Včera po 19. hodině jsme se konečně dočkali plnohodnotného odhalení Call of Duty: WWII, které navrátí sérii do druhé světové války. Během večera jsme vám přinesli množství informací, ale na některé drobnosti a údaje, které se objevily zejména na Twitteru a blogu Activisionu, přeci jen nedošlo. A tak se na ně podíváme nyní.
Ve hře si budeme moci zastřílet třeba s klasickými zbraněmi M1 Garand, Grease Gun a M1903, které používají americké jednotky, nebo s STG-44 a MG-42 na straně Němců. Včera zmíněná vůdkyně francouzského odboje, která by měla v příběhu kampaně hrát jistou roli, se jmenuje Rousseau a další důležitou postavou bude Crowley, člen britských zpravodajců. Hlavnímu hrdinovi Ronaldovi Danielsovi pak bude k dispozici jeho nejlepší kamarád, žid Robert Zussman. A také další spolubojovníci z 1. pěchotní divize, disponující různými vlastnostmi.
Jak jsme se dozvěděli včera, události kampaně pokryjí roky 1944 a 1945, ale hra by se měla nějakým způsobem dotýkat i událostí mezi roky 1940 a 1944, což má pomoci příběhu a bližšímu představení určitých postav. V kůži Danielse nás každopádně čeká cesta z Francie přes Belgii a přes řeku Rýn, tedy do Německa, a během tohoto válečného putování zažijete třeba vylodění v Normandii nebo osvobození Paříže.
Tvůrci zatím nastínili dvě mise. Jedna z nich se odehrává v lese Hürtgen na hranici Německa a síly Spojenců v něm zažijí náročný boj. Německá armáda zde totiž používá kanony, kterými pálí do vrcholků stromů, takže spojenecké vojáky zasáhnou dřevěné šrapnely. Vaši jednotku tedy ohrožuje artilerie, zatímco les kolem vás vybuchuje.
Druhá představená mise je samozřejmě úvodní vylodění v Normandii. Spolu s vaší jednotkou zaútočíte na pláž Omaha a tamní německou obranu, přičemž tvůrci slibují, že po stránce vizuálu a ozvučení půjde o nejlepší zpracování vylodění v Normandii, jaké kdy hry nabídly.
Včera byl také letmo nastíněn nový multiplayerový mód War. Půjde o režim založený na plnění různých úkolů, v němž se střetnou jednotky Osy a Spojenců. Nejzajímavější na War módu je pravděpodobně fakt, že by ho měl spojovat jakýsi příběh.
Call of Duty: WWII už má i svou stránku na Steamu. Zaprvé definitivně potvrdila existenci Season Passu na všech platformách. Tudíž nás nejspíš opět čeká nával placených balíčků map a dalšího obsahu, které tak akorát rozdělí komunitu, což bude mít jako vždy za následek nižší počet hráčů, kteří budou hrát určité módy a mapy. Season Passy a cokoliv, co obsahují, jsou zkrátka pro většinu multiplayerových titulů škodlivé, ale dokud je budou lidi hromadně kupovat (což se v rámci Call of Duty stále děje), vydavatel bohužel nebude mít důvod cokoliv měnit.
Steam stránka navíc prozradila, že se na vývoji opět podílí studio Raven Software. Kdysi šlo o schopné vývojáře, kteří mají na kontě třeba Star Wars: Jedi Knight: Jedi Outcast a Jedi Academy, Singularity nebo Quake 4. V posledních letech se z nich však stala jakási holka pro všechno, která pomáhá s vývojem různých dílů Call of Duty. Posledním samostatným počinem Ravenu byl (vlivem Activisionu zmršený) remaster Call of Duty 4: Modern Warfare, který je i nadále k dispozici jen jako součást dražších edic loňského Infinite Warfare.
Odpověď na komentář uživatele Martin Cvrček
Díky za vysvětlení. Nezbývá než doufat. Myslím, že si nějaké to uznání zasloužíme Každopádně takhle by se mi ten MP líbil. Solo hráči by měli útrum a táhlo by se za jeden provaz
Odpověď na komentář uživatele johnny_jay
Přesně tak. Medikové teda v CoD nikdy nebyli, aspoň si nevybavuju případ, kdy by mohl člověk tu vlastní třídu poskládat tak, aby se jako medik mohl chovat, ale jinak to tak už řadu let funguje. Ze začátku máš několik přednastavených tříd, po chvíli hraní a levelování se ti odemkne možnost poskládat si několik tříd zcela podle svého
Odpověď na komentář uživatele Martin Cvrček
V CoD je to tedy tak, že každý dostane vojáka a upraví si ho k obrazu svému (tedy že ze sebe může udělat snipera, medika atp) ?
Doufám ze bude i pro nintendo
47Behavioralista tak to mas jiste pravdu, Tiger byl velmi obavany, ale mel sve mouchy [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele @six feet under
Je pravda, že z 88-čky měli Spojenečtí letci a tankisti strach a to takový, že velký, protože jak obsluha zmerčila nepřítele, bylo zle. Nikdo na to nechtěl narazit. V případě náletů ale bylo takřka jisté, že po letadlech to bude pálit. Co se týká tankistů a pěšáků, tak větší strach jim naháněl tank Tiger nebo Jagdpanther. To byla jistota, že poteče krev.
16pepajs95 reaguji jen na Tvuj komentar, me se take nijak zvlast nelibi frostbite engine vzdy my vice sedela grafika u COD, nemuzu si pomoct
Cvrnda, dekuji za upresneni v textu. Protiletadlovy flak viz [ odkaz ] jen pro vzdalenou predstavu, jakou zkazu umi tento stroj na zabijeni udelat, jsem rad ze jsem nebyl tenkrat v Ardenach a nesedel treba v tanku M4 Sherman, hrozne [ odkaz ]
No hoši co si budeme povídat on ten Frostbite už taky není žádná hitparáda….
Odpověď na komentář uživatele @☩ SVERIGE ☩
Vzhledem k tomu, že jsou první z AAA studií, od doby Cod2 kdo to zpracovává, tak by si vystačili s čímkoliv
tvůrci slibují, že po stránce vizuálu a ozvučení půjde o nejlepší zpracování vylodění v Normandii, jaké kdy hry nabídly
maju novu verzu Frosbite enginu nebo co?
CSko z druhé světové. . z období WW2 mě víc bavil MoH
Odpověď na komentář uživatele Kolousek001
Mohl sis to přečíst i tady, už včera. Nicméně je třeba zdůraznit, že zatím je absence automatického uzdravování potvrzena jenom v kampani. Očekávám, že v multiplayeru budou pravidla dost odlišná. Call of Duty není Battlefield, pochybuju že by najednou zavedli klasické, fixně dané třídy, takže když hráčům nebude k ruce medik jako v kampani, asi se to bude muset řešit jinak
Na konkurenčním webu jsem četl že ve hře prý nemá být auto – heal! ! ! Jestli je to pravda tak hned objednávám a je mi jedno jaká ta hra bude takovej odvážnej krok se prostě musí potvrdit … Na takovou hru čekám už hodně dlouho. Díky by mohlo ubýt v MPspousta dementů co nehrajou takticky a pokud tam bude medic class jak v BF tak bude hodně užitečnej.
Odpověď na komentář uživatele @six feet under
Díky za upřesnění, text jsem upravil