BioWare dnes k večeru zveřejnili další video z Mass Effect: Andromeda. Tentokrát se věnuje průzkumu a objevování nových světů. Krom toho přineslo IGN prvních 13 minut z hraní ve 4K při 60 snímcích za sekundu.
Dnes se objevila ještě jedna novinka o Mass Effectu: Andromeda. Jde o multiplayer. Producent Fernando Melo potvrdil, že Andromeda bude mít peer-to-peer, stejně jako Mass Effect 3. Žádné dedikované servery tak nečekejte. Zároveň Melo zveřejnil obrázek s výběrem postavy.
Aby toho nebylo málo, tak na Originu je stále zdarma ke stažení Mass Effect 2.
Mass Effect: Andromeda vyjde 21. března na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk, kde navíc získáte dárky: sběratelská steelbook, Deep Space Explorer zbroj, unikátní skin pro vozidlo Nomád a Booster Pack do co-op multiplayeru.
Aaryn Flynn z Bioware prohlásil a poté odvolal , že hra bude vesmírné porno
Je na co se těšit …
Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman
Zase tak tu hru nefetuji, abych se díval co za lidi na tom makali. Jen říkám že 3 předchozí díly byly skvělé, tak šance že 4 dojebou není tak vážná, abych si to nekoupil. Možná budu nadávat na optimalizaci nebo nějaké nedodělky, ale já to zkousnu a stejně si to zahraji. DA: I jsem dohrál i přes své nedostatky mě to bavilo. Takže aj kdyby to navrhnul samotný herní bůh, tak to neznamená, že ta hra bude dobrá.
Odpověď na komentář uživatele
Mythix
Tak ty DLC byli lepší než celá původní hra, ta byla po příběhový stránce nevydařená a začínám si myslet že trilogie jsou prokletý
První díl dobrý, druhý díl perfektní a třetí ve znamení nevyužitýho potenciálu i gamepley se podle mě osobně nepovedl. To samý ME, prostě nedovedou to ukočírovat ke zdárnému vyvrcholení
Teď například hraju Horizon a to je prostě jiný open-world RPG kde každá část hry funguje. Z3 neměl být open world ale větší lokace jako v Z2 jen jich mělo být víc. Open world měl přijít až s dalším zaklínačem.
Jako mě upřímně Z3 tehdy zklamal a to jsem kvůli němu tunil PC.
Odpověď na komentář uživatele
Mythix
Co je na tom trapas? Možná tak trapas pro ostatní studia, že je poráží pouho pouhé dlc.
Mě třeba Zaklínač příjde jako dobře propracovaná hra, ale ani gameplay, ani hlavní postava a ani atmosféra světa mě nebavila
Odpověď na komentář uživatele
hRDLA
ještě nepochopili, že mu odzvonilo
DLC vyhrát tolik cen jako hru roku, to je prostě trapas
Tak tohle mi tu hru prodalo
Panebože co sem furt se*ete toho zaklínače
vy už jste s tím fakt nemocný….
Radši bych tu původní verzi stealbooku : /
Odpověď na komentář uživatele
Spinder
Co mi přišlo v mailu od Xzone, tak se u steelbooku změnil vzhled, takže by měla platit jen ta současná verze.
No jsem zvědav jak to dopadne, prostředí vypadá parádně, combat taky, jen ty postavy mi přijdou divné
PS: Jak je to se steelbookem ? to jsou 2 verze ? protže původní byla s helmou a ted je to jak art k ME3 (co byl na artbooku)
Pro mě je Zaklínač 3 tou nejlepší open world hrou co jsem kdy hrál
Co mě ale nejvíc překvapilo jsou vedlejší mise, které nejsou stereotypní a překvapilo mě, že mají i vlastní menší příběh a nejsou to jen jednoduché stereotypní blbosti na zaplnění času. Zaberou klidně i hodinu. I co se týče zakázek, které jsou vlastně nájemné vraždy a fungují jako vystopuj a zabij, tak i ty občas nabídnou nějaký ten příběh
Se zaklínačem jsem moc spokojen a konečně povedeny open world s nadprůměrnou herní dobou.
Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman
Sakra takže nejsem jedinej co považuje Zaklínače 3 tak za 7-8/10
Mě se DAI po příběhové stránce celkem líbil a pamatuju si ho
Je pravda že nebyl nejhorší ale ani nejlepší, spíš mi vadilo že navazují příběhem na DLC. Jinak to bylo typický BW schéma co neurazí ale DA2 byl lepší.
ale jak Z3 tak ani DAI tě nenutí otazníky/filler content sbírat a hledat. Je to volba. Gothic 1 a 2 jsou perfektní ale z jiný herní éry, dneska většina hráčů očekává něco jinýho. Risen mě nebavil takže nemůžu soudit.
Open-World je vždycky žrout času alá Skyrim kde 300hodin je nic moc
Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman
V Zaklínači tě nikdo nenutí ty otázníky lovit. Osobně jsem jich udělal tak max 10, ale vedlejší úkoly obecně tam jsou asi na nejvetším levelu co jsem kdy viděl. Ano souhlasím, že většina úkolů bylo sledování stop, ale byly zabaleny do takové dějové omáčky, že mi to absolutně nevadilo.
Odpověď na komentář uživatele
AsuraCzech
já jsem jeden z mála těch, kterým nejen že se nelíbil DAI, ale nebyl jsem nadšený ani z Witchera 3. W3 měl taky docela špatný game design. Myslím že open-world mu vůbec nesedl, protože se z toho opět stalo lovení otazníčků, které však nenabízely žádné odměny. Přijmi zakázku na lov potvory, stopuj červené fleky v trávě, zabij potvoru, vyzvedni odměnu. Zábavné je to 3x, jakmile to člověk dělá po padesáté, tak už to není fun.
Problém DAI i W3 je ten, že jsou to hry, které si neváží hráčova času, protože jsou plné nesmyslného filler contentu, který je potřeba k tomu, aby se nějak zaplnil ten jejich open-world. A druhá věc ve které se liším od většiny lidí je v tom, že DA2 považuju za mnohem lepší než většina. Myslím si že DA2 > DAI. Dobré bylo právě to, že to nebyl open-world, ale bylo to jen jedno město + přilehlé lokace, avšak příběh byl logický a ucelené. V těch open-world světech je rozmělněný. Příběh DAI byl tak nudný, že už si ani nepamatuju o čem vlastně byl. Příběh W3 bylo 3/4 hry hledání Ciri – najdi toho, pak najdi toho, pak najdi toho, pak najdi toho a ten ti nakonec řekne, že Ciri je na Skellige. Opět W1>W2>W3. Já prostě moc nejsem fanouškem open-world světů plných filler contentu. Gothic a Risen jsou jedny z mála her, které to open-world udělaly správně.
A máš pravdu že výhoda MEA je, že ten combat vypadá mnohem líp než DAI. V nejhorším dostaneme alespoň solidní střílečku s nějakým příběhem.
Odpověď na komentář uživatele @Gordon Freeman
A upřímně, byla by to až taková chyba? DAI nebyl špatnej i když teď na něj rád každej nadává, i ti samí, co ho předtím chválili. Jeho slabina byly side questy a hlavně combat systém to po čase ubíjel. Andromeda má ale jiný combat, mnohem zábavnější, což dokazuje už fakt, že do dneška se hraje MP u ME3 s prakticky totožným systémem. V Andromedě ho jen dotáhnou o pár Lv. víš.
Takže i kdyby to bylo DAI ve vesmíru, tak pokud pořeší side questy, nebude to mít stupidní příběh a parťáci budou dostatečně sympatičtí, tak to bude dobrá hra.