Další studio zavírá krám, další nadějní vývojáři si musejí hledat novou práci. Kosa na kámen padla na tým z Vancouveru, který pod záštitou United Front Games, vytvořil nadějnou městskou akci Sleeping Dogs a poté se nečekaně pustil do střílečky Smash + Grab. Ta nedávno vyšla v předběžném přístupu na Steamu.
Smash + Grab už vývojáři nedokončí, hra už se nedá na Steamu koupit. V ranních hodinách to byly stále jen spekulace, které se staly skutečností. Zavření United Front Games na Twitteru potvrdila producentka Smash + Grab, která se se smutkem loučí se svým oblíbeným týmem.
„Se smutkem se loučím s tou nejlepší prací jakou jsem kdy měla, s neúžasnějším týmem, s kterým jsem pracovala. Konec velké éry. Sbohem UFG,“ napsala producentka Smash + Grab.
Studio United Front Games bylo založeno v roce 2007. Jeho prvním titulem byly ModNation Racers, kart závody pro PlayStation 3, na které o dva roky později navázal LittleBigPlanet Karting. Ve stejném roce jsme si mohli zahrát povedenou akci Sleeping Dogs, která měla zaručit úspěch pozdější PC onlinovky Triad Wars. Ta ale byla zrušena.
V United Front Games přitom nemohli pracovat na pokračování Sleeping Dogs. Práva na značku vlastní Square Enix a jakožto majitel práv podle všeho neprojevil zájem na vznik pokračování.
Otázkou zůstává, zda studio vrátí peníze hráčům, kteří si koupili rozpracovanou hru Smash + Grab.
Tak to se mi nelíbí… Sleeping Dogs je jediná hra svého typu, co mě takhle bavila. Taky je to jediná takováhle hra, kde jsem všechno splnil na 101 %. Když jsem s ní po více než 40 hodinách skončil, tak už mi nešly plnit ani náhodně generované úkoly a mapa byla prázdná.
Smash and grab nevypadal ale vubec spatne.
To je škoda že nemohli vytvořit pokračování Sleeping Dogs, hra sice nebyla nejlepší ale své kvality rozhodně měla. Věřím že případný druhý díl by byl ještě lepší. Tak nic
Sleeping Dogs oproti GTA mělo filmový příběh, který tu hru nehorázně táhl nahoru. Mě se Hong Kong líbil moc. A ta práce v utajení bylo na té hře nejlepší. Do toho ještě kung-fu a člověk se mohl vylbnout na milion způsobů. Město sice nebylo tak rozlehlé, jako v GTA, ale bylo to jen ku prospěchu, protože jste nemuseli cestovat xxx kilometrů, aby jste z místa A dorazili do místa B. Nehledě na to, že v takovém GTA jedete několik minut a kocháte se maximálně tak prázdnou krajinou. Tohle mě třeba vadilo u San Andreas. To cestování bylo v určitých pasážích hrozně dlouhé. No nic, tak Sleeping Dogs asi už umřel, ale Wei Shen v našich srdcích žije dál.
Odpověď na komentář uživatele @Petit.cz
Zkusil bych support steamu, v takovemto pripade asi pocet odehranych hodin nehraje roli
Odpověď na komentář uživatele
Michal Burian
No to jsem zvedav na to…refund tezko pouziji kdyz mam nahrano zhruba 5 hodin…zas tak spatna hra to nebyla
Odpověď na komentář uživatele
Martin Cvrček
Souhlas.
Sleeping Dogs dokázali s tématikou triád a práce v utajení, co Mafie s gangsterkami, když pečlivě vybrali klasické scény a motivy a spojili je do funkčního příběhu. A Hong Kong na mě působil mnohem živěji než třeba GTA IV.
Odpověď na komentář uživatele @Petit.cz
To by nás taky zajímalo. Musíme počkat na oficiální tiskovou zprávu studia, kde to snad bude objasněno.
Muze mi ted nekdo rict kdo mi vrati prachy za smash and grab?
Odpověď na komentář uživatele
Chesse
Ne že by snad měli na vybranou, když nevlastnili značku. Mohli se třeba stavět na hlavu, ale bez rozhodnutí Square Enix prostě nemohli ve Sleeping Dogs pokračovat. A to, že vlivem průseru jménem Triad Wars padli za oběť bláhové (naštěstí dočasné) představě Square Enix, že budoucnost herního průmyslu tkví ve f2p MMO hrách pro PC, jim taky nepomohlo. Stejná představa mohla být skoro osudná i v případě Just Cause.
Každopádně je to obrovská škoda. Sleeping Dogs považuju za jednu z nejlepších městských akcí, jaké jsem kdy hrál, hlavně díky příběhu, soubojovému systému, celkové atmosféře a zpracování města, jehož živost a autenticita mohla směla konkurovat třeba GTA, možná ho i v tomhle směru mohla předčit
Jo to je tak, kdyz chcete delat online hru misto pokracovani vyvedene mestke akce.
Skoda no.
nejak nevim, co je dobryho na sleeping dogs, me ta hra nesedla, hlavne nesympatickym zasazenim, tim padem me nemohl bavit ani pribeh a celkove to bylo prijety spisne vlazne, a pak prijdou s druhou blblosti, ktera vypada jako milionta varianta free2play hry, ktera opravdu nezaujme
Sleeping Dogs nejlepší hra! Já tak doufal v pokračování
Hrál jsem jen tu hlavní linku bez DlC, která se mi nelíbila, ale nejlepší zážitek s Wei Shenem.
Škoda celkem mě to zajimalo.

Btw v článku je překlep máte tam několikrát producenta místo producentka
Škoda, pořád jsem doufal, že se Sleeping Dogs dočkají pokračování.