Fanoušci studia BioWare si nejspíš vzpomenou, že po přídavcích Legacy a Mark of the Assassin pro Dragon Age 2 mělo dorazit další DLC, které neslo název Exalted March. Nakonec na něj ale nedošlo, přičemž se dlouho mělo za to, že to lidé z BioWare zkrátka vzdali, protože přijetí Dragon Age 2 nebylo úplně ideální. Ze hry byl koneckonců dost cítit uspěchaný vývoj a hráči si dost stěžovali třeba na opakující se lokace. Chyby základní hry sice DLC neopakovaly, ale řada fanoušků předpokládala, že tvůrcům prostě nestálo za to nadále podporovat titul, který je mnohými považován za nejhorší počin od BioWare.
Tak tomu ale není, jak na Twitteru potvrdil Mike Laidlaw, kreativní ředitel série Dragon Age (neplést se scénáristou Half-Life Marcem Laidlawem). Podle Laidlawa může za zrušení DLC Exalted March přechod série na Frostbite engine, který pohání Dragon Age: Inquisition a se kterým měli ve studiu dříve či později pracovat. Nyní ho využívá i očekávaný Mass Effect: Andromeda.
Vývoj Exalted March a první krůčky Frostbite enginem zprvu probíhaly souběžně, ale tvůrci si záhy uvědomili, že vznik prvního RPG v tomto enginu bude velmi náročný a navíc bude vyžadovat účast určitých zaměstnanců studia. Producent Mark Darrah tedy odpískal vývoj DLC, aby mohli všichni vývojáři, kteří se soustředili na Dragon Age, pracovat na projektu, z něhož se později vyklubal Dragon Age: Inquisition.
Vznik DLC se podle všeho nedostal dál než k fázi konceptu, přičemž jeho příběh měl navázat na události spojené s červeným lyriem ze samotného Dragon Age 2. Do všeho se měli zamotat i qunarijci a naštvaní představitelé Chantry. To mělo za následek nepříjemnou situaci, kterou musel(a) opět vyřešit Hawke, tentokrát ve spolupráci s piráty z Armady a s městským státem Starkhaven.
Dějová linie přídavku měla začínat v hospodě Hanged Man ve čtvrti Lowtown v Kirkwallu a později měla hráče zavést na ostrov Estwatch. Laidlaw tvrdí, že DLC mohlo vyprávět mnoho zajímavých příběhů a že bychom se díky němu dozvěděli něco víc o Sebastianovi, tedy o jednom z vašich společníků, jehož provázela další kontroverze spojená s Dragon Age 2.
Sebastiana totiž přidávalo DLC, které bylo zdarma pro ty, kteří si hru předobjednali, ale pro ostatní bylo placené, a to už v den vydání. Ve své době šlo o jeden z nejznámějších případů obsahu, který byl vystřižen ze základní hry, aby se nabízel jako předobjednávkový bonus, za nějž se jinak muselo platit.
Mike Laidlaw každopádně uzavírá vyprávění o Exalted March tvrzením, že se zrušení jeho vývoje a zaměření na Frostbite engine nakonec vyplatilo. Zájemce o další informace a postřehy odkážu na Laidlawův Twitter.
To ani nevim že to bylo v plánu
a zní to dobře škoda že to nevyšlo chtěl bych vidět prince Sebastiana
Jak nepomáhá Hawkovi
A DA 2 zrovna hraju a baví není to jako origins ale má to něco do sebe ten vývoj postavy atd. 
a připadá mi to moc MMO (dohrál jsem to asi 5×
) toho se bojim i u ME ale stejně už mám předobjednávku 
Ria: To je přesně proč mě DA I tolik nebralo jsem typ člověka co chce mít každej úkol hotovej a je to prostě roztahané
Já si užil všechny díly.
Ja bych se k DA2 a panu M. Laidlaw vyjadril, ale pak by mi ten komentar zase nekdo smazal, takze to nema smysl.
DA: O bylo fajn RPG, osobni tak TOP10 mozna. Zejmena mozne konce jsou super, sice navazani na konce v Awakeningu nebylo uplne to prave orechove, ale zase skilly z Awakeningu byly super.
DA2 Bioware nikdy neodpustim. To je asi nejslusneji, jak se k tomu muzu vyjadrit. Ta hra ma tolik der v pribehu, logice i lore, ze ty prepouzite lokace, to uz je jen takova tresnicka na dortu. O naprosto prisernych spolecnicich nemluve.
DA: I melo hromadu naprosto nesympatickych postav a nejhorsi bylo, ze Lelianka ani nebyla hratelna.
Dragon age: inquisition je výborná hra, dle mého soudu něco na úrovni Zaklínače 3. Origins je snad nejlepší RPG vůbec.
Odpověď na komentář uživatele
Foxhole
Pravidlo číslo jedna: nedělej nikomu podržtašku, jsi Inquisitor. Dělej jen ty vedlejší ukoly, které tě baví a dávají ti smysl (např. zničím základny mágů a templářů v Hinterlands, ale nebudu hledat ztacené jehně) .


Pravidlo č. 2: opravdu není nutné otvírat všechny mapy na War Table. Otevři ty, co tě baví, nebo kam tě zavede quest.
V rychlejším progressu ti pomůžou úkoly, které odevzdáváš té holčině na stůl, ale zbytečně se kvůli nim nehoň po mapě. Nebo v pozdější části hry si ty power body můžeš i koupit u maníka u stájí.
Poslední pravidlo: prď na Elfroot!
Díky tomu se ti daleko víc zhustí příběhový obsah a působí to víc jako DA
Odpověď na komentář uživatele @Ria Kon
Ako sa ti nakoniec najlepsie hralo? Snazim sa najst nejaku optimalnu cestu aby som sa nezacal nudit
Lidičky vy zníte jak můj profesor dějepisu ze střední. Ať bych řekla jakoukoliv příčinu, bude to výmluva
Odpověď na komentář uživatele @ltr33
Tady se hlásí jedna duše, která to měla s DAII podobně
DAI sem se doslova musela "naučit hrát", tak aby mě bavilo, ale v závěru z něj nemám špatný pocit. jen sem spíš zklamaná, že sem očekávala něco jiného.
Musím říct, že jsem jeden z mála co si DA2 opravdu užil (kromě opakovaného prostředí, které se dalo docela zkousnout) , tak ho považuji za stejně dobré jako DA: O, ale DA: I je prostě nuda, obří nuda do kterého se musím nutit, abych ho vůbec dohrál…Doufám, že ty chyby DA: I nebudou i u ME: A
"…tak určitě…"
ale ze jim to vymysleni vymluvy trvalo, co?
Horší výmluvu si snad ani nemohli vymyslet. Nechápu proč to po tolika letech komentují.
Bioware kdysi umělo, DA: Origin považuju jako jedno z nejlepších RPG vůbec. Ale druhý díl byla facka do ksichtu všem fandum původní hry. Na DA: Inqisition jsem se těšil ale po pár hodinách hrozná nuda. Pořádný RPG od Bioware asi už čekat nemůžem, škoda no