Jsou to jenom dva dny, co jsme vás informovali, že Blizzard lákal na novou mapu. Nyní už konečně víme všechno, co potřebujeme. Nová mapa s názvem Horizon Lunar Colony se skutečně odehrává na Měsíci. Jde o to samé místo, kde vyrůstal Winston a které lze krátce vidět v animovaném filmečku “ target=“_blank“>Recall.
Podle Jeffa Kaplana máme v nové mapě očekávat několik příběhových věcí a dokonce i část mapy, kde bude nižší gravitace. Jde konkrétně o Assault mapu – tedy mapu se dvěma body (jako je Volskaya Industries nebo Hanamura).
Kromě nové mapy nás také čeká několik podstatných balančních změn a nových fíčur. Díky informacím o novém patchi víme následující:
Reaperova pasivní schopnost – kdy z nepřátel padaly červené koule fungující jako lékárničky – už ve hře nebude. Nahradí jí jiná schopnost, a to ta, že se Reaper automaticky uzdraví o 20 % udělaného poškození nepřátelům. Takže když budete střílet do tanka, vydržíte v boji o něco déle. Díky tomu by měl být Reaper o něco lepší volbou, protože v poslední době existovaly lepší alternativy, jako třeba Roadhog.
A když už je řeč o něm, i ten se dočkal znatelných změn. První je ta, že hitbox jeho hlavy je o 20 % menší. Druhá změna se týká jeho zbraně. Ta nyní uděluje o 33 % menší poškození, ale zároveň střílí o 30 % rychleji a počet „střel v zásobníku” se zvýšil ze čtyř na pět.
Poslední větší změna se týká McCreeho a jeho ultimátní schopnosti. Ta nyní začne zaměřovat nepřátele po pouhých 0,2 vteřinách (místo 0,8s) a po první vteřině zaměření udělí cílům poškození o 80 čísel (místo původních dvaceti). To znamená, že ostatním hráčům oznámíte čas, téměř okamžitě začnete zaměřovat nepřátele a po pouhé vteřině udělíte čtyřnásobné poškození, než je tomu teď. Udělené poškození s dalším zaměřování se nijak nemění. Takhle už bude Deadeye o něco více nebezpečnější téměř po jeho spuštění.
Došlo také na změnu Career Profile. Ve statistikách si nyní můžete snadno prohlédnout, za jakého hrdinu nejvíce hrajete napříč všemi módy, režimy a kompetitivními sezónami. Stejně tak se můžete podívat na statistiky ze všech módů, kompetitivních sezón atp.
Změny se dočkala statistika Damage Done, ta je nyní rozdělená na tři samostatné: Hero Damage Done, která ukazuje poškození ostatních hráčů (a turretek), Barrier Damage Done ukazující poškození udělené bariérám a All Damage Done, kombinující obě zmíněné statistiky.
Kromě toho také ze hry zmizí možnost ohodnocování zápasů a průměr ve statistikách je nyní počítaný na bázi deseti minut (resp. jak jste si průměrně vedli v posledních deseti minutách), nikoliv v závislosti na počtu hraných her.
A aby toho nebylo málo, poslední změnou je, že speciální skiny a spreje pro Genjiho (Oni) a D.Vu (Officer) jsou nyní dostupné v rámci standardních loot boxů. Dříve byly dostupné jen skrze speciální „Nexus Challenge (2.0)”, kde bylo nutné hrát pár desítek her v Heroes of the Storm s přítelem v jedné partě.
A aby toho fakt nebylo málo, tak ještě něco – v nastavení Custom Games budou nové možnosti. Jednou z hlavních možností je to, že půjde nastavit snížená gravitace i v ostatních mapách. Také půjde nastavit výška skoku a velikost knockbacku u všech zbraní nebo schopností, které nějaký knockback mají.
Všechny zmíněné změny (včetně různých oprav ap.) už se testují v PTR, kde si je můžete vyzkoušet. Brzy se všechno podívá do live serverů.
Odpověď na komentář uživatele Rascal
Mně se ještě navíc stalo, že spoluhráč řekl, že chce prohrát, ale že začne hrát, pokud mu pošlem prachy. Toto prostě Blizzard absolutně nezvládá
Konecne jsem se k tomu naplno vratil, po velmi dlouhe dobe. A dokonce me to dokaze zabavit celkem na dlouho.
Na novou mapu se hodne tesim
Škoda, že mne to prestalo bavit.
Odpověď na komentář uživatele Rascal
Tvrdsi tresty, nic jinyho nepomuze
Odpověď na komentář uživatele Rascal
Jo přesně, taky mi v nové sezoně lidi leavovali a 2 prohry kvůli tomu. Také ti lidi asi nechápou princip OW a hrají to stylem CoD
Odpověď na komentář uživatele Bonny
Tohle je čistě o penězích. Hlavně by už měli začít něco dělat s leaverama. První 3 hry na competive, 3 leaveři…. . 3x prohra.
No, je to skoda. Ty skiny mohly byt exkluzivni jako pri tech eventech. Nehral jsi jinou hru, diky ktere jsi mohl ziskat specialni odmeny? Mas smulu. To by rovnou mohli zpristupnit vsechny ostatni skiny. Reaper life per hit se mi libi, mccreeho ultina uz o trosku min, ale prijde na to. No a roadhog mi celkem vyhovoval. Uvidim jak si na nej zvyknu. K nove mape nic nemam, nehral jsem ji
Rip roadhog combo.
Na toho Reapera a McCreeho se těším. Na Roadhoga jsem zvědavej, možná že s ním nakonec i někoho zabiju Za ti skiny palec nahoru. Možnost hodnocení zápasů byla fajn, je to maličkost, ale celkem mě mrzí, že to musí pryč.
Jen tak dál, kluci (a holky) Blizzárdovští