Aktualizace: Pokud jste toužili po delší a lepší ukázce z projektu Hunt: Showdown od Cryteku, tak jste ji právě dostali. Crytek vydal téměř desetiminutové video, které ukazuje, co je vlastně akce Hunt zač.
Původní zpráva: O tom, jak na tom v poslední době Crytek byl a je, bylo napsáno první poslední. Pomalu se ale zdá, že se dokázali dostat do bodu, kdy jsou schopni něco dělat, přičemž aktuálně pracují na hororové, atmosférické, multiplayerové survival hře Hunt: Showdown.
Na první pohled se zdá, že je to přesně to, čeho už mají lidé po krk. Všelijakých survival her je tu více než dost, ale vypadá to, že Hunt: Showdown na to jde trochu jinak a mohlo by jít o vážně dobrou hru.
Tvůrci popisují Hunt: Showdown jako PvPvE hru (tedy kombinace PvP a PvE), kdy můžete narazit nejen na ostatní hráče, ale také počítačem ovládané nepřátele. Hráči jsou rozděleni do pěti týmu po dvou a cílem hry přitom není vybít ostatní hráče a přežít, ale najít démony (za pomocí různých nápověd, které najdete ve světě) a získat z nich různé vybavení a vylepšení a pak zdrhnout. Alternativně také můžete počkat na jiný tým, který si na démona troufne a přepadnout je. Ovšem zajímavostí je, že má být přítomná i permanentní smrt. Pomalu si vylepšujete vaší postavu, ale pokud zemřete, tak prostě zemřete a musíte začít s jinou postavou a všechny dosavadní vylepšení, co jste měli, vám zmizí. Výjimkou jsou jenom pasivní vylepšení v „bloodline traits”.
Samotnou hru v akci můžete vidět v gameplay ukázce z letošní E3. Hunt: Showdown rozhodně cílí spíše na survival horor, než střílečku za denního světla v obrovském, ale prázdném světě s pár domy. A možná právě díky tomu bude ve finále vyčnívat.
Název Hunt vám může být povědomí, bývalí tvůrci Darksiders pod hlavičkou Cryteku připravovali Hunt: Horrors of the Gilded Age, která měla vstoupit do bety koncem roku 2014. Ve vývoji byla několik let, ale pak se po ní slehla zem. Vypadá to, že Hunt: Showdown je reinkarnací staršího projektu.
eVe-CZ:
Proto to potřebuje ten remaster , protože je jedno jak výkonej pc máš , protože si myslím , že když uděláš přechod z GTX 970 na 1080 ti , tak budeš mít stejný fps.
Já osobně přecházel z GTX 970 na 1070 a měl jsem stejnej počet fps , jen byla grafika méně zatížená, takže třeba s GTX 2080 ti budeš mít stejný fps , ale grafika ti pojede třeba ve hře na 40%
Martass311 : počkej ještě pár let a zbytečně nespěchej
. Ono Crysis je tak nebo tak náročný pořád , s vyhlazováním dosahuju podobnej fps jako u novejch náročných her ….
Dobrej nápad, ale ten PvPvE systém mě vůbec neláká, tak uvidíme.
Ať udělá grafickej remaster na Crysis 1 <3
Odpověď na komentář uživatele
dopitapetr
Vytvořit multiplayerovou hru je finančně méně nákladné než dělat na singleplayerovém titulu.
Kdyby do toho pořád neremcali, mohl bych si vychutnat tu atmosféru, která jak se zdá, může být hodně dobrá. Prostředí je taky působivé, ale proč do všeho musí rvát ten multiplayer?
Mno fuj. Je to šíleně konzolové a vyložené dělané hlavně na gamepad.
Vypadá to suprově podle vizuálu
Takových her tu je milion. Od Cryteku jsem čekal něco víc. Dal bych si vymakaný Crysis
Škoda. Vždycky mě zklame, když uvidím hru se zajímavým zasazením a on se z toho vyklube nějaký multiplayer / survival / early access.
Vypadá to zajímavě!
Aha, takže nic nového pod sluncem….