Proč na druhý díl Beyond Good & Evil od Ubisoftu čekáme tak dlouho? To je otázka, kterou si určitě pokládá mnoho příznivců původní hry z roku 2003. Až nyní se otec série Michael Ancel rozhodl odpovědět, a to prostřednictvím komentářů na jeho Instagramu.
Původně oznámená verze Beyond Good & Evil 2 z roku 2008 byla dost ambiciózní a podle Ancela bylo k dispozici několik hratelných prototypů. Tvůrci ale bojovali s množstvím technických problémů, které nemohli vyřešit.
Tyto problémy byly spojené s již zmíněnými velkými ambicemi, protože druhý díl měl zahrnovat průzkum planet, cestování vesmírem a různá města. To všechno mělo být dokonce už v prvním díle a to všechno se zároveň prostě a jednoduše nedařilo zrealizovat za pomoci tehdy dostupných technologií.
Ancel a jeho kolegové se tedy rozhodli počkat a mezitím pracovat na něčem jiném, konkrétně na restartu Raymana. Dalo by se tedy říct, že nebýt příliš velkých ambicí Beyond Good & Evil 2, velmi povedených titulů Rayman Origins a Rayman Legends bychom se asi jen tak nedočkali.
Teď už jsou technologie nutné pro řádné zrealizování Ancelovy vize konečně k dispozici, takže vývoji druhého dílu nic nebrání. Situace Michaela Ancela a jeho týmu by se snad dala přirovnat ke vzniku Star Wars. George Lucas se koneckonců k prequelům Star Wars, tedy k epizodám 1 až 3, také dostal až ve chvíli, kdy byly k dispozici lepší a novější technologie.
Ancel ještě dodal, že tvůrce stále čeká spousta práce. Jako součást vysvětlování situace navíc zveřejnil zajímavý obrázek, ukazující podobu postav ve verzi hry z roku 2008. Před týdnem také vydal obrázek ukazující neoficiální podobu mladé Jade.
Nyní každopádně konečně víme, proč na hru čekáme tak dlouho, a také víme, že nás v novém Beyond Good & Evil čeká cestování vesmírem, zkoumání planet a návštěva různých měst. Tak schválně, jak se Ubisoftu zadaří.
OMG udělají z toho sci-fi FarCry…
To byl Duke taky ne?
Takhle to zní až skoro pohádkově a opravdu bych si něco takto “velkého“ nechal líbit. Snad UBI nebude tlačit na online prvky s mikrotransakcemi a konečně přinese pořádný singleplayerový zážitek, na který ještě spoustu let budeme vzpomínat. Bylo by to krásné, že?

Ubisoft =Ta hra bude stát za starou bačkoru, dopadne špatně, bude to nehratelný nudný se spoustou DLC.
PS: Dobrá zpráva je, že se většinou pletu, většinou…
to jsou zase kecy…blbejsi vymluvu jsem uz dlouho necetl
Odpověď na komentář uživatele
Miles
Trochu jsem tu část ještě upravil, ať víc odpovídá skutečnosti
Nechci být hnidopich, ale to co se zde píše o Lucasovi, není pravda