Při vydání hry Hitman: Absolution přestřelilo vedení společnosti Square Enix odhad prodaných kusů, což mělo velké následky. Rok po vydání muselo dánské studio IO Interactive ve velkém propouštět své zaměstnance a rušit rozpracované projekty. Další dobrodružství Agenta 47 zachránilo jen vydávání po epizodách. Ani to ale podle všeho nesplnilo očekávání Square Enix.
Hitman je ve velkém ohrožení, japonská společnost Square Enix hledá kupce pro IO Interactive a vůbec není jisté, jak to s Hitmanem v budoucnu bude. Nevíme, zda si Square Enix ponechá licenci na Hitmana nebo ji prodá zájemci společně s dánským studiem. Přitom IO Interactive plánovali pro Hitmana druhou sezónu. Kreativní ředitel Christian Elverdam se v listopadu 2016 nechal slyšet, že Hitman je komerčně úspěšnou hrou. V IO Interactive byli spokojeni s tím, jak se Hitman v epizodickém provedení prodává.
V prohlášení vydavatelství uvedlo, že prodej studia IO Interactive je součástí strategie, která má zajistit, aby dostupné zdroje a energie šla do klíčových franšíz a týmů. Square Enix tak reaguje na poslední finanční výsledky, kdy k 31. březnu 2017 firma skončila s mimořádnou ztrátou ve výši 4,9 miliardy jenů, což je v přepočtu 43 milionu dolarů.
Prodej IO Interactive už má být v plném proudu, Square Enix zahájila rozhovory s potenciálními novými investory, ale zatím není nic jisté.
Připomeňme, že studio IO Interactive v roce 2003 koupil Eidos, těsně před Hitman: Contracts. V roce 2009 se Eidos stal součástí Square Enix a za tu dobu vznikly čtyři tituly: Mini Ninjas, Kane & Lynch 2: Dog Days, Hitman: Absolution a poslední Hitman, který byl vydán po epizodách.
Škoda, aktuální Hitman je totiž přes některá diskutabilní rozhodnutí hodně podařenou hrou. Nabízí dostatečnou volnost, spoustu způsobů řešení a stylů hraní. Po Absolution jednoznačně cesta nahoru. A hlavně velká znovuhratelnost pro hračičky s trpělivostí a fantazií. Na druhou sezónu jsem se těšil.
Koho taky baví zahrát si 20% procent hry, a pak měsíc čekat na další kousek. Měli vydat plnohodnotnou hru, tohle není Walking Dead.
Kdyby měl někdo z vedení hlavu s mozkem, tak by místo toho jejich "always online" a "exclusive targets" implementovali generátor sub misí a cílů přímo do hry. Žádná "Always online" singleplayerová hra si nikdy moc dobře nevedla a kupující to spíš odradilo.
Jestli to koupí EA nebo Ubisoft, tak RIP Hitmane.
Posledni hitman se dost neprodaval? Hnusny pirati! !
Koupil jsem až plnou verzi. A po dohrani jsem to měl nejakou dobu na disku a snažil se přijít na ono kouzlo pozdní hry. Ale po dohrání rychlo nadšení opadlo. Odemykání výbavy a jednorázové cíle mi tu hru spíš zprotivilo. Nápad s jedinečnýma cílema možná na papíře zajimavej… Pro mě jen umělé lákadlo. Koupit epizodickou verzi hry, tak to ani nedohraju.
Tak třeba poslední Elusive target v sapeinze po vás chce bonusovou epizodu a nezahrajete si ho i když sapienzu máte – takže za mě je to karma
Tvl prodejte licenci Ubisoftu a ten z Hitmana udělá další Far Cry. Prodejte licenci Activisionu a ten z Hitmana udělá další Call of Duty.

Proboha jenom nic neprodávejte.
Ja se ale nedomnívám, že epizodické vydávání Hitmana zachránilo, já se naopak domnívám, že mu to zlomilo vaz.
Ono taky co to je za taktiku vydávat postupně celou hru po epizodách…tváří se to jako přídavky do již plný hry pro nezúčastněný lidi, ale ony to jsou přídavky aby to vydalo na plnou hru. Se jim nedivím.
Kdysi byli v krachu, tak aby je tam to jejich ego nedostalo znovu.
On Square Enix má celkově přehnaný představy o prodejích všech svých her. Nevím jeslti to mají z rýžovýho vína, ale pro příště by měli očekávaný prodeje o dost zmenšit. Napříště tak nenastane další zklamání.
Tož je kupím, ať do další výplaty nežeru, no. A když to nevyjde, tak doufám, že najdou fajn zázemí a investora. Značky resp. studia by byla škoda. Schopní jsou docela dost.
A to zrovna otevřeli nové studio, začali dělat na něčem novém a změnili logo… safra. Ale třeba jim pod jiným vydavatelem bude mnohem lépe, uvidíme.
Moje top hra roku 2016
Osoben si myslim ze jim vydani po epizovach nejake penize zajistilo, ale urcite men nez kdyby to vydali najednou jako plnohodnotou hru (kdyby hra vysla vcelku hned, tak se si ji koupil, takhle po epizodach me totalne nezajimala) . Stejne znich nakonec vylezlo ze tohle je jen prvni sezona
a dalsi asi uz ani nebude jak to tak ctu! Tenhle tip her proste neni dobre delat na epizody, zvlast kdyz je to dobre zajeta a znama znacka!