Na rozšíření mapy o Nové Mexiko nebudou čekat hráči American Truck Simulatoru dlouho. České studio SCS Software dnes oznámilo, že placený dodatečný obsah vyjde již 9. listopadu, tedy přesně za týden.
Po zakoupení Nového Mexika vás čeká přes čtyři tisíce mil nových silnic. Dále 14 hlavních měst, včetně Albuquerque, Santa Fe a Roswell, 11 truck stopů pro parkování a doplňování paliva, 8 nových společností a průmyslových odvětví, unikátní přírodní památky a nové achievementy k odemčení.
Vývojáři v tiskové zprávě lákají na zajímavou krajinu, kde nebude chybět Rio Grande, Carson National Forest, Baylor Peak, Pyramid Rock a další památky.
„Tisíce mil silnic vede přes urbanizované oblasti jako je Albuquerque, řídce osídlená místa, svěží lesy, pohoří a odpočinková místa uprostřed pouště. Připravili jsme mnoho jedinečných truck stopů v Novém Mexiku, kde můžete strávit noc, odpočinout si, doplnit palivo nebo opravit poškozený kamion,“ dodávají tvůrci.
Kolik bude Nové Mexiko stát? Překvapivě jen 11,99€, což je méně než rozšíření pro Euro Truck Simulator 2 s Francií.
"Kolik bude Nové Mexiko stát? Překvapivě jen 11, 99€, což je méně než rozšíření pro Euro Truck Simulator 2 s Francií. "
No jelikož Nové Mexiko přináší zhruba 4 tisíce mil nových silnic (což je v přepočtu zhruba 6 500km) a DLC Francie nabídlo 20 tisíc kilometrů, tak si říkám, co je na tom asi tak překvapivého, když jde na kilometry o třetinový obsah?
Poněkud mě mrzí, že ETS 2 je výraznější, jak ATS. ETS má lepší a větší fanouškovskou základnu, má větší podporu a je o tomto dílu častěji slyšet. Schválně nemluvím o obsahu, přece jenom je tu ATS jenom skoro dva roky. Na druhou stranu si myslím, že do značné míry za to právě může málo obsahu a velikost mapy. Přitom ATS nabízí po celé své mapě nové propracované detailní zpracování, lákavější a více "truck" atmosféry a také možnosti budoucí expanze. Alespoň mám radost z toho, že mnohé novinky se prvně objeví v beta pro ATS. Ještě vidím menší úspěšnost v tom, že mapa směřuje vyprahlejší částí, o nějakých horských scenériích, jako třeba v Rig’n’roll, si můžeme nechat jenom zdát. Možná se mi stýská po té americké atmosféře, která dýchala právě z R’n’R, alespoň nějaké plus ta hra měla. Také licencování trucků je bohužel na bodu mrazu, a čtyři kamiony, kde si člověk vybere hlavně W900, protože zbytek není tak dobrý, také není zrovna nic extra. Největší nevýhodou ale beru tu mapu, jeho velikost je malá, a nemilovat USA a trucky, tak budu hrát jenom ETS 2. Budu doufat, že ATS jednou bude mít stejnou podporu a třeba se tím uspíší vývoj států, protože jeden za rok je opravdu tristní. Chápu, rescale to asi zpozdilo, ale o jak dlouho?
ta cena mi přijde fér verze 1. 29 a NM toho přínáší víc než jen mapu. viz log. Ja se nejvíc teším na random eventy [ odkaz ]
Odpověď na komentář uživatele HruLeX
V MP je ETS2 lepší určitě kvůli velkýmu počtu lidí online. Já hraju jen mulťák a bohužel lidí online je někde 200-500 versus dost často plnej server 3500, takže ATS působí strašně mrtvě. Dál ETS2 vede prakticky ve všem, víc trucků, větší mapa, víc možností úprav. Kromě map toho ale oni bohužel moc nemají šanci změnit. SCS si zakládá na simulaci a to i v rámci zákonů. V Americe jsou prý přísnější zákony na to co může mít člověk v kabině a jak moc se dá vizuálně truck upravit. A co se týče trucků samotných, bohužel v obou hrách tvrdě naráží na neochotu výrobců dát jim licenci, což prostě nepochopim. Spolupracuje jen několik málo značek a to ještě asi ne, tak jak by chtěli. Přitom je to výborná reklama, hry mají celkem dost hráčů a stojí za nimi solidní studio.
ETS 2 a ATS 2 je jedno a to isté rozdiel je len že každé sa odohráva inde jedno Amerika a okolie a druhe Europa a okolie
Nedávno jsem si koupil tuhle hru ve slevě na steamu a přijde mi ETS2 mnohem lepší. . možná mají někteří stejný názor