Na konci roku 2014 založil Patrice Desilets, designér Assassin's Creed, studio pojmenované Panache Digital Games, kde pracuje na svých vysněných hrách. Jednou z nich je akční adventura z pohledu třetí osoby pojmenovaná Ancestors: The Humankind Odyssey. O té jsme se dozvěděli první informace již před dvěma roky. Dnes Desilets prozradil další detaily a nutno podotknout, že na jednu věc změnil názor.
S novými detaily se Patrice Desilets pochlubil na Reboot Develop konferenci v Chorvatsku. Nejprve objasnil, že hra Ancestors: The Humankind Odyssey již nebude epizodická. Po dvou letech vývojáři vytvořili tolik obsahu, že je titul mnohem větší a nebylo by vhodné ho vydávat epizodicky a umožnit hráčům si zahrát vždy jen na pár hodin.
Ancestors: The Humankind Odyssey se bude odehrávat v obrovském světě zasazeném do doby před 10 miliony až 2 miliony let, kde budeme sledovat evoluci člověka. Desilets v současné době nechce být detailnější, ale nechal se slyšet, že významná část bude v Africe, kde hráč bude spjat s přírodou. Je dost pravděpodobné, že se ve hře objeví také kanibalismus (hodně o něm ve studiu mluví), souboje a konflikty mezi domorodými kmeny. Zajímavé je, že ani jedna z trojice zmíněných věcí zatím ve hře není.
Jistotou je systém pro správu zdrojů a survival prvky. Dále, že postavy pro Ancestors: The Humankind Odyssey má na starost animátor, který vytvořil Ezia do Assassin’s Creed a Prince do Prince of Persia.
Ancestors: The Humankind Odyssey má být v současné době již hratelný, designér ale nechce oznamovat datum vydání příliš brzy. V Montrealu pro něj pracuje 31 zkušených lidí, při vývoji využívají technologii Unreal Engine 4 od Epic Games.
Co se týče jeho dalšího projektu, 1666: Amsterdam, tak ten je zmrazen. Vývojáři se věnují Ancestors: The Humankind Odyssey. Připomeňme, že na 1666: Amsterdam pracoval Patrice Desilets ještě ve spolupráci s THQ. Po bankrotu této společnosti odkoupil práva Ubisoft, kde měl Desilets se svým týmem pokračovat ve vývoji. Došlo ale k neshodám a Desilets se s francouzskou firmou soudil o práva. Spor vyhrál a později se k této hře vrátí.
V další části konference se Desilets věnoval historii. Objasnil, že se nepodílel na filmech Assassin’s Creed a Prince of Persia.
Odpověď na komentář uživatele Michal Burian
"Hra se jmenuje Ancestors: The Humankind Odyssey a jde o epizodickou akční survival adventuru z pohledu třetí osoby. Každá epizoda by nás měla zavést do historie lidstva, kde prožijeme největší chvíle lidstva ve stylu dokumentu. Budeme svědky významných událostí, kupříkladu klonování ovce Dolly, přistání na Měsíci, první let, pád Římské říše a mnoho dalšíh" To bylo psáno u staršího článku. Já tedy nevidím v tomto už formu dokumentu" a i herní doba se posunula. A o hodně dozadu. To hlavní co asi zůstalo je, že to bude nějak možná poučné a vážně se to zaměří na velké události ve světě. Ale jen pár milionů let na zpět.
Odpověď na komentář uživatele Virus
To hlavní zůstalo, jen to nebude epizodické z důvodu, že hra bude mnohem větší/rozsáhlejší.
Takže to na konec bude úplně něco jiného, než to mělo být. Ale i tak to zní sakra dobře. Tak uvidíme, zda mě ta hra donutí slézt ze stromu.
Info z ní hodně zajímavě. Jsem zvědavý na první gameplay.
Tak teď bude opice lozit na stromy, aby si odemkla část mapy No jsem zvědavej co z toho nakonec vyleze
Tak to tu ještě nebylo evoluce člověka zní to dost zajímavě to je pravda. Uvidíme co z toho vznikne těším se na další info o téhle hře.
Doufám, že to dotáhnou až k současnosti.
Rozhodně to stojí za pozornost co z toho nakonec bude.
Téma je to zajímavé ale může se to ošklivě zvrhnout tolika způsoby že se od toho zatím nedá nic čekat.
Zatím to zní zajímavě, rozhodně to bude svěží vítr v herním světě.