Na konci loňského roku uspořádal Microsoft víkendový test cross-play podpory mezi Xbox One a Windows 10 verzí střílečky Gears of War 4. Jak se zdá, test byl úspěšný. Gears of War 4 od dnešního dne podporují cross-play v takzvaném Social Quickplay playlistu, tedy v nehodnocených zápasech.
To znamená, že hráči na Xboxu One a PC s Windows 10 mohou hrát proti sobě, případně spolu. Než se začnete radovat, je nutné zmínit, že cross-play podpora je v současné době ve zkušebním období. To má za účel získat od hráčů zpětnou vazbu.
Pokud zkušební období dobře dopadne, je dost možné, že se cross-play rozšíří i do hodnocených bitev.
To by mělo být pravidlo . A jestli někdo hraje s myší , tak ať hraje. Já hraji jen na elite ovladači. Už jsem starý na to se hrbit u myši a klávesnice. V kanceláři mi to stačí. Jinak syn hraje profi CS a zkusil hrát na PC i Gears 4 s myší a po pár minutách prohlásil že se vraci k elite ovladači. (prý se to nedá hrát s myší) Takže ať to klidně nechají na stálo. A jinak tato hra je skvěle optimalizovaná, tak nechápu ty kecy o 30fps apod. Zase pubertacke vylevy lidi, kteří ani tu hru nemají! Na gtx1070 na notebooku to jede se 120hz LCD okolo 120fps. Skvěle optimalizované. Díky.
A uplne nejvic je to ze to zde tak resi lidi i kdyz hru ani nemaji davam vam palec dolu
Odpověď na komentář uživatele
Ivan Jeziorek
I na xboxu multak jede v 60fps
Konzole vs PC … Totální zbytenost . Proč řešit že to nejde ve FHD … vždyť to je jedno … svět nezměníš
tak se adaptuj 
Gears of War 4 nemá auto aim, a už vůbec né v MP. Navíc tato hra se nehraje jako FPS, tohle se hraje úplně jinak, tady ta bájná myš nebude mít naprosto žádnou výhodu. Hra v MP běží na 60FPS
Odpověď na komentář uživatele
Mustaffa
Víceméně s Tebou souhlasím, ale Tvoje odpověď jen podporuje to, co si myslím. Podle mne je to totiž ošetřené hlavně ze strany PC platformy. Nějaký autoaim tam být může a ani o něm lidi nemusí vědět (stejně jako to, že jsou možnosti hráčů na obou platformách upravené) . Celou tuhle moji myšlenku podporuje právě to, že už bylo několik zkušebních provozů a stále není na světě plná verze.
Jinak to, že to hráči vítají, o tom žádná. Tuhle myšlenku na 100% podporuju a bylo by jen fajn, kdyby toho bylo víc.
Odpověď na komentář uživatele
Ivan Jeziorek
Tak ošetřené podle mě to není nijak (žádný autoaim Gearsy nemají) . Zkušební provoz už tu byl minimálně jednou, jestli ne dvakrát.
A podle výsledků nebyl rozdíl mezi PC hráči a Xbox hráči na gamepadu. Dobří hráči s podobným skillem dosahovali podobného skóre. Navíc asi nikdo z Xbox hráčů si ani nestěžoval, že by hraní s PC hráči nebylo fér. Spíš naopak, hodně hráčů to vítá.
Krom toho na gamepadu se samozřejmě dá upravit senzitivita pohybu či míření. A taky to není FPS hra, kde si myslím, že už by ten rozdíl byl.
Já jsem několik zápasů odehrál a taky jsem si nevšiml něčeho nenormálního.
ja nevím jaky to ma smyls vubec tu hru hrát (MP)
Líbí se mi, jak u článku kde se píše o cross-play mezi Xboxem a PC, rozebíráte Playstation tituly. Tak nějak se mi ani nechce hádat, o čem to svědčí.
Jinak si taky bohužel myslím, že PC platforma bude mít výhodu v rychlosti, ale podle mne to bude nějak ošetřené. Proto prozatím jen ten zkušební provoz.
Konzolisti a jejich plynulych 30 fps.
uz zase kluci
, navic urazet Bloodborn to uz je moc 
ano já jsem PC rasa, ale sere mě to celkově. v roce 2017 má prostě všechno běžet minimálně na 1080p a 60fps, jak na PC tak na XONE/PS4. A pokud to tak neběží tak je to lenost vývojářů
Odpověď na komentář uživatele
na konzolích to jede v poho ( 900p a 30fps)
Tak snad to funguje jen v tom případě že PC hráči budou mít gamepad … jinak to je o ničem … zpětná vazba by ok nebyla a taková super věc by se zatrhla a to by byla škoda .
Vy tady porovnáváte rozlišení atd. u her. Tak si to shrňme: konzole za 7k a jede to v poho. Chci vidět jak na počítači za 7k rozjedete nový hry ve full HD a těch 60 fps