Během dnešního dne se na konzolích objevilo demo Prey od Arkane Studios a Bethesdy. A teď tu máme i něco pro PC hráče. Ne, žádné informace o demoverzi na PC stále nejsou k dispozici. Konečně se ale můžeme podívat na finální HW požadavky. A ty nejspíš nikoho ze židle nezvednou, jde o dnešní standard.
Minimální požadavky
• Procesor: Intel i5-2400 nebo AMD FX-8320
• Grafická karta: GTX 660 2GB nebo AMD Radeon 7850 2GB
• Operační paměť: 8 GB
Doporučené požadavky
• Procesor: Intel i7-2600K nebo AMD FX-8350
• Grafická karta: GTX 970 4GB nebo AMD R9 290 4GB
• Operační paměť: 16 GB
Nastavení PC verze přitom zahrnuje následující možnosti:
• Object Detail (detaily objektů)
• Shadow Quality (kvalita stínů)
• Texture Quality (kvalita textur)
• Anisotropic Filtering (anisotropní filtrování)
• Anti-Aliasing (vyhlazování)
• Horizontal Field of View (horizontální zorné pole)
• Screen Space Directional Occlusion (SSDO)
• Screen Space Reflections (odrazivost lesklých ploch)
Jestli chcete hrát Prey na konzoli, připravte se na to, že doporučené volné místo na pevném disku PlayStationu 4 je 42GB. Hra by měla zabrat zhruba 38.2 až 39.5GB, v den vydání bude k dispozici patch, který si vyžádá další místo, a požadavky by měly zvýšit také budoucí záplaty a DLC.
Na Xboxu One je situace podobná. V tomto případě tvůrci doporučují 38GB volného místa na disku konzole a Xbox One verze zabere něco mezi 34.9 a 35.7GB. I v tomto případě počítejte s vydáním patche v den vydání a s dodatečným místem na budoucí patche, DLC a také uložené pozice. Jejich velikost se liší v závislosti na typu a odehraném čase a má rozsah od 391.8KB do 197MB.
K dispozici jsou i časy předběžného stažení hry na všech platformách. PS4 verzi můžete začít předběžně stahovat o půlnoci 29. dubna, zatímco Xbox One verzi 28. dubna v 6:00. PC verze nemá stanovený přesný čas startu pre-loadu, ale bude k dispozici od 3. května. Na obou konzolích se pak hra odemkne o půlnoci z 4. na 5. května a PC verze 5. května v 6:00.
Na závěr tu máme kompletní přehled achievementů a trofejí. Upozorňuji však, že obsahují spoilery. Níže tedy najdete přehled těch, které neprozrazují detaily o příběhu, zbytek najdete zde. Samozřejmě klikejte na vlastní nebezpečí.
Za předobjednávku Prey na Xzone.cz a GameExpres.sk získáte dárek v podobě hrnečku z vesmírné stanice Talos I a také dodatečný balíček s in-game předměty.
Odpověď na komentář uživatele
Není to hrozné, ale mám trochu jinou představu o povedené technické stránce.
Odpověď na komentář uživatele Andrion
Nemáš pravdu, po technické stránce se to povedlo.
Zkoušel jsem dnes PS4 verzi a celkem zklamání po technické stránce. Je to takkové pomalé a těžkopádné. Uvidím jak na tom bude PC verze. Snad lépe.
Odpověď na komentář uživatele martyEF
Sorry jako, ale proč bych měl explicitně dávat najevo souhlas komentářem "+1", očekávám snad nějaký diplom od autora či co? Pokud k tomu nemám co více říct a jenom souhlasím, tak nemusím spamovat diskuzi.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
v dnešní době se taky většina her hrát nedá aspoň prvních pár dní
Odpověď na komentář uživatele GeSto
haha ty jsi dacan
Odpověď na komentář uživatele GeSto
Tak u gta je zrovna hodně velkej rozdím mezi ultra a low ale některý hry ten rozdíl mají hodně malej a přitom si to veme nesmyslně moc výkonu
Odpověď na komentář uživatele declare
tohle snad ví každej, vážně v tom nevidíš ten rozdíl? Já třeba ano, palec je použit anonymně zatímco +1 v komentu je použito jako zdůraznění souhlasu konkrétním člověkem, sory jako ale nevidím v tom žádnej problém
Buďme rádi, že hry vypadají dobře i na nižší detaily, nastavení je pak už na každém z nás a byť nemám super rychlí stroj, tak jsem si vždy dokázal nastavit grafické rozhraní k mé spokojenosti. Hlavní je přece hratelnost, pokud se budu chtít pokochat super nadčasovou grafikou, tak se na chvíli kouknu na svoji jak stojí ve dveřích a pohledem mi naznačuje, že bych měl začít něco dělat, no a když se tak během sekundy nabažím, tak ji prásknu dveřmi před xichtem a pařím dál na své obvyklé vysoké až velmi vysoké detaily. .
Odpověď na komentář uživatele Frezen
Stejně ? na max a minimum ? hrál si třeba GTA na low texturách a max texturách ? jenom mezi texturami je rozdíl jak svi. ně a o dalších nastaveních ani nemluvím, , , ale jestli máš o ničem monitor a slabou kartu na které hodíš Ultra a vidíš třeba v 20 fps grafiku tak to není stejná ultra jako na grafice která to dává na pohodu , , ,
a nároky nejsou přesné kvůli tomu že je vyhlazování a vyhlazování, v některých hrách dáš v pohodě 4x MSA
a v některých si rád i za FXAA to je tím co vývojáři v určitém nastaveních zahrnou, , ,
třeba vykreslení do dálky kde se vykreslí jenom objekty a nebo objekty + stínování v HBAO tak to je jasný že to bude masakr na grafiku, , , takhle většinou funguje Ubisoft, ono se říká že má špatnou optimalizaci ale tam to je tím, že když něco zapneš tak se to zapne celkově a třeba MSA 4x v AC unity je záhul když si vezmeš do jaké dálky hra vykresluje, , a zároveň vykresluje i stínování, , ,
další příklad je třeba tráva v GTA která si bere s MSA a stínu výkon pro každé stéblo zvlášť a proto i
GTX 1080 a trávou na se nechytá třeba tady [ odkaz ]
Rise Tomb Raider taky stromy a tráva si bere s MSA a proto jsou lidi rádi i ta FXAA…
No, teď jen doufat v dobrou optimalizaci. Snad Prey nebude druhé Dishonored.
Odpověď na komentář uživatele
Tip: +1 neboli myšleno "Váš komentář se mi líbí", lze zadat pomocí kliknutí na ikonu palce nahoru, který se nachází v pravém horním rohu daného komentáře. Představte si, že by se daný komentář líbil 10ti lidem, kteří by zaplavili diskuzi nehodnotnými komentáři namísto využití dané funkce.
Oni stejnak ty hry za posledních pár let vypadaj úplně stejně na max nebo min a jediný co má vůbec nějakej vliv je vyhlazování, proto jsou ty nároky kolikrát tak nepřesný. Ta možnost už je tam jenom proto, aby měl PC port vůbec nějaký nastavení a nebyl nějakej bojkot.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
jj nová doba hodnotitelé od youtubu, těch tady je plno, viz hate na Mass effect andromeda, kde už mám nahráno víc hodin než u ME3 a to ještě nejsem v půlce a náramně se bavím.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
+2