Masivně multiplayerová RPG akce Tera je bez nadsázky vlajkovou lodí společnosti En Masse Entertainment. PC verze je velmi úspěšná, není tak divu, že se v průběhu letošního roku Tera rozšíří na konzole PlayStation 4 a Xbox One.
Tera je a bude plně free-to-play. PC hráči jistě vědí, že Tera na počítačích podporuje gamepad. V konzolových verzích má být ovládání ovladačem ještě přepracováno a zdokonalováno, aby bylo citlivé a umožnilo hráčům bez problému hrát a užít si viscerální boj. Také dojde ke kompletnímu vylepšení uživatelského rozhraní, bude přizpůsobeno pro konzole.
„Od vydání MMORPG titulu Tera uplynulo pět let. Máme stále rostoucí základnu na PC a nemůžeme se dočkat, až dobrodružství přineseme na konzole. Všichni v En Masse Entertainment a Bluehole vynaložili neuvěřitelné množství úsilí, aby se ujistili, že Tera na konzolích nabídne ten nejlepší zážitek a širokou škálu obsahu,“ nechal se slyšet generální ředitel Sam Kim.
Pokud dáte hře Tera šanci, připravte se na to, že je to především rozsáhlá bojovka, kde musíte časovat své útoky a také obranu.
Odpověď na komentář uživatele
bLaCk0uT
Ja som to už 3 roky nehral a dnes ju zapnem a vidím že je tam dosť zmien. Ten úvod, ostrov pre nováčikov urobili nový takže ma to zase vtiahlo do hry.
Odpověď na komentář uživatele
To každopádně, placení vám přinese možnost 2x více denních vstupů do instancí, 2x větší drop z instancí a nějaké denní boost itemy, a pak taky hodně dobrý Altas, se kterým se portnete do jakéhokoliv města a vesnice okamžitě, což hodně ušetří čas. Ale jinak se to dá hrát zadarmo úplně v pohodě a nejste omezený zpřístupněným obshem. .
Tato hra nabízí hromadu obshu zdarma … na PS 4 to bude uplně stejné .
Odpověď na komentář uživatele
Záleží jak moc hardcore hru bereš. Vývojáři jsou chytří a nechají tě nabrat rozumnou armor do začátků, na který se dá stavět, poměrně snadno. Získat top armor (když nepočítám, že budeš hrát samozřejmě min 6 hod denně, abys oběhal instance atd. a vytěžil z toho maximum denně) , je tak na 2 3 měsíce, enchant na +12 všeho… to je teprve sranda, když na každej pokus vyděláváš x dní x hodin denně, aby ti to pak fainulo. Bohužel pro začátečníky, v takhle pokročilé fázi hry na PC, je takových hráčů většina a budou mít navrh. A to, že o hodně tisíc hodin nebo korun.
Odpověď na komentář uživatele
Duuku
Tak samozrejme nedám na názor jedince, až teprve vyzkoušim a naplní to mé obavy , pak s tím vybehnu.
Odpověď na komentář uživatele
Verze od Gameforge jo, americka verze od Enmasse ne. Na nekoho kdo hral eu verzi prd
Odpověď na komentář uživatele
Ale prosim te, nenech se nahlodat necim co kdo napise a je jedno jestli ma nebo nema pravdu. Sam vyzkousej a uvidis. Neni nad vlastni zkusenost nez spolehat na neco co nekdo napise. Ja treba s optimalizaci problem nemam, hodne podprumernym PC a medium jedu naprosto v klidu. To ostatni nevim, zas tolik tam nahrano nemam
ale co se nelibi jednomu muze se libit druhymu 
Odpověď na komentář uživatele
bLaCk0uT
To je až tak P2W? Tak to, at si to nechají.
Tuto hru jsem hrál už v Korei, pak closed beta testy v EU a předobjednal si sběratelskou edici. Strašně se na hru těšil a využil jsem asi 60% volných 30 dní herního času, co bylo tehdy v rámci nákupu. Totálně nudný GRIND a žádný endgame, neuvěřitelně korean random enchant a drop itemů, kdy jste za projití instance skoro nic nedostali a max 1 2 lidi z party dostali gear. Nejlepší bylo, když ten gear byl bind-on-pickup a nebyl pro nikoho ve skupině. Pak jsem se vrátil, když jsem zjistil, že o 2 roky později už je F2P. Byla to pecka, když všude po té době bylo více lidí, než když hra vyšla. Pak bohužel zase pomalu (ale ne moc pomalu) umírala. Combat a svět se mi hrozně líbí. Byl to důvod, proč jsem se do hry asi 10x vracel. Max level, se naštěstí, taky protože není s kým expit, když zrovna není nějaký mega event, už taky netrvá věčnost, ale jen párkrát obětujete odpoledne a můžete na endgame. Škoda, že hra sice hezky vypadá, ale má tragickou optimalizaci, kdy na medium settings se stejně seká i na dobrým kompu. To hodně kazí pocit ze hry, když nemůžete ani normálně hrát instanci, protože hra těžce nezvládá efekty AOE skillů ani na low a seká se to. To nemluvím o průchodu městem s pár desítkama lidí v jedné oblasti bez limitace zobrazení charakterů ideálně na 10. Teď je to samozřejmě díky F2P dost P2W, protože jinak bez hraní 24/7 nemáte šanci mít top nabušenej gear. Ale každopádně přeju úspěch na konzolích. Hra je to dobrá, škoda že P2W, optimalizace a první 2 roky naprosto tragicky řešený endgame.
Odpověď na komentář uživatele
Jo mě to taky celkem sedlo, nebylo to vůbec špatné. Hlavně ten combat
No na PC celkem bavilo jen to ovládání bylo divný tak uvidíme ….