V úterý byl oficiálně oznámen třetí díl Darksiders. Společnost THQ Nordic toho tolik neprozradila, ke slovu se hlásí redaktor amerického serveru IGN, který byl na návštěvě ve studiu Gunfire Games a přináší střípky detailů. Společně s nimi také nové screenshoty a hlavně 12 minut přímo z hraní.
Darksiders 3 se zaměří na hrdinku jménem Fury, která má za úkol na Zemi zastavit apokalypsu a obnovit rovnováhu mezi dobrem a zlem. To se povede pouze tak, že porazí fyzické ztělesnění sedmi smrtelných hříchů. Sedm smrtelných hříchů uteklo z vězení během apokalypsy a usadilo se na Zemi. K vidění byl zatím smrtelný hřích jménem Sloth, jevící se jako obří, komický brouk.
Každý hřích si zabral své prostředí. Právě prostředí bude odrazem hříchu, který ho obývá, nebo postavy, která v něm žije. Otevřený svět má působit takřka jako jeden obří dungeon. Dungeony jsou vzájemně mnohem více propojené.
Pokud jste si lámali hlavu, v jaké době se Darksiders 3 odehrávají, tak je to ve stejné době jako Darksiders 2, Smrt je daleko a Válku drží pod kontrolou Charred Council. Příběh je stále lineární.
Příští rok v kůži hrdinky Fury budeme mít za úkol na Zemi zastavit apokalypsu a obnovit rovnováhu mezi dobrem a zlem. Čarodějnice Fury bude v boji využívat svůj červený bič a magii.
Darksiders 3 jsou stále akční adventurou s hack’n’slash prvky, kde boj je někde mezi prvním a druhým dílem. Čarodějnice Fury bude v boji využívat svůj červený bič a magii. Fury nepřátele překvapí svými dalšími podobami, každá podoba zahrnuje jiné zbraně, pohyby a schopnosti.
Darksiders 3 vyjdou v roce 2018 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.
No, na Darksiders 3 a 4 cekam mozna dyl jak na povyseni v praci a vsema deseti beru – musi prece celou sagu nejak uzavrit
Po herní stránce mají ještě hodně co vylepšovat, ale na pre-alpha veri hry to nevypadá vůbec zle. Hlavně grafika a prostředí vypadá moc dobře. Rozhodně se těším.
Čekal jsem něco na způsob 3. Prince z Persie.
Tak ono kdyz kouknes na ten screenshot tak je tam na kazdym centimetru nejaka velka cepel. Dalsi duvod proc nechapu proc to ma ten debilni praskaci zvuk kdyz takovej bic ani praskat nemuze
Tak hlavně bič nikdy nebyl považován jako zbraň, je to mučící nástroj, pro dav nepřátel není dobrý a na místa s překážkami nepoužitelný, takže mi příjde vtipné jak s ním bojuje, moc by toho neudělala
ten bic…. . panove jestli nezmeni combat systém tak me asi 3 dark mine
Jinak pro me 1, 2 naprosto uzasne hry
Až na ten combat je to dobrý! Ale hádám že to se ještě změní. Stačí když změní zvuk, bič udělají delší a možná i rychlejší. Aby tam ten feeling z té pořádné zbraně byl cítit. Na škodu by taky nebyli nějaké pořádné efekty při krájení enemáků. Též nechápu proč nám neukázali nějaké ty komba. Přišlo mi jako by furt používali light attack.
Ten bič je hroznej. Doufám že ho ještě do vydání změněj.
to mohli rovnou poslat naky decko s flusbrokem xD
Odpověď na komentář uživatele
Darksiders bere čtyři jezdce apokalypsy po svém, stejně tak vše ostatní, co se týče Bible. A už v prvním díle bylo hned v úvodu řečeno, že jeden z jezdců je žena, tak nechápu, proč s tím lidé (především na Steamu, co jsem tak viděl) mají takový obrovský problém. Já osobně nemám problém s hraním za ženskou postavu, dívá se na ně rozhodně lépe, než na muže (i když tady se moc nejde kochat jejím zadkem, když jí tam vlaje ta ten kus hadru -_-)
Na youtube jsem tam Psal že měli raději Použít Hladomora Tedy v EN " Femine". Nechapu proč raději neudělali raději typka s kladivem nebo bouchačkama. Ja nesnáším když mam hrat za ženske charaktery. A je fakt že ten bič vypada opravdu otřesně. A mimi jiné ona je Mor a nemoc ne ? Na demony poněkud k ničemu. Ajaja, to nedopadne dobře
Odpověď na komentář uživatele FireWolf
Graficky sa me to libi dost jen ten bic teda mec v prvni dile byl dobry, ale kosy ve dvojce super
Odpověď na komentář uživatele @Mr.Lolendo
Pre-Alpha. No ale jestli to vyjde v roce 2018, tak to bude nehorázný oldschool Něco takového, se dělalo v roce 2003….
Odpověď na komentář uživatele Lazy
Říkám si to stejné a taky doufám, že bič nebudu muset moc používat. Jeho ovládání vypadá nic moc a ty útoky jsou nudnější nebo jak to říct. A vy, co si stěžujete na technický stav hry – je to pre alpha, což znamená, že by se to mělo zlepšit (záměrně píšu mělo) . Prostě jen chtěli ukázat svou vizi, co se týče hratelnosti.
Ja jsem zatím spokojený, Darksiders patří do mého výběru nejlepších her, které si museli svoje místo vybojovat a neměli to snadné. Až čas ukáže jako u předchůdců, jestli si svoje hráče najde…. .