratilo by to na efektivitě.
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Jednoduše vole. Začne běhat. Nebo mu dají aspoň rychlí krok. A chudáci oběti by měli třeba speciální schopnost v podobě rychlejšího běhu na omezenou dobu. Takže to tam bude tak nějak vyrovnaný. Nebo by už ten teleport byl dělán jen na speciální místa. Třeba by na mapě byly určité pozice stále ve tmě ( někde v lese pod stromem, v nějakém výklenku skály atd. ) a na tomto místě a jen tady by se dalo přenést a jakoby vylézt ze stínu. To by se dalo rozšiřovat třeba rozbitím lampy, a na jejím místě by se pak nechalo přenést. Ty vole to musím všechno vymýšlet jenom já?
dekuji vsem co na hru prispeli moc se ni Jasona tesim
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
nn, myslel jsem to tak, že mi ten teleport jako takový nevadí, ale byl bych radši, kdyby to vyřešili podobně jako v Dead by Daylight zobrazí se info, že na daném místě se kdosi pohybuje, ale ten hráč už může být v tahu, a ne se spawnout hned vedle něho
Pffff. Přežít noc nic není. Jason operuje i ve dne.
Navíc Tommy Jarvis je břídil. To telekinetička Tina je pro Jasona rovnocený protivník.
Domnívám se ale, že ten teleport to celé zabije.
Jelikož neběhá tak jak se chcete dostat někam blíž k nim ?
ten teleport je dost síla
Aby to nebyl SP formou AI boti a jedeme MP mody bez lidí. Chělo by to i trochu příběhovou část. Třeba krátkou, ale ať si ji člověk užije.