Nedávno představený výukový režim Discovery Tour, který vám umožní si bez hrozeb vychutnat herní svět a dozvědět se zajímavé informace o Egyptě, nebude jedinou novinkou Assassin's Creed: Origins. Ubisoft prozradil, že vůbec poprvé si budete moci v Assassin's Creed zvolit obtížnost.
Šéf vývoje Ashraf Ismail je z novinky nadšen a v rozhovoru pro Assasin's Central řekl: „Někteří hráči hrají Assassin's Creed kvůli historickému kontextu, jiným jde o příběh a další touží po hratelnosti.“ Ubisoft chce pochopitelně uspokojit všechny a tohle je cesta.
Důležité je, že kdykoliv během hry bude možné nastavení obtížnosti změnit. Změna ale nebude mít vliv na vaše zdraví, nýbrž na některé aspekty nepřátel. Je možné, že v tom sehraje svou roli i mnohem propracovanější RPG systém, kterým bude Origins disponovat. Krom něho se můžete těšit ještě na orla a loot.
Následně Ismail na Twitteru potvrdil, že v Origins nebude chybět stále populárnější Photo Mode. Každý si tak bude moci vytvořit fotografie, upravit si je a poté je sdílet všude možně.
Assassin’s Creed: Origins vychází 27. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hru předobjednáte v našich obchodech Xzone.cz a GameExpres.sk.
Snad to nebudu kvůli trofejím a novým obtížnostem hrát více jak 2x -_-
Konečně.
Odpověď na komentář uživatele @Ljuk88
mám obě koupené to se nestane, že bych je nehrál
Odpověď na komentář uživatele OneShot
V Syndicate ještě rozšířili ten disclaimer. V Montrealu musejí mít troje záchody (alá žádný hate)
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Jasně, že to byla ironie, však ode mě taky. Nebo možná sarkasmus.
Odpověď na komentář uživatele OneShot
To byla nadsázka
Odpověď na komentář uživatele Ondrej_V
Myslím, že ne, tohle [ odkaz ] je pro AC něco jako pro Star Wars tohle. [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele OneShot
Třeba to bude jak v South Park, čím tmavší pleť, tím vyšší obtížnost.
To Ashraf pořádá soutěž o nejvágnější vyjádření? Taky mohl rovnou říct, jaké ty obtížnosti budou.
Odpověď na komentář uživatele einfari
Zajdi do banky a kup si všechno. Jestli s vkladní knížkou, nebo něčím "ostřejším", to už nechám na tobě.
Nedá mi to a musím reagovat na některé komentáře,
v brnění opravdu není problém udělat parakotoul a držet v jedné ruce meč, ve druhé štít, stejně tak vstát po pádu bez pomoci rukou, rytíři byli opravdu občas na koně vysazování pomocí jeřábu, dělo se to na turnajích kdy se používala z důvodu maximální ochrany tzv turnajová zbroj, od zbroje polní se lišila tím že umožňovala pouze pohyb potřebný pro danou turnajovou disciplínu naproti tomu polní zbroj v pohybu nijak neomezuje
když budu trošku hnidopich tak brnění je slovo který středověký člověk označoval kroužkové ( drátěné ) košile a punčochy všechny ostatní druhy ochranného odění byli zbroje
Odpověď na komentář uživatele Jakub Jaroš Faith
Souhlas, ve Svaté zemi měli drátěné košile a přes to varkoč, v brnění by se upekli.
Předobjednáno spolu s evil within 2, tak doufám, že psko nepoletí z okna (akumu mód)
Odpověď na komentář uživatele Behavioralista
No, v té době brnění vážila jen 15 až 20 kilo, ta hodně těžká vznikla až později a fungovala víceméně jen jako ceremoniální.
A ani s tou mobilitou to taky není tak zlé, jak se často mluví, ti "slavní" rytíři vysazovaní na koně totiž byli šlechtici bez zkušeností s nošením zbroje a ve špatné kondici. O mobilitě rytířů mohu doporučit třeba tenhle dokument a viděl jsem i další, kde ve středověké zbroji dokázali šplhat po horolezecké stěně, skákat přes překážky a dokonce udělat salto.
[ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele Behavioralista
Ok teda tak že z té hry ti vadí teda jen hopsání ve zbroji po střechách ? Co třeba že lezou po stěnách jak spidermani ? Nebo skok z věže do kupky sena ? Lepší bude když se budeš doma štourat v hovně