Studio Tequila Works nejprve připravovalo Rime ve spolupráci se Sony, mělo se jednat o exkluzivitu pro PlayStation 4. Poté ale došlo k rozvázání spolupráce, po nějaké době získali Tequila Works práva a mohli ve vývoji Rime pokračovat. Díky tomu vyjde nejen na PS4, ale rovněž na PC, Xbox One a také Nintendo Switch. K vydání dojde v květnu letošního roku.
Rime z určitého pohledu připomíná hru The Legend of Zelda. Tvůrci si jsou toho pochopitelně vědomi, upozorňují však, že se rozsahem a obsahem nemohou dobrodružné Zeldě vyrovnat. Rime je totiž spíše taková jednohubka, která přinese zhruba desetihodinové objevování tajemného ostrova. V závislosti na vašem stylu hraní, herní doba tak bude 8 až 10 hodin. Pochopitelně se někteří hráči mohou dostat pod 8 hodin, zatímco jiní nad 10 hodin.
V průběhu těchto hodit budete hrát za malého chlapce. Ten se probouzí na tajemném ostrově, který musí prozkoumat, řešit hádanky a postupně odkrývat tajemství. Při tom všem se budete seznamovat s divokou zvěří a ruinami zapomenutých civilizací.
V rozhovoru pro Wccftech došlo také na dodatečný obsah. Generální ředitel Raúl Rubio se nechal slyšet, že v současné době nemají žádné plány na rozšiřování hry. Na obou konzolí – PS4 a Xbox One – cílí na rozlišení 1080p a minimálně 30 snímků za sekundu. U PS4 Pro budou moci hráči zaznamenat nárůst zhruba 5 až 10fps. Samozřejmě se počítá také s podporou HDR, stejně tak na PS4 Pro lepší kvalita stínů a další maličkosti související s grafikou.
Odpověď na komentář uživatele vertigo
Přesně tak draku.
Budeme se kochat, prozkoumávat, možná dokonce párkrát zabloudíme, takže 10 hodinek a ještě třeba o něco více to je v pažéru
Hra vypadá prostě kouzelně. Já v tom zase vidím trochu The Witness ale ono je to takové zmixované, je v tom i něco jiného. Každopadné hraní okolo 8mi hodin je pěkné. Já to natáhnu asi o kousek dál.