Detroit: Become Human je nová hra od renomovaného studia Quantic Dream, které vdechlo život thrillerům Heavy Rain a Beyond: Two Souls. V současné době připravují další podobný projekt. Jmenuje se Detroit: Become Human a vypráví o světě, ve kterém jsou androidi natolik vyspělí, že mají emoce.
Datum vydání zatím stanoveno nebylo, nemuselo by být ale tak daleko. David Cage dnes oznámil, že dokončil scénář. Trvalo mu to přes dva roky, pracuje prý šest dnů v týdnu.
„Právě jsem dokončil scénář hry Detroit: Become Human. Trvalo mi to více než dva roky, a to pracuji šest dnů v týdnu. Napsat tenhle scénář bylo dvacetkrát složitější, než cokoliv co jsem kdy udělal,“ prozradil Cage a pochválil tým studia Quantic Dream, který mu po celou dobu pomáhal s nápady a větvením příběhu.
Detroit: Become Human bude stát na příběhu. Ten bude vyprávěn prostřednictvím vašich rozhodnutí. David Cage se svým týmem sází na interakci s prostředím a hraní za různé postavy, abyste viděli příběh z různých úhlů pohledu. Detroit: Become Human tak nebude mít pouze jiná zakončení, ale zejména různé cesty, kterými budete vytvářet odlišná zakončení. Příběhy jednotlivých postav začínají paralelně a vytváření jeden obrovský scénář.
Odpověď na komentář uživatele
Taky
ale aspon sem se dozvěděl kdo byl vrah když už nic
vim, že s nejhorsi variantou se to ani nedovíš 
U HR jsem mel dost pruserovej konec.
. Musim to dat znova, az bude chvilka. Xd
Odpověď na komentář uživatele
ElementGamer
Spíš jako Heavy Rain… Beyond nebylo skoro vubec o rozhodovani.
Už se těším, snad to dopadne podobně jako Beyond: Two Souls.
Ja len dúfam, že rozne zakončenia hry sa nebudú rozhodovať v posledných 10 minutách hry ako to bolo u Beyond Two Souls. To ma teda nepotešilo a preto táto hra je až na poslednom mieste z hier čo urobili Quantic Dream.
trvalo mu to přes dva roky, pracoval šest dní v týdnu
DDD

vzhledem k tomu jak dlouho mu to trvalo pracoval tak 15 min denně
Odpověď na komentář uživatele
Dominik
Ja nevím já sem si vždy hru pustil po 3 měsících a pak sem delal vždy jinej scénář ale uz mě to moc tolik nebavilo no
ale zajimalo me jak to třeba s končí nekdy sem se i divil ze to byli takoví maličkosti a pribeh skončil jinak
někdo ma rád tuty hry a někdo nee no
Odpověď na komentář uživatele
Dominik
vsak od toho je youtube, ja obvykle hraju 2x, jednou naslepo a proste se rozhoduju jak chci ja, potom pri druhym hrani delam volby podle toho, aby to dopadlo presne tak, jak chci (postup si prectu na netu) …a dalsi alternativy zkouknu na youtube
Odpověď na komentář uživatele
Dominik
No jo, ale přímo podle slov Cage tkví hlavní premisa těchto her v tom, že si je člověk má zahrát jen jednou. A teprve až když se následně ten hráč baví s někým jiným kdo tu hru hrál, tak si porovnávají rozdílné zážitky z hraní.
ono je to pekné, ale úprimne, koho z vás bude baviť prejsť tu hru 5 krat, len aby ste videli odlišne konce a ine cesty v hre? na to už dnes ma času malokto. . čim som starši, tym viac preferujem tunely, respektive otvorene hry, ktore sa nevetvia jak blaznive… ešte je okej dishonored, že dvakrat prejsť a spoznať cely pribeh, ale už vidim, že tuto bude tak 100 alternativ a to ja možem okakať. cage ma ale moje uznanie, mohol by skusiť dačo do filmu napisať. je staršne šikovny
Ou tak na to se nemůžu dočkat u beyond two soul sem měl husí kůži a stáli mi chlupy jak piča haha
A stý grafiky sem byl snad i 3 krát posranej na tu dobu to byla hodně dobře grafická hra 
Scenar, na kterym delal 2 roky = kvalitni celovecerni film = otevrete sampano. .
No uvidíme, jaké to bude. Scénář v Heavy Rainu byl dobrý, v Beyond Two Souls mě však hodně zklamal.
Odpověď na komentář uživatele
carhrozny
Datum vydání oficiálně stanoveno není, takže nemají co stíhat. Letos hra rozhodně nevyjde.
CZ titule budou na 90% jako většina věci od Sony