• V deseti regionech zdraží ceny her a DLC na Steamu, naštěstí se zdražení netýká České republiky a Slovenska. Zdražení o 10 procent v březnu pocítí hráči z Jižní Koreje. O 15 procent vzroste cena na Novém Zélandu a na Islandu dokonce o 24. Dále Jihoafrická republika (14%), Švýcarsko (8%), Indie (15%) a Japonsko (8%). V dalších měsících ještě Srbsko (20%), Tchaj-wan (5%) a Austrálie (10%).
• 27. února oslaví Pokémoni své 21. narozeniny. Připraveno je hned několik zajímavých akcí, které najdete na oficiálních stránkách.
• Narozeniny slaví ještě jedna významná značka. Střílečka Contra, kterou si jistě spojíte se 16-bitovými platformami a SNES, slaví 30. narozeniny. Tahle nezapomenutelná střílečka spatřila světlo světa 20. února 1987.
• Je, nebo není ve vývoji nové Killzone? Guerrilla Games dokončili akční RPG Horizon: Zero Dawn a jistě pracují na dalším projektu. Roland IJzermans se nedávno nechal slyšet, že si chtějí od Killzone odpočinout, nizozemský deník však tvrdí, že v Amsterdamu vyvíjejí Killzone 5. Pokračování střílečky má být ve vývoji již delší dobu. Buď jde o chybu autora, nebo vědí více než my.
• V Japonsku se za poslední tři roky prodalo více než 4,4 milionu kusů konzole PlayStation 4, na tamním trhu PS4 vyšla 22. února 2014.
• Německá pobočka Microsoftu se inspirovala u české vesmírné sondy Mass Effectu 3 a vyslala do vesmíru Xbox One. Ze všeho vytvořili propagační video k právě vydané sci-fi strategii Halo Wars 2.
• Během 24hodinového charitativního streamu World of Tanks zemřel Brian Vigneault. Na Twitch.tv vystupoval pod přezdívkou PoShYbRiD. Do dokonce streamu mu chyběli dvě hodiny, v té době si udělal přestávku na cigaretu a bohužel zemřel.
• Square Enix oznámili vypnutí serverů u Wii hry Dragon Quest X. Hráči budou moci přejít na Switch verzi, včetně přenesení dat.
• O filmovém Metal Gear Solid jsme již delší dobu neslyšeli. Připomněl nám ho director Jordan Vogt-Roberts, který řekl, že se na něm stále pracuje a prý bude masivní.
• Šéf Xboxu opět gratuluje konkurenčnímu PlayStationu, tentokrát za Horizon: Zero Dawn. Podle slov Phila Spencera je dobře, že podobné hry vycházejí, prospívá to průmyslu.
• Vývojářům Horizon: Zero Dawn k nové značně pogratuloval také Aaryn Flynn, boss Bioware. „Vytvořit novou IP je těžké, ale pro náš průmysl velmi důležité. Nemůžu se dočkat, až si Horizon: Zero Dawn zahraju,“ vzkázal.
• Dnes v pravé poledne dojde ke spuštění veřejné bety Ghost Recon: Wildlands na PC, PS4 a Xbox One. Všichni zájemci si budou moci tuto hru vyzkoušet. Navíc pokud jste předplatitelé Twitch Prime, získáte exkluzivní War Within The Cartel pack. Obsahuje oblečení nebo skin pro zbraň.
Odpověď na komentář uživatele
Byla, dokonce jsem ji vlastnil na Pegasus, což byl klon Nintenda/NES.
nebola contra nahodou 8-bitova a na NES?
Odpověď na komentář uživatele skylines
Bez komentáre.
Odpověď na komentář uživatele
Jo luk jsem ještě nikde neviděl ani útoky z blízka, různé tipy nepřátel s charakteristickými slabinami, jejich skenování, lootování jejich mrtvol, ježdění na potvorách, pasti, tradování, modifikace zbraní ani hromady scriptů se kterými si občas nerozumí kamera a když tě nepřítel nečeká tak zaútočíš dalším scriptem (tichý útok jednoho tlačítka) . Jo je tam toho dost neotřelého. Tam vidíš něco co tam není. Nejoriginálnější co tam je je připoutání potvor lany do hlíny což vypadá dost podivně ale třeba se s tím člověk bude moct vyblbnout jako v just cause pokud není upevnění do země automatické a dá se ovlivnit. Ale máš pravdu že je herní scéna vysosaná. Hry jsou dnes už jen o složení co nejvíce zavedených nápadů tak aby to ještě nějak fungovalo. Ale čím je tam toho více tím dříve to hráče otráví protože už to všechno dělal tisíckrát dříve.
Odpověď na komentář uživatele
Tak nejak.
Odpověď na komentář uživatele
Neotřelé soubojové techniky ke zničení potvor jsem už viděl v residentech, nebo gearsech, tady to ale asi bude o lvl výše než ve zmíněných hrách. Možná by bylo fajn, kdyby se ostatní více inspirovali a přidali do takových soubojů další vrstvu.
On je svým způsobem to má i starý Sonic, třeba v sonic adventure final boss za Sonica to bylo parádní.
Odpověď na komentář uživatele Wast
Tak já spiše myslel herni mechanismy, neotrele soubojové techniky ke znicení potvor atd. Je tam toho dost. .
Jo Contra je pořád to nejlepší co kdy vzešlo z Konami
Wast: Je to exkluzivita od Sony takže můžeš počítat s dvěma fakty: že se dozvíš o každém prdu a přestřelené hodnocení
Odpověď na komentář uživatele Wast
Na tom co říkáš něco je. Ovšem pravdou je, že se to týká většiny her. Já už dokonce už nemám velký zájem pořizovat nové hry, přichází mi to v poslední době jako vyhození peněz, i když zrovna tenhle projekt vypadá zajímavě, teda kdyby měl ten co-op. Nakonec se vždy vrátím ke hraní GTA V.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Mám něco z toho napsáno, ale v současné době jsou na seznamu jiné úpravy, které jsou důležitější, případně prospěšnější. Tohle je taková maličkost, kterou chceme realizovat, ale otázka je, kdy k tomu dojde. V současné době nechci nic slibovat.
Odpověď na komentář uživatele
Tak vybrat něco z Assasina něco z Far Cry a něco z Tomb Raidera mě jako originál moc nepříjde, ale každý to vidí asi jinak to je jasný
Miky však jo dobré zpravičky i forma.
Odpověď na komentář uživatele Michal Burian
Miky, takový dotaz… jak se to má s těmi "tagy" pod ikonkami uživatelů? Myslím tím např. Miky – redakce. Navrhoval jsem kdysi udělovat štítky za zásluhy. Třeba od určitého levelu na zingu dál. Přece jen jsme tady již veteráni s levelem nad 40… Myslím, že by to bylo fajn zpestření a mnohým by to udělalo radost. Díky za info zda nad tím ještě přemýšlíte nebo to spadlo ze stolu.
mna zaujal ten streamer, ludom uz z toho prepina, kazdy den daval pomaly 20hodinove streamy, potom zajebal 24ku a kleplo ho, naozaj im to za to stoji, 20h sediet za kompom
Odpověď na komentář uživatele Wast
Mno, já bych naopak rekl, že je tam toho na dnešní pomery hodne neokoukaného, mimoto co chceš v dnešních hrách za prevrat, herni scéna je doslova "vyždímaná" že prijit s necim novym je dost težké.
Ted k jednohubkám… S tou Controu jste mne potešili, jinak Contru jako takovou si spíše lidé nejpve spojí s 8- bitovkama ála NES, kde zacinala ne? Pokud se nepletu, tak až SNES je 16-bit.
Díky za hubky, Gratuluji Contře k úžasnému jubileu! Nemůžu uvěřit, že je té hře 30 let? ! ? ! ? ! ! ! Nevídané…