Bylo jen otázkou času, než se ozvou zástupci Bolívie na adresu nadcházející open-world střílečky Ghost Recon: Wildlands. Ubisoft vytvořil hru zasazenou do Bolívie, kterou ovládá drogový kartel Santa Blanca. Ten si podmanil celou zemi. Bolívii se to pochopitelně nelíbí a vytáhla do boje proti Ghost Recon: Wildlands.
Bolivijská vláda oficiálně podala stížnost. Ministr vnitra Carlos Romero poslal dopis francouzskému velvyslanci a požádal ho, aby francouzská vláda zasáhla. Zároveň si vyhrazuje právo podniknout právní kroky, informuje agentura Reuters.
„Máme postavení na to (podniknout právní kroky), nejprve ale volíme cestu diplomatického vyjednávání,“ prohlásil ministr vnitra Carlos Romero.
Ubisoft poskytli vysvětlení pro Reuters, kde zmínili, že Wildlands je pouze fikce. Zároveň se snažili vše vyžehlit a dodali, že Bolívii do hry vybrali z důvodu, že má nádhernou krajinu a bohatou kulturu.
Co myslíte, jak to celé dopadne? Najde Ubisoft s ministrem vnitra Bolívie společnou řeč, nebo se kauza dostane až k soudu? V takovém případě by to bylo pro Ubisoft dost nepříjemné. V krajních případech hrozí zrušení hry, spíše to ale vidíme na nějakou finanční kompenzaci, případně by vydavatel musel přejmenovat Bolívii ve hře na něco jiného.
Připomeňme, že v Ghost Recon: Wildlands se stanete členem speciální jednotky Ghost, která má za úkol postupně zničit drogový kartel Santa Blanca, aby obyvatelé Bolívie byli svobodní.
Uzavřenou a veřejnou betu si vyzkoušelo 6,8 milionu hráčů, což je rekord v historii Ubisoftu. Plná verze Ghost Recon: Wildlands vychází 7. března na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
Odpověď na komentář uživatele Chesse
Omlouvám se odkázal sem na tvůj komentář, protože se mi líbilo jak si poukazoval na fakt, který hodně hráčů přehlíží. Má chyba měl sem to lépe napsat.
Odpověď na komentář uživatele Daeron
Jenze ja mluvil o Horizon hre…
Dle mého je Wildlands hodně průměrné a jak říká Chesse jen se toho hodně přehlíží.
Odpověď na komentář uživatele Mythix
"Víš mě nejvíc vadilo se dostat z bodu A do bodu B…" A proto je v open-world hrách už pěkně dlouhou dobu fast travel. Wildlands není vyjímkou, stačí být pozornější.
S tím cestováním jsi trochu mimo Mythix. . jsou tam tábory do kterých se můžeš kdykoli teleportovat když někoho otravuje cestování, pokud máš již mapu v dané oblasti odkrytou samozřejmě.
Odpověď na komentář uživatele Mythix
Tady jde o to, ze v jedny hre se ty same veci prehlizi a v druhe neskutecne vadi…
Odpověď na komentář uživatele declare
detailisto
Odpověď na komentář uživatele Mythix
" že nepřátele nepřebrodili řeku a šli si to po mostě" – což je validní, já bych taky preferoval most než promočené kalhoty případně zkratované obvody …
Odpověď na komentář uživatele Chesse
Já viděla stream Horizonu, dost jsem se u toho zasmála, že nepřátele nepřebrodili řeku a šli si to po mostě nebo se zasekli za ohradou nebo tak Jen mě zaujal ten příběh a zasazení Navíc nemůžeš porovnávat mapu Horizonu a Ghost Reconu, to prostě nejde Mapa Horizonu je skutečně malá
Odpověď na komentář uživatele Mythix
Horizon ma taky sidequesty ja jedno brdo, cestovani je tam zdlouhave atd. vse co tu vytykas BETE Wildlands ma do znacne casti i Horizon, jen tam to lidi nevnimaji, protoze jsou zaslepeny grafikou… Ale ze voda tam nereaguje na pohyb postavy a jine bugy co hrozne vadi jinde tady neresi… Postavy pri dialogu prakticky zadny pohyb, krome mluveni atd.
Jinak po divizi nestekne ani pes? realy? Leda tam u vas na slavnych PC a streamech…
A opet tu pro lidi opakuji, Divize neni TPS hra, ale RPG…
Odpověď na komentář uživatele Semuel
Já haterka nejsem, beru věci ze všech stran Repetetivni hry jako Diablo apod hraji pro odreagovani a proto chápu, proč lidí hraji takové hry a kupují je, já jim to neberu Jen jsem psala o tom, že osobně hledám hry kvalitního rázu s příběhem, který mě osloví a co mě osloví, píšu o tom recenzi. WD2 jsem se taky bála, ale peněz utracených nelituji, i když příběh mě nezaujal, ale to by jsme to tu mohli řešit dlouho a to je opravdu zbytečné, hlavně, že jsme se nějakým způsobem pochopili
Odpověď na komentář uživatele Mythix
Like, Chápu a respektuji když je z toho konečně částečně cítit osobní názor. I když ke konci jsi si to malinko pokazila. Dle mě není tak úplně pravda že po Division neštěkne ani pes ve skutečnosti je to stále dost hraná hra jen není vidět na Twitchi, jistě nemá hratelnost jako pár dní po vydání ale to má málo her. Osobně myslím že dnes se hry i s takovým účelem tvoří, zabavit hráče na několik týdnu-měsíců jen pár her má za cíl dlouhodobé zábavy a i v těch je dost repetetivní obsah. O to víc je pak smutné číst hate na repetetivnost hry když daný člověk třeba hraje stejně se opakující Mp COD nebo jiné hry. Jako by někteří zapomněli co je to být Hráčem
decler: Jo i ne. Mě osobně třeba zdejší Haters dost pokazili nadšení z WD2 a v den kdy jsem ho kupoval jsem i já pochyboval jestli to nebude průšvih. To je to zlo když zaujatý jsou slyšet víc než hráči.
Opakující se mise jsou nejhorší, má to division a bude to mít bohužel asi i tohle. Beta byla jenom že přijdeš, označíš nepřátelé a zabiješ a tak pořád dokola s tim rozdílem, že jednou za čas tam bude boss.
Odpověď na komentář uživatele Semuel
To by na tom člověk musel být hodně blbě, aby mu nějaký anonymní komentář otřásl nadšením, pokud nadšení je opravdové. Ale rozumím, co tím chceš říci …
Odpověď na komentář uživatele Semuel
Nemluvím za celou populaci, mluvím za sebe a moje myšlenka byla, že mě příběh od Ubi nezaujal od dob Brotherhoodu. A ty open world hry jsou pro mě jak přes kopírák, hromada collectibles, nezajímavý vedlejší mise, ale svou fanouškovskou základnu to má. Jenže když si ty hry dáš vedle sebe, ty open world hry, zjistíš, že jsou "stejný", hrdina, opakující se vedlejší mise, hromada nezajímavých collectibles (nemluvím za lidstvo) a Oscarový příběh (ironicky) . Proto mě málem kleplo, když jsem viděla mapu Ghost Reconu. Hráči vítající kvantitu budou nadšení ale já hledám kvalitu a tu jsem našla naposled u posledního Brotherhoodu víš? Proto nemám velké očekávání Ghost Reconu u své osoby a určitě si ráda počtu dojmy ostatních lidí, toť vše. PS: Z Divize bylo taky dost lidí vedle a ted po ní ani pes neštěkne