Na nové informace o očekávaném novém projektu tvůrce Metal Gear si budeme muset počkat. Japonský designér se svým fanouškům na Twitteru omluvit za to, že Death Stranding nebude součástí letošní E3, která začíná o tomto víkendu.
Hideo Kojima přidal i důvod. Podle svých slov se ve studiu Kojima Productions naplno soustředí na vývoj. Ostatně v letošním roce podle informací se naplno rozběhl vývoj. Aby se hráči měli nač těšit, zveřejnil alespoň obrázek s pavučinou a slovem Bridges (mosty). Prý nám víc říct nemůže.
Death Stranding bylo představeno před rokem na E3 v Los Angeles. Ani po roce toho ale o hře moc nevíme. Dosavadní dva teasery byly dost záhadné, tajemné a spíše vyvolaly řadu otázek. Jisté je, že půjde o akční hru v otevřeném světě, ve které si zahrají Norman Reedus a Mads Mikkelsen. Hru pohání Decima engine od Guerrilla Games (Horizon: Zero Dawn).
Death Stranding vzniká za podpory Sony, hra vyjde na PlayStation 4. Před časem se mluvilo i o PC verzi, která má dorazit později. V ten samý den, kdy došlo na toto oznámení, však byly veškeré informace o PC verzi staženy a dodnes s jistotou nevíme, jestli na ni vůbec někdy dojde.
Nevadí, naopak ať na tom pořádně pracuje a příště nám snad ukáže, o čem ta hra sakra bude a jak se to vůbec bude hrát, protože prozatím vůbec netuším.
Nicméně od SONY konference očekávám nejvíc a doufám, že i nejvíc dostanu!
Odpověď na komentář uživatele Marllone
To bylo součástí Kojimova plánu. Aby jsme na vlastní kůži pocítili "Phantom Pain".
V Sony se budou za 5 let divit, až Kojima propálí přes 100mega a datum vydání DS pořád v nedohlednu.
Odpověď na komentář uživatele fordzy
To zřejmě vysvětluje proč Kojimu muselo utnout Konami a Phantom Pain chyběla polovina příběhu (půlka Race a celá kapitola Peace)
Odpověď na komentář uživatele El Scorpio
Každý správný fanoušek ví, že bez Tomukazu Fukushimy, který psal všechny CODEC rozhovory by nebyl scénář Metal Gear Solid tak dobrý a jeho zabití Yakuzou mělo velký vliv na (ne) kvality MGS4 a V, ale scénář je jen jedna část z celku.
Kojima je otcem myšlenky a on určoval podobu hry a vytvářel level design a všem říkal co mají dělat. Být režisérem neobnáší jen "iba psaní scénářů". Vést mnoha početný tým lidí není tak jednoduché a zavrženíhodné jak si možná myslíš.
Kojima je známý tím že dělá mnohem víc než většina herních Creative Directorů a je také Producentem a podílí se na tvorbě reklamní kampaně a spoustě dalších věcech. Bez Kojimy by prostě nebylo Kojima Productions, A Hideo Kojima Game a Metal Gear Solid.
Ostatní z týmu by si také jistě také zasloužili pozornost, ale holt, takhle to chodí i u filmů, že Režisér je vždy nejslavnější, protože on je ten, který zastřešuje celý projekt, bere na sebe veškerou odpovědnost a dává všanc svojí reputaci.
Sílu fanouškovství už nezastavíš.
[ odkaz ]
Why are we still here? …Just to suffer? !
Odpověď na komentář uživatele vietcock
V čom je priekopnícky? Hideo Kodžima je najpreceňovanejší človek vo videohernom primeysle. Podpísal sa pod jednu dobrú sériu, kde "iba" písal scenáre, keďže programovať nevie a aj na to potreboval podobne ako George Lucas spoluscenáristu aby to malo zmysel. Keď bol sám, tak z toho vznikol telenovelový príbeh MGS4, kde všetci ožili a každý s každý sa spáril, alebo MGS5, kde je príbeh najslabšia časť celej hry.
Odpověď na komentář uživatele @Godxon 1
Tak to bejvá u průkopnickejch lidí. Hideo Kojima není vyjímkou.
Odpověď na komentář uživatele GoOdTiMe
On ale neříkal, že "Kojima" vydal někdy nějaký shit. Poukazoval jen na to, že ho jeho fanoušci berou jako boha a svůj kult, který budou přes jakékoliv okolnosti následovat a podporovat.
Ani bych nechtel, aby tam neco ukazovali a radeji se nechám prekvapit…
Odpověď na komentář uživatele skylines
Podpisujem sa. Žijeme v tak pošahanej dobe, že keby sa tam Kodžima objaví a ukáže prvé 3 riadky zdrojového kódu a textúru, akú hodlá použiť na vlasy, tak "fanúšikovia" (po správnosti fanatici) by ho zase vynášali do nebies, blábolili by niečo o GOTY, predobjednávkach a bez ohľadu na to, že nevedia o tej kauze nič, tak by "heštegovali" # F*CK KONAMI. Metal Gear Solid je moja najobľúbenejšia hra a strašne ma štve, že celý úspech je prisudzovaný iba Kodžimovi, ktorý tam prispel iba polovicou scenára.
skylines: On má Kojima na svědomí nějakej "shit" ? . . Pouč mě. .
No jo já na tohle úplně zapomněl Nejspíš ještě nemá co ukázat. Jisté je jedno – fandové to vynesou do nebes i když to bude sebevětší shit. Prostě klasika.
Stále nevím o čem ta hra je a proto mě to nechává klidným počkám si až to vyleze , abych si na to udělal názor
Pořád v PC verzi doufám…