Další den, další odklad významné hry. Tentokrát došlo na Middle-earth: Shadow of War. Pokračování příběhu hraničáře Taliona a ducha elfa Celebrimbora, zasazeného do Středozemě známé z Pána prstenů a Hobita, mělo u nás původně vyjít 25. srpna letošního roku. Nyní ale bylo oznámeno, že Middle-earth: Shadow of War vyjde až 10. října 2017.
Hráči a fanoušci Středozemě a předešlého dílu s podtitulem Shadow of Mordor si tak budou muset počkat o několik měsíců déle. Dobrá zpráva je alespoň ta, že tentokrát jde o celosvětové datum vydání. Podle původního plánu měla hra vyjít nejprve ve Spojených státech a až o několik dnů později ve zbytku světa.
Tvůrci se jako vždy za odklad omlouvají. Důvodem je tradičně potřeba většího množství času na vytvoření co nejlepší hry. Více z Middle-earth: Shadow of War uvidíme na letošní E3.
Odpověď na komentář uživatele
Mě ale udivuje že se s tebou vůbec bavím což napravím a už to neudělám
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Tady je to udělaný taky dobře jenom jsi nepřišel jak na to, což mě neudivuje
Odpověď na komentář uživatele
Co ty si napochopil na tom že když někde bojuješ se skupinkou a v dálce příjde další která volně chodí po mapě ? To mám furt utíkat jak dement z boje když všude po mapě jsou chodící skupinky. Časování útoků je udělaný tak debilně že můžeš akorát tak zdrhnout. U Batmana de zvládnou v klidu horda nepřátel protože to mají vychytaný.
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Stěžuješ si na to že jich sesype moc. Dá se jim v klidu zmizet, nemusíš je vytřískat do posledního když nechceš. Co jsi na tom nepochopil ? Na stealth je ta hra dělaná mnohem víc než sis stačil všimnout. Hele jenom tvoje blbost
Odpověď na komentář uživatele
No stejně jako třeba v Batmanovi je lepší potichu odstranit akorát střelecké jednotky jinak nevidím důvod hrát to potichu.
Odpověď na komentář uživatele
Jo jasně ta hra je totiž založená jen na stealth že ?
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
No když se prozradíš seběhne se na tebe horda skurutů co je na tom divného ? Kvuli tomu je výhodný stealth kromě misí kde to musíš prostě vymlátit. Nezbývá než jim zmizet a není to problém. Jestli tě to nenapadlo…. .
Jakmile jsi dostal combat brand, a tím pádem jsi za boje mohl brát Uruky na svoji stranu, tak to hned šlo líp.
Odpověď na komentář uživatele Ondřej Zeman
Tj ke koncu jak máte víc schopností tak už to byla pohoda
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
Tam to hlavně definuje ta paleta nepřátel. Ti normální jsou celkem na pohodku, horší je, když tam přijde větší počet těch kapitánů pak je to takové víc problematické. Minimálně v úvodních fázích hry.
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
jj taky bych rek.
Odpověď na komentář uživatele Lazy
U Batmana mě to ani trochu nevadilo. Asi tam bylo jinak časování kdy nepřítel útočí
Odpověď na komentář uživatele Anciabl
To me zas tak nevadilo cim vic tim lip, proto taky zboznuju vsechny herni dily Batmana a jejich soubojovy system, ale ne kazdemu to sedne.
Tak to me trosku mrzi.
Odpověď na komentář uživatele Lazy
Tam už to bylo občas ale tak přehnaný že jich najednou je kolem mě třeba 30 a pak už jen uskakuješ jak vocas. Souboje jsou ale v klidu