Po dopoledním úniku přichází studio Obsidian s oficiálním oznámením Pillars of Eternity 2: Deadfire. Pro pokračování izometrického RPG mají za cíl získat 1,1 milionu amerických dolarů v kampani na serveru Fig. Crowdfunding běží teprve pár hodin a už se podařilo vybrat 20 procent z celého částky. Není tak pochyb o tom, že se vše zadaří i tentokrát.
Obsidian mají s komunitním financováním velké zkušenosti. Pro původní Pillars of Eternity vybrali téměř 4 miliony z požadovaných 2,25 milionu. Nemluvě o Psychonauts 2 a Wasteland 3.
Pillars of Eternity 2: Deadfire bude přímé pokračování jedničky. Začne tam, kde první díl skončil. Zatím se podívejte na první screenshoty a pokud jste původní Pillars of Eternity dohráli, můžete si přečíst i předešlou novinku, kde je jeden spoiler.
Původní zpráva
Kdo pečlivě sleduje herní scénu, určitě zaznamenal zvýšený pohyb na Twitteru studia Obsidian. To mělo dnes v 19:00 představit nový projekt. My už ale víme, že to bude Pillars of Eternity 2: Deadfire. Polygon vydal svůj článek nedopatřením moc brzo a nenechavá komunita na Redditu si toho bleskově všimla a Brian Fargo z Obsidianu ještě stihl zavtipkovat.
Pokud nemáte dohráno původní Pillars of Eternity, tak pozor. Následující odstavec obsahuje spoilery.
Hra nás zavede přesně tam, kde skončila první část. Kamenná socha, která tak dlouho ležela pod naší pevností Caed Nua, ožívá. Stane se tělem boha Eothase, který nám tuto dlouho budovanou pevnost zničí a nás nechá na pokraji smrti. Abychom zachránili svoji duši a získali odpovědi na otázky. Svět bohů a smrtelníků totiž stojí na pokraji chaosu. Ve hře budeme cestovat po souši i po vodě, prozkoumávat nová prostředí a spoustu dalšího.
Celá hra pak bude financována crowdfundingovým portálem Fig. Cíl tvůrců je vybrat 1,1 milionu dolarů (zhruba 27,5 milionů korun). Nemáme strach, že by se to nepodařilo, vždyť první díl tehdy vybral dokonce 4 miliony dolarů. Jakmile bude kampaň spuštěna, budeme vás na Zingu informovat.
Odpověď na komentář uživatele
TyfuZ
Paráda. Už mají takřka 1. 400. 000 $… Je to super.
Taky jsem podpořil, stejně jako první díl
"Kromě bohatých a rozmanitých prostředí, Pilíře II budou obsahovat intenzivní a pohlcující dynamické počasí. Deště, divoké větry a písečné bouře patří mezi ty drsnější podmínky, které jsou v Deadfire běžné. Dokonce uslyšíte déšť bubnující na střechách, vejdete-li do budov…" – no, nečte se to doprdele nááádherně! ! ! Je vidět, že do dvojky přidali více "pohyblivých" prvků. Hýbající se keříky, stromy, déšť a třeba loďka, pohupující se na břehu moře, vypadá moc pěkně. Těším se na pouštní prostředí! To bude Dakar!
Jinak kouzla mají velice pěkně zrevidované efekty!
"Nové dynamické osvětlení a stíny enginu, vlévají do žil postavám ve světě Pillars ještě více života. Pillars of Eternity II přijdou s vylepšenými kouzly a schopnostmi, s novými vizuálními efekty pracujími ruku v ruce s novými možnostmi osvětlení a stínů. Přidali jsme také tunu interakcí ve scénáři, které vám umožní snadno vybrat koho zvolit do vaší družiny. Dále například zcela nové rozhraní inventáře a dialogů, nové potvory a mnoho a mnoho dalšího. " – nelituji ani centu ze svých těžce vydřených peněz.
Hello Again Super Backer! You’re backer #876. YEAH! ! ! Od Nua socha je prakticky doma! Mám neskutečnou radost. Bůh žehnej kickstarteru a Figu. Platformám, které umožňují plnit sny old school RPG hráčům.
PoE mě teda zklamalo i když jsem ji podporoval na kickstarteru už od začátku, žádný nástupce baldurs gate se nekonal, tyranny snad ani nebudu komentovat. Jediná šance je novej Torment.
Priznam se, ze bych radsi Tyranny 2, ale PoE jsou taky fajn.
Odpověď na komentář uživatele
Helgrind
žádný konec sis nevyspoilovat. V tomto článku se o konci nic neříká. Skutečný konec té hry se týká toho, jaká je podstata Bohů. A to bylo docela skvělé, řekl bych skoro jako konec Planescape Torment, prostě nečekané a současně celkem hluboké.
Odpověď na komentář uživatele
Dojí ? Lidé prakticky jen financují hru po, které touží. Mimoto o tento žánr není až takový zájem aby mohli riskovat jít do toho bez pomoci KS či Figa.
Nějak nechapu proč dojí crowdfunding. Vzhledem k úspěchům studia by člověk čekal, že už budou mit peněz dost aby to vyvinuli i bez toho.
Odpověď na komentář uživatele
fordzy
To fakt pomuze, kdyz napises Spoiler:
Spoiler: Ach… Tak pracně jsem si vystavěl pevnůstku a teď mi nic nezbude. Jsem věděl, že jsem tu sochu měl rozkutat na štěrk.
Škoda, že dopředu známe finálního bosse.
Ví se, jestli na scénáři spolupracuje i Chriss Avellone?
Držte hubu a tady máte mé peníze

Ouch
po cca 35 odehranejch hodinach a postupujicich myslenkach ze bych se k tomu moch vratit a dohrat to sem si vyspoileroval konec …
Jo tak na to už se těším. PoE byl pecka a tohle se snad také povede.