Oznámení remaku System Shocku bylo jistě splněným snem pro všechny fanoušky. Pracují na něm lidé, kteří se v minulosti podíleli například na Fallout: New Vegas, Mass Effectu nebo BioShocku. Jste připraveni znovu porazit AI zvanou Shodan?
V rámci Game Developers Conference, která právě probíhá v kalifornském San Francisku, oznámil Jason Fader z Nightdive Studios změnu herního enginu hry.
„Unity není dobrý engine, pokud chcete vytvořit FPS na konzole. Strávili jsme hodně času hledáním jiného. Nakonec jsme se rozhodovali mezi Unrealem a Lumberyardem. Oba jsme zkoumali a zkoušeli opravdu podrobně. Unreal Engine se nakonec zdál být chytřejší volbou pro zajištění věrnosti, podpory a výkonu.“
Remake nebo „věrný reboot“ jak hru Fader s oblibou nazývá, nezmění příběh nebo postavy, ale uhladí dialogy, přinese moderní herní principy a audiovizuální stránku. Nebojte se většina starých známých potvor, zbraní a míst se vrátí, stanice však bude daleko více otevřena než předtím. „Troufl bych si hru označit za open-world, ale on to vlastně není svět, i když je kompletně otevřený. Jakmile se dostanete ze startovní lokace, stanice bude jen a jen vaše.“
System Shock vyjde ve druhém kvartále roku 2018 na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Níže ještě slibovaný gameplay z pre-alfa verze.
Odpověď na komentář uživatele
Ristan
U verze 5 je to možné. Hodně vývo o sleduju (například YandereDev) tvoří pod verzí 4, protože přechod na v5 není zas tak snadný.
Ale stejně si myslím, že UE nebo CE je jasná volba. Unity se hodně doporučuje pro začátky, naučit se na něm a potom přejít na jinej.
Odpověď na komentář uživatele
Jakub Frýz
Bejvávalo. Unity šlo dost nahoru a velký hry zvládne. System Shock není žádný open world.
Ale vypadá to fakt dobře. Chtějí to mít vymakaný ještě víc, tak asi přešli na UE. Pro srovnání, video z hraní pod Unity:
[ odkaz ]
Osobně si myslím, že unity není dělaný na velké hry. Stačí mi jen sledovat ostatní vývojáře, jak tam například dají pár AI a hře klesne FPS pod 30. Takovéhle problémy jsem u Unrealu či Cryenginu (ten je prej ale celkem složitý) neslyšel.
To jejich Alfa demo na Unity jelo příšerně. Hlavně že jsem vývojáře za to kritizoval a ti se na mě slétli jako holuby.
UE4 je asi dnes nejlepší volbou.
Skvělé ! !
Waren Spector je jistě pyšný že System Shock remake změní Engine na ten co měly chronologicky dva díly Deus Ex, respektive Deus Ex a DX Invisible War 
Vypadá to zajímavě
Dobrej tah, Unity sucks. Respektive – zadaco dobry…