Podle série Dark Souls vzniká spousta dalších her, které se snaží svést na úspěchu japonského hardcore RPG od FromSoftware. Často to ale končí fiaskem. Svůj druhý pokus brzy absolvuje německé studio Deck13. To v roce 2014 prostřednictvím City Interactive vydalo Lords of the Fallen, zatímco letos v polovině května to bude The Surge. Vzniká ve spolupráci s Focus Home Interactive.
Lords of the Fallen dopadlo rozpačitě, hlavně z důvodu nevýrazných a jednodušších bossů, absence střelných zbraní a také pokulhávala optimalizace a objevovaly se občasné pády. The Surge na tom má být mnohem lépe, stránka MMORPGcom tvrdí, že jde o nejlepší poctu Dark Souls. Tamní redakci se líbí hlavně svoboda při boji, kdy si hráč zvolí, na jakou část protivníka bude útočit. To je velmi důležité, při boji totiž tuhle část poškodíte a tím můžete zničit nějaké významné vybavení, které vám bude chybět při skládání lepšího brnění nebo zbraně.
Ve videu uvidíte crafting, vylepšování hrdiny, úpravu vybavení a samozřejmě dojde také na boj, který je často velmi brutální.
Na tohle jsem hodně zvědavej
Odpověď na komentář uživatele yesman
To je také v pořádku. Takhle má nesouhlas vypadat
Nápad dobrý, ale po shlédnutí gameplay si myslím, že hra přestane bavit po prvních hodinách. Nechci to hejtit, ještě před vydáním, ale prostě tomu nedávám velké šance.
Tesim se na to a sem zvedav jak to dopadne. Hlavne aby to nedopadlo ja stereotypni (stale umirani) DarkSouls, proto se me taky dost libil Lords of the Fallen.
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Corvus nesouhlasim tot vse . -)
Lords of the Fallen není špatná hra, jen spousta lidí ji porovnává s DS a pak takhle vypadá i hodnocení. O hře vím teprve krátce, ale doufám, že to dobře dopadne.
Odpověď na komentář uživatele Ondřej Zeman
Viď? Ono je to částečně sterilní i kvůli zvolenému žánru, pochopitelně (sci-fi/roboti) , ale i ten se dá zpracovat nějak zajímavě. Já osobně bych to pojal více dirty… Špinavé, zrezlé, v úpadku, když už tedy sci-fi. Ale hlavně bych celou grafickou stránku vyloženě nějak stylizoval jako celek…
Nicméně největší problém vidím v nezajímavosti světa jako takového a především pak ve zcela nudném lore/lootu, na kterém (podle mého názoru) Dark Souls série stojí především. Tedy aspoň pro mě… Chyba také je, že tvůrci reprezentují neustále dokolečka dokola zcela nezáživný úsek mezi kontejnery pro lodní dopravu…
Odpověď na komentář uživatele Corvus
Mám z toho takřka podobný pocit.
Dost mě odradilo, že vás hra v podstatě nutí levelovat postavu, jinak se nedostanete v příběhu dál. Nelze tak očekávat moc velkou výzvu.
Nemůžu si pomoct, ale hra na mě celou tu dobu z videí působí neskutečně sterilně a zcela bez zajímavého lore… Prostě mi k The Surge nějak nesedí zajímavý loot a lore… Meč či prsten, prastarý svitek nebo koruna… tam z toho cítím historii, uplynuvších tisíce let, prokletí, prach a popel sedající na sochy… ale exoskelety, roboti, rakety… průmyslové oblasti případně periferie města… prostě mi to nějak neštymuje. Plus graficky je hra zcela (jak jsem již napsal) sterilní a bez tváře. Lords of the Fallen měl aspoň stylizaci, ale tohle je takové nemastné neslané… ale posuzuji pouze z videí. Třeba hra vyloženě překvapí.
Sakra. Že by koupil? Vypadá parádně a láká mě to.
Zajimavy jak se postupne meni nazor…Lordum se tu nejdrive strhavali body za to že je to kopie DS a ted uz je to normalni
Odpověď na komentář uživatele Ondřej Zeman
To ano, tvúrci DS dali v podstate vzniknout novému žánru.
Odpověď na komentář uživatele
On to v současnosti tvrdí téměř každý Dark Souls je prostě kult
Trochu odvážné tvrzení, ale budiž.