Tvůrci The Bard's Tale 4 ze studia InXile poprvé ukazují, jak budou ve hře fungovat souboje. Zatímco v klidovém režimu se pohybujete po herním světě s pohledem z první osoby a jen občas se na obrazovce objeví vaši společníci, během tahového boje je všechno jinak. Společníci jsou trvale součástí uživatelského rozhraní ve spodní části obrazovky, takže můžete podle libosti vybírat jejich pozici i schopnosti.
Na vaší straně se může soubojů zúčastnit až šest postav a dva tvorové, které lze v případě potřeby povolat. V boji hraje také důležitou roli systém Opportunity (Příležitost). Ve stručnosti jde o sdílený zdroj akčních bodů, který mají k dispozici obě strany. Flexibilita tohoto systému umožňuje utváření větších komb, přemístění pro několik útoků nebo snažší únik před útokem protivníka.
Celý systém vypadá dost zajímavě, i když tvůrci zdůrazňují, že podoba uživatelského rozhraní nebo postav nemusí být finální, především postavy čekají různé změny. The Bard's Tale 4, za jehož vznik může úspěšná kampaň na Kickstarteru, by měl koneckonců vyjít až v průběhu října.
Fakt podivnost… no dáme tomu čas a uvidíme…
Super hra na Android telefon.
Hra krásná zvuky, všechno, ale ten HUD? Co to je?
To se mi vůbec nelíbí.