V polském studiu Flying Wild Hog jsou všichni spokojeni, first-person střílečka Shadow Warrior 2 (naše recenze) se na PC prodává čtyřikrát lépe než předešlý díl, což nikdo v týmu nečekal. Tvůrci jsou tak nadšeni a chystají první bezplatnou aktualizaci s novým obsahem. Krom toho dokončují PS4 a Xbox One verze.
Pokud se nemůžete dočkat, tak první DLC do hry přidá zbraň Nobitsura Kage. Fanoušci originálu budou vědět, že jde o velmi účinnou katanu. Nestačí vám to? V budoucnu budou ještě další dvě bezplatné aktualizace s novými misemi, zbraněmi a výzvou.
„Nemůžeme být šťastnější z toho, jak hráči přijmuli Shadow Warrior 2. Jsme malé studio o 75 lidech, každý z nás dal do hry srdce a duši, aby dvojka byla větší a lepší. Povedlo se to, druhý díl chválí hráči i novináři,“ nechal se slyšet Michal Szustak, šéf studia Flying Wild Hog.
Odpověď na komentář uživatele
Maestrodk
Ani mě nemluv. Já když dostal ten vedlejší úkol, tak jsem byl nadšený a hned ho šel udělat. Nobitsura Kage byl v prvním díle totální zabiják (na konci to bylo něco nezapomenutelného
) . A když jsem tu dodělal ty tři úkoly, tak jsem pak jen smutně zíral na to, co se stalo 
No na Nobitsuru Kage se nemůžu dočkat. Co s ní provedli v původní hře, z toho mi bylo do breku.
Ale vypadá to, jako by se vývojáři snažili udělat zábavnou a skvěle optimalizovanou hru pro hráče a prodávají ji s férovým přístupem. Aby je někdo nezažaloval, protože toto jsem dneska ještě neviděl, taková nehoráznost. Co si to dovolují?
Odpověď na komentář uživatele
FireWolf
Přesně tak!
Přeju jim to, ta hra je fakt o dost lepší než předchozí díl a navíc i samotná cena je velmi rozumná. Ty peníze si fakt zaslouží.
declare: Co vím, tak práva na Blood má Atari a ta se jich jen tak nevzdá. Už jeden člověk chtěl předělat první díl do vylepšené verze, ale Atari mu nechtělo prodat práva (proto i vyšla ta DOSbox verze na Steamu a ne něco podobného jako upravená verze původního Shadow Warriora) . Ale bylo by úžasné, kdyby udělali remake Blood.
Doporučuji video Behind the Schemes. Zábavná partička. Teď by ve stejném trendu mohli dělat třeba na Bloodu či Hexenu?
Hra je na GOGu bez DRM. I blbec ji tím pádem může ukrást a vývojáři si pochvalují prodeje. Slyšíte EA, Ubisoft, Activision a další ? ? ? Zaplaťte si studii za milion dolarů osvětlující tu záhadu. Nebo se prostě zeptejte obyčejnýho hráče proč se sračky kradou víc než zábavný hry…