Spousta z vás byla před šesti dny z nových informací o projektu bývalého designéra Assassin's Creed nadšena. Zároveň jsme ale všichni byli zmateni, Patrice Desilets dost mlžil a nikdo pořádně nevěděl, o čem nové hra pojmenovaná Ancestors: The Humankind Odyssey vlastně bude a co nabídne.
Ještě na konferenci Reboot Develop v Chorvatsku si vývojáře odchytl redaktor britského Eurogameru a dozvěděl se od něj další podrobnosti. Ty jsou o něco konkrétnější a dávají nám dobrou představu o celém titulu.
Ancestors: The Humankind Odyssey bude akční adventura zasazena do obrovského světa, který nás postupně provede dalekou historií, respektive evolucí člověka. Příběh se bude odehrávat před 10 miliony až 2 miliony let. Z toho důvodu nebudeme hrát za jednu jedinou postavu, ta by takovou dobu nepřežila, ale za desítky až možná stovky hrdinů z rodové linie. V průběhu milionů let nás čeká vývoj podobný klasickým RPG titulům, jen s tím rozdílem, že naučit se novou schopnost má trvat mnohem déle. Jako příklad použil Desilets obrázek evoluce člověka, který každý známe ze školy, sleduje náš vývoj od shrbené opice až po vzpřímeného člověka.
Do určité míry budeme moci evoluci ovlivnit a prý nebude zas tak těžké se dostat do nepříjemné situace, kdy evoluci podceníte a později se vám to vymstí. Chybět tedy nebude určitá volnost, o té ale nechtěl tvůrce mluvit.
V Ancestors: The Humankind Odyssey bude důležité přežití. Na to se Desilets se svým týmem hodně soustředí. Budete muset hledat jídlo, pitnou vodu a dopřávat své postavě dostatek spánku. Zároveň si musíte na vše dávat pozor, cokoliv a kdykoliv vás může zabít. Prehistorický svět naší Země bude hodně nebezpečný a i nepředvídatelný.
Ancestors: The Humankind Odyssey zní rozhodně zajímavě a nevšedně. V současné době neznáme datum vydání, britský Eurogamer se ho zeptal, zda titul dorazí v příštím roce. Patrice Desilets odpověděl: „Možná, možná ne“. Alespoň prozradil, že má již domluvenou vydavatelskou společnost, která se postará o uvedení na trh. Dále znovu potvrdil, že Ancestors nebude epizodické, jak původně chtěl. Hra je teď mnohem větší a rozsáhlejší.
Po dokončení Ancestors: The Humankind Odyssey se Desilets přesune na druhý projekt. Od Ubisoftu získal práva na 1666 Amsterdam, dobrodružnou akci z holandské historie, kterou vytvářel ve spolupráci s THQ. Když THQ zkrachovala, koupil práva Ubisoft a Desilets opět začal pracovat pro francouzskou firmu v Kanadě. Dlouho jim to ale nevydrželo. Nakonec Desilets u soudu vyhrál a získal zpět práva na svůj další projekt.
Savlozuby tygr mi pripomnel FC Primal.
Pochopil jsem, že se hra nebude odehrávat jinde než v pravěku, možná zahrne dobu bronzovou a podobně, ale další časové pásmo bude nejspíš hudbou dalších dílů.
Tak určitě zvědavost, budu z povzdálí sledovat. Škoda, že se s opicí nepodíváme do vesmíru, až do současnýho věku, jako kam až ta evoluce zašla, byla by to docela pěkná pointa
No jsem zvědavý jak se s tím poperou. Přece jen vývoj člověka byl tehdy upřímně dost nudný. Čekám klasickou survival hru (se kterýma se v poslední době roztrhl pytel se mi zdá) , akorát zasazenou do daleké historie. Prostě koncept mě nijak nenadchl.
Tohle ma urcite potencial, je to rozhodne originalni. Urcite to budu dal sledovat, jsem zvedav, co se z toho vyklube. Jak rikam, potencial to ma
Některými prvky mi to připomíná Novus Inceptio. Jsem zvědavá jaká hra Ancestors nakonec bude a doufám, že neskončí jako variace na AC.
Koncept vypadá zajímavě, rozhodně budu hru sledovat.
Škoda, že to nebude až do současnosti, ale zní to zajímavě.
Líbilo by se mi kdyby to bylo pojatý volně. Budu nějaký zvíře a budu chodit po světě a postupně žrát až to spustí evoluci v novej druh a i prostředí se logicky promění. Ale bez nějakých RPG prvků jako má třeba Spore…Klidně bez HUDu, typu The Witness nebo podobný hry kde člověk musí přijít na to co dělat.
By mne zajímalo, z jakého dúvodu autor nechce mluvit o Té volnosti atd. . Zrejme v tom ješte nemají jasno, predpokládám.